Hop til indhold

ObTrack dækken


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige snakket med forhandleren :-)

 

Jeg bad hende on nogle DANSKE referencer, da jeg ikke kan bruge til noget, hvad de mener i usa og sverige.

 

Hun mailer mig på et tidspunkt, og jeg blev informeret om at Irene Jarnved har købt 2 stk for nogle måneder siden, så hende har jeg også mailet til.

 

Dyrenes klinik i Odense anbefaler dem i deres praksis, og dem jeg jeg også haft ringet til. Deres erfaring er at hundene bliver mere smidige, især i de kolde måneder. (de har et sortiment liggende på klinikken)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen
Det er for tidligt endnu, at sige, om det har en virkning på Luna, iflg massøren.

 

Men jeg har fået positiv respons fra flere inde på Hundegalleriet om brugen af Back on Track. De må jo sige at være danske hehe..

Det ville også have været utroligt, hvis massøren havde kunne mærke noget allerede efter en uge. Det bliver spændene de næste par uger om du kommer til at mærke noget. :-)

 

Hvilket dækken er det egentlig du har til Luna? Jeg tænker på om det er det vand og vindtætte eller det tynde åndbare?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville også have været utroligt, hvis massøren havde kunne mærke noget allerede efter en uge. Det bliver spændene de næste par uger om du kommer til at mærke noget. :-)

 

Hvilket dækken er det egentlig du har til Luna? Jeg tænker på om det er det vand og vindtætte eller det tynde åndbare?

 

Ja det var lidt hurtigt måske:-) Især da Luna's "problem" er ømme brugte muskler (iflg massøren)

 

Hmm jeg har det der er vand og vindtæt, kan jeg tolke mig frem til. Men det er da lige før, jeg tror det andet havde gjort mere gavn hos os

 

Nå pyt skidt.. det har jeg ikke råd til at købe nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja det var lidt hurtigt måske:-) Især da Luna's "problem" er ømme brugte muskler (iflg massøren)

 

Hmm jeg har det der er vand og vindtæt, kan jeg tolke mig frem til. Men det er da lige før, jeg tror det andet havde gjort mere gavn hos os

 

Nå pyt skidt.. det har jeg ikke råd til at købe nu

Tak, jeg synes nu også det så ud til at være den, men tænkte også selv, at det andet måske ville have været bedre, men hvad ved jeg. :-)

 

Det vigtigste er jo at det virker :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ellers må jeg købe det andet og sælge det her:lol:

Nå ja det kunne man jo faktisk godt gøre. Det er jo også næsten helt nyt, så det skulle da være muligt, at kunne sælge det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg brugte back-on-track til min.

Det anvendes i stor stil indenfor hestesport, og særligt af professionelle med særdeles gode resultater ved mange ting der kan bedres af et bedre blodgennemstrømning.

 

Dyrt, men godt.

 

 

hvad mener du med gode resultater hvad så du af forandring og hvornår brugte du det:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu fået svar fra Irene, og jeg tillader mig at sætte det ind her.

 

Hej

 

Jeg har absolut gode erfaringer med mine dækkener, som jeg har købt til mine tre hunde! Hvis de ligger i bilen i mere end ½ time når det er så koldt som nu, har de dem på.

Og når jeg kommer ud til dem og tager dækkenerne af, er både dækkener og hunde varme.

 

Min lille ft-cocker har også dækken på i pauserne, når jeg har hende med på jagt - og med samme gode effekt.

 

Jeg har en god ven, som er hundefører i politiet og han har også købt et til sin tjenestehund efter han har set mine dækkener. Og han er også virkelig glad for det :-).

 

Så hils endelig BackonTrack og sig, at jeg har anbefalet dækkenet varmt til dig, hvis du bestiller et til din hund.

 

Mange venlige hilsner fra Irene Jarnved

Jeg har også fået svar fra en agilityhundefører, som er vildt begejstret.

 

Jeg mangler lige at ringe til Karlslunde dyrehospital, da hende der står for genoptræning er syg i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu fået svar fra Irene, og jeg tillader mig at sætte det ind her.

 

Jeg har også fået svar fra en agilityhundefører, som er vildt begejstret.

 

Jeg mangler lige at ringe til Karlslunde dyrehospital, da hende der står for genoptræning er syg i dag.

 

Ja det lyder til at være nogle gode dækkener. Som sagt synes jeg også Luna virker til at have det bedre, når hun har haft sit på..

 

Jeg må nok se at få købt det rigtige.. Så kan det være, der en dag er en, der kan bruge det andet :-)

 

Men tak for svar.. Jeg glæder mig til at se, hvad Karlslunde har at sige.. Måske jeg skulle smide en mail til Charlotte og høre hende ad.. Det gør jeg da lige med det samme:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i århus i går for at prøve dækkener :-) Det var rimelig nemt at finde størrelserne til Hailey og Huckie (BackOnTrack). Jeg fandt et Billebjer til Hero, og (måske) et BOT til Hogan.

 

Grunden til at der står "måske" ved Hogan, er at det ikke lykkedes at finde en ideel størrelse :( Hvis det skal passe perfekt i længden, så kan det ikke spændes nok ind. Skal det passe i bredden, så bliver det for kort, så min mavefornemmelse siger mig at han nok ikke får et BOT alligevel :(

 

Jeg var lidt forberedt på at det kunne blive problematisk at finde et der passer til de 2 unge, da de er meget lange i ryggen og smalle om livet/brystet. Alligevel er jeg lidt skuffet når der er så mange størrelser at vælge mellem :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst T_Martinsen

Nu er jeg jo lidt nysgerrig :oops: så jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvordan det går med jer, (eller rettere jeres hunde) der for nyligt er begyndt at bruge back on track dækkenet. Kan I mærke forandringer (forbedringer/forværinger). Fortæl fortæl :-D

 

Andre må selvfølgelig også meget gerne komme med deres erfaringer. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de anbefalinger de er sat ind indtil videre, kan man jo kun nikke genkendene til.

 

De samme gode anbefalinger har BOT fra pro-hestesport og eliteidrætten, hvor man på daglig basis beviser værdien heraf. :blink:

 

Hvad der er godt til professionelles skader og skavanker, må nødvendigvis også væe godt til vore hunde, ville jeg da mene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja de anbefalinger de er sat ind indtil videre, kan man jo kun nikke genkendene til.

 

De samme gode anbefalinger har BOT fra pro-hestesport og eliteidrætten, hvor man på daglig basis beviser værdien heraf. :blink:

 

Hvad der er godt til professionelles skader og skavanker, må nødvendigvis også være godt til vore hunde, ville jeg da mene.

Ja mon ikke :-)

 

Jeg har faktisk overvejet at bestille et dækken til min kat, og nu vil nogle nok ryste på hovedet af mig :mrgreen: men ikke desto mindre, tror jeg, at hun ville have godt af det. Hun er luddoven, og får aldrig rigtig gang i sit blodomløb.

 

Hun har dog også nogle fysiske skavanker, som er en del af årsagen til at hun ikke røre sig så meget, og som hun er i kiropraktisk behandling for, men tænkte at sådan et dækken vel også kunne virke på en kat.

 

Jeg har prøvet at give hende et dækken på, som jeg havde til min cavalier, og det var hun græsk katolst overfor, så på det plan, vil der ikke være nogen problemer. :-)

 

Jeg havde dog ikke tænkt mig, at hun skulle have dækkenet på, når hun var ude :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine erfaringer er meget begrænset.....endnu!

 

De 3 af hundene startede i fredags med at bruge dem, og jeg kan ikke se nogen effekt endnu.

De er oppe på 8 timer dagligt nu, uden problemer

Det sidste dækken er først kommet i dag.

 

Det er så de tynde dækkener jeg har købt pga deres fyldige pels :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mon ikke :-)

 

Jeg har faktisk overvejet at bestille et dækken til min kat, og nu vil nogle nok ryste på hovedet af mig :mrgreen: men ikke desto mindre, tror jeg, at hun ville have godt af det. Hun er luddoven, og får aldrig rigtig gang i sit blodomløb.

 

Hun har dog også nogle fysiske skavanker, som er en del af årsagen til at hun ikke røre sig så meget, og som hun er i kiropraktisk behandling for, men tænkte at sådan et dækken vel også kunne virke på en kat.

 

Jeg har prøvet at give hende et dækken på, som jeg havde til min cavalier, og det var hun græsk katolst overfor, så på det plan, vil der ikke være nogen problemer. :-)

 

Jeg havde dog ikke tænkt mig, at hun skulle have dækkenet på, når hun var ude :lol::lol:

Hvis det bliver en realitet, så kræver det altså billeder :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Mine erfaringer er meget begrænset.....endnu!

 

De 3 af hundene startede i fredags med at bruge dem, og jeg kan ikke se nogen effekt endnu.

De er oppe på 8 timer dagligt nu, uden problemer

Det sidste dækken er først kommet i dag.

 

Det er så de tynde dækkener jeg har købt pga deres fyldige pels :-)

Nej okay det er så heller ikke engang en uge, du har haft brugt det, så det skulle da have været mærkeligt (mirakuløst) hvis der havde været store synlige forandringer nu. Men det bliver spændene at se, hvordan det næste stykke tid spænder af. :-D

 

8 timer om dagen med dækkenet på efter så kort tid, det er da flot. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...