Hop til indhold

Intensiv gå pænt træning i Valby


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Sikke en transporttid- og udgift der kommer på :shock:

He he..

 

Glædelig jul til dig også :vinken:

 

Helikopter vil helt sikkert nedsætte tiden, men nok forhøje udgiften :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have :vinken:

 

Det skal du såmænd ikke takke for. En hjælpe-admin har slettet begge tråde få minutter efter jeg satte dem ind.

Og sendt mig en pm med overskriften:

 

"Reklame for egen vindings skyld"

 

Og så en længere besked som slutter med ordene:

 

"Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto."

 

Jeg har prøvet at fortælle damen at jeg lissom ikke tjener penge på det, eller iøvrigt har noget med det at gøre, men hun svarede blot at man ikke må reklamere.

 

Jeg fik sådan associationer til både politistat og børnehave, men jeg tror jeg vil nøjes med at glæde mig over at vi i hvert fald herinde har en admin der ser anderledes sympatisk på tingene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke det er dyrt når i er to.

vi betaler 600,- for 4x sportræning, synes heller ikke det er dyrt. Man skal jo også tænke på det er små hold så man får mere for pengene.

 

Enig.

Jeg betaler 450kr for 6x1 time, der er 1 instruktør til max 6 hunde. Det betaler jeg med glæde, og sparer i stedet på frisør :mrgreen:

 

Jeg har også prøvet at betale 400kr for et helt års træning andetsteds, men både Toffi og jeg var blæst i hovedet bagefter, der var bare SÅ mange hunde, og hun var ikke 100% tryg, så der skulle arbejdes med hendes tryghed efterfølgende. Så jeg synes ikke det var billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du såmænd ikke takke for. En hjælpe-admin har slettet begge tråde få minutter efter jeg satte dem ind.

Og sendt mig en pm med overskriften:

 

"Reklame for egen vindings skyld"

 

Og så en længere besked som slutter med ordene:

 

"Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto."

 

Jeg har prøvet at fortælle damen at jeg lissom ikke tjener penge på det, eller iøvrigt har noget med det at gøre, men hun svarede blot at man ikke må reklamere.

 

Jeg fik sådan associationer til både politistat og børnehave, men jeg tror jeg vil nøjes med at glæde mig over at vi i hvert fald herinde har en admin der ser anderledes sympatisk på tingene.

 

Ok, du vidste ikke der ikke må reklameres derinde, så er den vel ikke længer.

 

Jeg synes efterhånden jeg har hørt en del om hårde tiltag derinde, lyder ikke til der er plads til fejltagelser.

 

Pudisgt de ikke lige undersøger sagen før du bliver skudt i skoene at du vil opnå noget perosnligt med reklame.

 

Må man så heller ikke henvise til hjemmesider eller fortælle om kurser andre kan have nytte af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, du vidste ikke der ikke må reklameres derinde, så er den vel ikke længer.

 

Jeg synes efterhånden jeg har hørt en del om hårde tiltag derinde, lyder ikke til der er plads til fejltagelser.

 

Pudisgt de ikke lige undersøger sagen før du bliver skudt i skoene at du vil opnå noget perosnligt med reklame.

 

Må man så heller ikke henvise til hjemmesider eller fortælle om kurser andre kan have nytte af?

 

Jeg har spurgt yderligere ind til det, for jeg bil også gerne vide præcist hvad jeg må og ikke må.

For jeg har tidligere oprettet tråde om foredrag derinde, op til flere gange, og det er der ingen der har sagt noget til. Og jeg kan ikke helt se forskellen. Det sidste foredrag var jo ikke gratis.

Men vedkommende hjælpe-admin har ikke svaret mig endnu, måske er hun selv i tvivl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...