Hop til indhold

Når ryggen og benet driller...


mariesvita
 Share

Recommended Posts

og der stadig er en lille boxer (og en Marie:rolleyes:), der gerne vil lege og gå tur - hvad skal der så ske?

 

Lige nu er sagen den at Vitas spondylose og slidgigt i venste bagben hindrer hende i at kunne/ville gå lange ture. Ligeledes er der bevægelser hun ikke kan/har lyst til at lave.

 

Så nu tænker jeg jo... Jeg er hjemme på juleferie og jeg vil så gerne lege:blink: Men for at Vita ikke skal få ondt/blive endnu mere overbelastet så må jeg tænke i nye baner end bare at vade afsted i to timer i træk.

 

Så nu mangler jeg ideer til sjove/hyggelige aktiviteter og øvelser - ting hvor Vita ikke skal hoppe og danse - men ikke forlader mig med et højlydt fnyyyys(tro mig boxerfnys er dræbende for enhver - den forargelse der kan ligge i sådan et fnys - auuuuuuwwww)

 

Øvelser/aktiviteter Vita synes om:

lede efter legetøj

lede efter godbidder - dog ikke på jorden

lede efter mennesker

snakke - "er du en faaarlig hund?" DET er Vita:shock: (vild logren tæller ikke med i denne sammenhæng:mrgreen:)

være ved vandet

møde hunde og mennesker

dræbe bamser

dræbe koste

 

og tjaaa... der er vel lidt par ideer her allerede:engel: - men kom endelig frisk med flere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså udover at gemme guf og legetøj inde, så kan det være du kan bruge min ide med at lave en godbidsautomat:)

 

Et langt paprør, som man sætter en eller flere papstykker i på tværs, som hunden skal trække ud for at få godbidden til at falde ned. Begge hunde synes det er kanon.

eller en sodavandsflaske som man skyder en pind tværs igennem og så holde i pinden, så hunden med poterne skal klaske til flasken, så den drejer med tuden nedad og guf falder ud:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså udover at gemme guf og legetøj inde, så kan det være du kan bruge min ide med at lave en godbidsautomat:)

 

Et langt paprør, som man sætter en eller flere papstykker i på tværs, som hunden skal trække ud for at få godbidden til at falde ned. Begge hunde synes det er kanon.

eller en sodavandsflaske som man skyder en pind tværs igennem og så holde i pinden, så hunden med poterne skal klaske til flasken, så den drejer med tuden nedad og guf falder ud:)

Åh ja - den godbidsautomat kender jeg godt. Den har jeg prøvet og med stor succes. Vita synes at den er smart - og ret nem. Tak - det er dejligt at blive mindet om den.

Jeg synes nu også den er lidt hyggelig:-)

 

Den anden skal jeg da prøve - den lyder sjov:-D Hmmm... men hvordan laver man liiiige det hul?

 

Tak for de gode ideer:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja - den godbidsautomat kender jeg godt. Den har jeg prøvet og med stor succes. Vita synes at den er smart - og ret nem. Tak - det er dejligt at blive mindet om den.

Jeg synes nu også den er lidt hyggelig:-)

 

Den anden skal jeg da prøve - den lyder sjov:-D Hmmm... men hvordan laver man liiiige det hul?

 

Tak for de gode ideer:5up:

 

Ok, ja jeg så deni en bog:5up:

 

Jeg stak hul med en skarp kniv og pressede en blomsterpind igennem, nemt nok:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...