Hop til indhold

Bliver man snobbet??


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nix, desværre ikke for ville da gerne hilse på kræet. Vi er i Odense, meeeen så mødes vi nok til den årlige PokalMatch, når vi skal vise hvor lydige vores hunde er...eller ikke er ha ha ha :mrgreen:

 

Er det så der vi undskylder os med bernerdæk:?: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Hmm Odense, ja det er jo et stykke væk fra os, men derfor kan det jo godt være vi løber ind i hinanden på et tidspunkt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo gået på kursus med en der var i en rotweiler klub, og zaz zaz skriver om berne klub.......

 

Kunne man godt have en tendens til at blive snobbet ved kun at omgåes sine egne?

Eller har man bare et andet sammenhold?

 

(det er skrevet lidt hårdt, men ej ment som en anklage eller andre underlige ting!)

 

Jeg vil da indrømme at jeg nogen gange mangler en sparings "partner" når det gælder broholmeren :oops:

 

Da Hailey var ung, der trænede jeg ikke sammen med en eneste border. Jeg trænede sammen med retrievere i tollerklubben, så han tror sommetider at han er en retriever :oops: Når vi går vores eftermiddagstur skal han f.eks gå med sin kong i munden hele vejen :lol: han elsker at bære på ting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er ved gud helt ude i hampen. Jeg er med på, at man arbejder for at overholder nogle standarder i forbindelse med avl, men der må være en vis margen (Stasia har jo ikke stående ører som en Norwich - der er skam det rigtige lille knæk på dem, men de skal åbenbart sidde tættere på hovedet eller noget...). Og når man ikke planlægge avl på sin hund er det jo fløjtende ligegyldigt.

 

Mit indtryk af specialklubberne og i nogen grad også DKK er, at der fokuseres næsten udelukkende på avl og udstillinger, hvilket der også skal være plads til, men for den almindelige hundeejer ville det være spændende, hvis der var mere om adfærd f.eks. Nu har DKK jo gjort noget ved det, idet de har ansat Irene Jarnved, og det synes jeg er rigtig positivt.

 

Efter PK fik ny bestyrelse i marts er klubben helt bestemt også for os der ikke udstiller. Man må så håbe at man kan finde ud af det i andre specialklubber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...