Hop til indhold

Præsentation!


Gæst am.kjaer
 Share

Recommended Posts

Gæst am.kjaer

Jeg synes vi skal starte vores nye forum ud med at præsentere os selv og vores dejlige hunde!!

 

Gerne med billeder, i hvert fald af hundene :P

 

Jeg lægger ud...

 

Jeg bor sammen med mine 2 hunde i Athen, hvor jeg arbejder med gadehundene men kommer hjem om 2 uger igen. Vi har boet hernede i 1 år men jeg skal hjem igen og igang med noget uddannelse.

 

Jeg er uddannet hundeinstruktør for DKK og træner aktivt med begge mine.

Jeg har Aiah som er en dalmatiner-labrador blanding på 3 år så hun hører ikke rigtig til her i forummet og så har jeg Tiah som er en blue roan engelsk cocker spaniel på næsten 3 år.

 

Tiah bliver brugt til træning og udstilling, men mest til hygge :D Til næste år skal hun til at træne til sin brugsprøve og til foråret skal hun have sit første kuld hvalpe.

 

2063_maanedens_hund_2.jpg

 

Så er det jer! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg den næste :mrgreen:

 

Jeg har pt. 4 cockerspaniels (og 1 newf)

 

Jeg har kennelnavn 8)

 

Jeg udstiller på stort set alle udstillinger under DKK og SPK (+ udland)

 

Jeg går på prøver spaniel klubben. Har tidligere gået DKKs LP program.

 

Jeg går på jagt med hundene

 

og sidst men ikke mindst, så er mine hunde hyggehunde :D

 

Jeg er uddannet i Spaniel Klubben i næsten hele prøvespektret + hvalpemotivation.

 

Jeg trimmer selv (men ikke for andre)

 

Det var så den meget kolde formalia del......

 

 

:wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene-Ditt

2273_beskr_1.jpg

 

Jeg ved ikke om min hund høre under gruppe 8? Men det er da en spanielrace som bliver brugt til jagt.

 

Jeg bor alene i hvidovre med min Engelske springer spaniel Oscar. Han er kun til hygge, og god til det må jeg tilføje :D

Link til indlæg
Del på andre sites

2273_beskr_1.jpg

 

Jeg ved ikke om min hund høre under gruppe 8? Men det er da en spanielrace som bliver brugt til jagt.