Hop til indhold

fast ugentlig gåtur omkring århus??


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil gerne gå tur på lørdag ... jeg skal putte et barn ind i en 888'er inde på rutebilstationen klokken 12:45 ... og derefter ville jeg da gerne køre et eller andet sted hen og gå hundetur? Nogen der er friske?

 

ja vi er friske... meen har først fri lidt over 13, så kan ikke være nogen steder rigtig før tidligst 13,45?? Og der er du vel nærmest hjemme igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

någ jeg kom ikke lige så langt i tråden før jeg skrev:roll: Må vi være med?

 

Selvfølgelig- og hey, det er din tråd :lol:

 

Kan du få det til at passe med 16.30? Du ville jo gerne omkring middag. Ellers kan vi måske mødes noget før og hilse? Milo er en rigtig krudtugle, så det kan være, det var en god ide, at han sagde hej til dine før der kom andre? Så han ikke afskrækker for meget :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig- og hey, det er din tråd :lol:

 

Kan du få det til at passe med 16.30? Du ville jo gerne omkring middag. Ellers kan vi måske mødes noget før og hilse? Milo er en rigtig krudtugle, så det kan være, det var en god ide, at han sagde hej til dine før der kom andre? Så han ikke afskrækker for meget :lol::engel:

 

Min og min, alle må da bruge den:mrgreen:

 

Jamen, det er også fint der 16,30. Men vi kan godt mødes lidt før og tøffe rundt og vente på banana:)

 

Er der stadig hegn oppe ved tangkrogen? Det var rigtig træls at vade rundt om sidst vi var der nemlig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min og min, alle må da bruge den:mrgreen:

 

Jamen, det er også fint der 16,30. Men vi kan godt mødes lidt før og tøffe rundt og vente på banana:)

 

Er der stadig hegn oppe ved tangkrogen? Det var rigtig træls at vade rundt om sidst vi var der nemlig:-D

 

Der bliver jeg dig et svar skyldig- det er længe siden jeg var der sidst. Men skal vi mødes omkring 16.15-ish? Med forbehold for dine bustider? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der bliver jeg dig et svar skyldig- det er længe siden jeg var der sidst. Men skal vi mødes omkring 16.15-ish? Med forbehold for dine bustider? :blink:

 

Jo, tjekkede lige bussen og det passer fint:mrgreen:

 

Hvis du kommer først, vil du så ikke være sød at stå et pænt stykke fra busstoppestedet:blink:

 

Så er der nemlig en stor chance for at pigerne når at lande og kan forholde sig til at skulle hilse, istedet for bare at gø som sindsyge:lol:

Men bare rolig, de er søde nok:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, tjekkede lige bussen og det passer fint:mrgreen:

 

Hvis du kommer først, vil du så ikke være sød at stå et pænt stykke fra busstoppestedet:blink:

 

Så er der nemlig en stor chance for at pigerne når at lande og kan forholde sig til at skulle hilse, istedet for bare at gø som sindsyge:lol:

Men bare rolig, de er søde nok:mrgreen:

 

Hvis jeg vidste hvor busstoppestedet var :oops: Er det tæt på ishuset?

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, det kan jeg ikke huske:roll::blink: Men mon ikke du opdager det hvis du står oven i det:lol:

 

Jeg tror den holder næsten lige ud for faktiks, så du skal nok opdage det:blink:

 

Oki doki- hvis ikke du er der når jeg kommer, så prøver jeg at stå lidt væk, så I kan komme fredeligt af bussen. Kan eventuelt opholde mig bag ishuset. Mener jeg da, at man kan :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja vi er friske... meen har først fri lidt over 13, så kan ikke være nogen steder rigtig før tidligst 13,45?? Og der er du vel nærmest hjemme igen?

 

Jo - det er jeg godt nok ... men hvis det er, så kan jeg bare køre ud igen ... hvor er det du bor henne - er det ikke syd for århus - for så kan jeg jo bare køre derhen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo - det er jeg godt nok ... men hvis det er, så kan jeg bare køre ud igen ... hvor er det du bor henne - er det ikke syd for århus - for så kan jeg jo bare køre derhen?

 

Nu er der vildt kedeligt at gå tur ved mig.. men den der skov, der er lige ved rundkørslen ind til odder, den er vist ok.. jeg har aldrig været der:roll::blink:

 

og der kan jeg med bussen være ca kl 14, hvis det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der vildt kedeligt at gå tur ved mig.. men den der skov, der er lige ved rundkørslen ind til odder, den er vist ok.. jeg har aldrig været der:roll::blink:

 

og der kan jeg med bussen være ca kl 14, hvis det er?

 

Det lyder ret godt ... Jeg har bare brug for nogle vejnavne (eller GPS'en har) ... så kan jeg finde allevegne hen næsten ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder ret godt ... Jeg har bare brug for nogle vejnavne (eller GPS'en har) ... så kan jeg finde allevegne hen næsten ;D

 

ok, jeg kigger lige på det i morgen:-D

 

ok, her er et kort. Skoven der ligger ud fra denne vej. Så vidt jeg husker er der en p plads lige efter alleen:) Ja det er der, vi gik der idag. P plads lige overfor holsteinsgade:)

 

Er du stadig frisk?

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for en hyggelig tur:5up: Og super at bantus kan fungere som guide, er vildt glad over at jeg nu har fundet en hundeskov rimelig tæt på:5up:

 

Og de hyggede da helt vildt, det må vi klart gøre igen:-D

 

Ja, selv tak- det var bare super. Sry, at jeg ikke lige fik svaret på din sms- fik pludselig travlt med aftensmad. men jeg er også frisk på en bustur i hundeskov :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak, rigtig hyggeligt, i kommer bare igen hvis det er, også skal jeg nok guide så i ikke bliver væk.. Fik du taget nogle billder imba, eller blev de alt for dårlige pga. vejret.

 

Bantus

 

jaaa, vil vil se billeder:mrgreen:

 

Og bantus, det kan være du også vil med i hundeskov i solbjerg engang. imba og jeg kan følges inde fra århus med bussen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...