Hop til indhold

Buller har fået bank


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jeg vil gå op til buller når jeg får fri, og lige får historien fra dem og se hvordan buller har det. Det er kun "second hand information" jeg har lige nu. Jeg er rystet over at nogen kan finde på det.

Hvis der da er hold i det.

 

Jeg komme rmed en opdate når jeg ved præsis hvad der er sket!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg snakket med Buller-mor:-D

Da buller-mor åbnede døren var jeg sikker på buller ikke fejlede noget, han sparng næsten op i favnen på mig, og så løb han rundt meget sigende...."Hvor er lexus var' var' var' hvor er han henne, hvor er lexus var' var' var'"

 

Det var så ikke buller det var gået ud over det var deres genbo på have siden, de har en goldie, den er et nervevrag lige iøjeblikket, den vil ikke ud, den vil ikke spise, den gemmer sig når der kommer en bil eller den kan se fremmede. Der er så bestilt tid hos en adfærdsbehandler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg snakket med Buller-mor:-D

Da buller-mor åbnede døren var jeg sikker på buller ikke fejlede noget, han sparng næsten op i favnen på mig, og så løb han rundt meget sigende...."Hvor er lexus var' var' var' hvor er han henne, hvor er lexus var' var' var'"

 

Det var så ikke buller det var gået ud over det var deres genbo på have siden, de har en goldie, den er et nervevrag lige iøjeblikket, den vil ikke ud, den vil ikke spise, den gemmer sig når der kommer en bil eller den kan se fremmede. Der er så bestilt tid hos en adfærdsbehandler.

 

Stakkels stakkels golden :megaked: :megaked: :megaked: Super at der allerede er taget kontakt til en adfærdsbehandling, krisehjælp er vist i aller højeste grad påkrævet :megaked: :megaked: :megaked:

 

for "¤&¤"%¤#¤/#&/¤/""¤%¤#¤"#"¤%# tyve

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh nej!!!. Selvom det ikke er Buller det var gået ud over er det da frygtelig dårlige nyheder du overbringer. Ud over at man har ondt af hunden tænker man da også at ejerne må være helt ødelagte. :megaked:

 

Ved du om de har fået noget beroligende til hunden. Det er ret vigtigt.

Jamen selvfølgelig uandet hvilken hund det går udover og hvem ejeren er, er det ganske forfærdeligt:megaked::megaked:

 

Hunden har fået beroligende, de gør alt hvad de kan for hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen selvfølgelig uandet hvilken hund det går udover og hvem ejeren er, er det ganske forfærdeligt:megaked::megaked:

Ja, det er da næsten ikke til at holde ud at tænke på. Man har jo sin egen hund i tanker også, selvfølgelig. (lidt egoistisk måske, men..) :megaked:

Hunden har fået beroligende, de gør alt hvad de kan for hunden

Godt at høre. Du må endelig hilse fra os herinde og ønske dem god vind. Det hjælper måske lidt at vide at andre føler med/ og tænker på èn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fa*den er der med folk? Hvorfor er dyr bare en ting nu om dage for nogle mennesker? De skulle selv have den behandling.

 

Hvis der kom indbrudstyve her (det gør der selvfølgelig ikke, 7-9-13), så har de bare af at holde sig fra hundene! De må stjæle alt det de vil (omend det er træls, vi har ikke indboforsikring pt., da vi lige er flyttet), men de RØRER ikke hundene!! Heldigvis bor vi nu i sådan en bygning, hvor man skal stå lige ud til en masse andre døre, hvis man vil ind, og viceværten bor 2 døre væk - så håber de holder sig væk.

 

Men ja - stakkels hunde... håber golden'en bliver ok igen. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked:Den sorte lab dreng Buller, som lexus plejer at lege fange-leg med er efter sigende blevet "mishandlet" af indbrudstyve:megaked::megaked::evil::evil::evil::evil:

De kom hjem og buller opførte sig meget underligt så de kørte ham til dyrlæge. De fant så udaf at han er blevet sparket under et indbrud i deres hus:skraek::evil::evil::megaked:.............................

 

Jeg gik ud fra at hunde ville forsvare sig selv og sit overfra fremmede. Men det er så desværre ikke altid tilfældet :(

 

Stakkels buller og familie

 

Hvor forfærdeligt:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...