Hop til indhold

Hvad er det så ?


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Ahhh, på den måde. Ja, det kender vi i hvert fald alt til her i hytten. Fremmede er ok...bare de holder sig væk fra matriklen eller forlader den hurtigst muligt, hvis det ikke er nogle han godkender. Jo, der er selvfølgelig nogle særlige træk ved hver race, der skal tages med, når man vil have lige præcis den hund og nogle træk man skal arbejde mere med end andet for at få en ordenlig hund ud af kræet...og ja, sikkert også nogle træk, der kan udgøre en fare, hvis man ikke får arbejdet med det...den vej om havde jeg ikke lige set det...

 

Jeg tror i hvert fald, at det er det, der er meningen med udtrykket. Man ville heller ikke sige, at man skal vide, hvad man har mellem hænderne i forbindelse med en smørekniv, men derimod med en motorsav. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror i hvert fald, at det er det, der er meningen med udtrykket. Man ville heller ikke sige, at man skal vide, hvad man har mellem hænderne i forbindelse med en smørekniv, men derimod med en motorsav. :-)

 

 

:pift: Men det var vi nogle der burde en gang imellem :pift::oops::oops:

 

 

Det skal siges at det gør pænt ondt at skære sig med en smørkniv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...