Hop til indhold

Så blev der pustet liv i mine fordomme


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nemli ja.. Amstaffer med tavle efter USA importer kan have pittbulls i allernærmeste relationer. Sikkert uvæsentligt, eller.....?!

 

 

 

 

At Rottweileren er en kamphund?? Næppe...

 

Lillefod, hvor f*** ved du sådan noget fra??? b020.gif

 

Nu er det muligt at lige den her mere eller mindre er almen viden (? :oops:) men jeg bliver faktisk gang på gang imponeret over den viden som folk her på HF besidder i forhold til hunde, hundehold, avl, genetik, love og regler osv. osv. :5up: Fedt, for så lærer man jo så meget mere!!! Så tak får'n :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg har moret mig lidt over denne del :shock::mrgreen:

 

Gode råd, hvis du kommer i nærheden af en kamphund

- få fat i halsbåndet og drej indtil hunden ikke kan få luft.

 

Så kan man jo godt lidt forstå at kamphundene render rundt med en kort lunte, hvis alle folk de møder vil kvæle dem :lol:

 

Nå, spøg tilside.. Hvis man vil stoppe en gal muskuløs hund, vil jeg IKKE anbefale dette! Den vil ikke ænse det og du risikerer at brække dine fingre og blive skambidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har moret mig lidt over denne del :shock::mrgreen:

 

 

 

Så kan man jo godt lidt forstå at kamphundene render rundt med en kort lunte, hvis alle folk de møder vil kvæle dem :lol:

 

Nå, spøg tilside.. Hvis man vil stoppe en gal muskuløs hund, vil jeg IKKE anbefale dette! Den vil ikke ænse det og du risikerer at brække dine fingre og blive skambidt...

 

jeg ville nu heller ikke bruge det "trick"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har moret mig lidt over denne del :shock::mrgreen:

 

 

 

Så kan man jo godt lidt forstå at kamphundene render rundt med en kort lunte, hvis alle folk de møder vil kvæle dem :lol:

 

Nå, spøg tilside.. Hvis man vil stoppe en gal muskuløs hund, vil jeg IKKE anbefale dette! Den vil ikke ænse det og du risikerer at brække dine fingre og blive skambidt...

 

Hvad skal man gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Undgå dem...

 

:lol: Ja, det kan jeg tilslutte mig, men jeg har tit spekuleret på, hvad man egentlig skulle gøre, hvis det kom til kamp.

Min hund er én gang blevet angrebet af en irsk terrier - de var begge i snor, men jeg må desværre sige, at snoren ikke gjorde det nemmere at få dem skilt ad. Episoden står lidt tåget for mig, men jeg husker, at min egen hund fulgte med, da jeg rev i den irske terrier for at få den til at slippe - så godt holdt den fast. :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Ja, det kan jeg tilslutte mig, men jeg har tit spekuleret på, hvad man egentlig skulle gøre, hvis det kom til kamp.

Min hund er én gang blevet angrebet af en irsk terrier - de var begge i snor, men jeg må desværre sige, at snoren ikke gjorde det nemmere at få dem skilt ad. Episoden står lidt tåget for mig, men jeg husker, at min egen hund fulgte med, da jeg rev i den irske terrier for at få den til at slippe - så godt holdt den fast. :megaked::megaked::megaked:

 

Hvis det er en kamphund - Luk øjnene og hold dig for ørerne... og :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er en kamphund - Luk øjnene og hold dig for ørerne... og :megaked:

 

Åh jeg får tårer i øjnene bare ved tanken :megaked:- hvor må det være traumatisk for de stakkels mennesker, der oplever det ske for deres hund. Tror aldrig jeg ville komme over det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du squ da ikke mene...kan man slet ikke skille sådan et kræ fra sin hund, hvis den ikke vil ?!?

 

Jeg kan godt forestille mig, at det ikke kan lade sig gøre uden brug af våben, hvilket jo også er ulovligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du squ da ikke mene...kan man slet ikke skille sådan et kræ fra sin hund, hvis den ikke vil ?!?

 

Ikke fra en hund i stasia størrelse..

 

Din og mine vil formentlig have lidt bedre chancer.. Nogle af dem kan tage flere skud uden at give op

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg får tårer i øjnene bare ved tanken :megaked:- hvor må det være traumatisk for de stakkels mennesker, der oplever det ske for deres hund. Tror aldrig jeg ville komme over det.

 

Samme her. Og så er det iøvrigt ligegyldigt hvilken kategori det dræbende dyr hører til. Følelsen af magtesløshed er aldrig sjov..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke fra en hund i stasia størrelse..

 

Din og mine vil formentlig have lidt bedre chancer.. Nogle af dem kan tage flere skud uden at give op

 

:shock: Pudsigt nok begynder det rent faktisk at bekymre mig en anelse, at jeg er genbo til to styks ejeren ikke altid har i snor. Jeg har egentlig levet lidt på, at de kunne få mors størrelse 38 i bøtten, hvis de blev nærgående...

Link til indlæg
Del på andre sites

Samme her. Og så er det iøvrigt ligegyldigt hvilken kategori det dræbende dyr hører til. Følelsen af magtesløshed er aldrig sjov..

Nej. Især ikke når man ikke føler, at samfundet viser forståelse for det og prøver at foregribe, at situationen kan opstå.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Pudsigt nok begynder det rent faktisk at bekymre mig en anelse, at jeg er genbo til to styks ejeren ikke altid har i snor. Jeg har egentlig levet lidt på, at de kunne få mors størrelse 38 i bøtten, hvis de blev nærgående...

 

Du skal nok op i en lille 58, før det virker... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...