Hop til indhold

ObTrack dækken


Hailey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu er geografi ikke min stærke side :oops: Ligger Køge langt fra Karlslunde? Dyrehospitalet i Karlslunde var en af dem der anbefaler det, måske de har nogen liggende :?:

 

Uha nej, det er ikke så langt fra mig.. der må jeg kunne svinge omkring en dag.. må lige ringe først og høre, om de har dem "hjemme". Aj hvor fedt, tusind tak for det tip:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Vi kørte i dag ned til Hundens Helse, der forhandler Back On Track og fik prøvet dækkener på Zacho - han fik et str. 57-59 og det ser ud til at passe perfekt - dog skal han ikke blive mindre 'rundt om livet' for det er spændt helt ind.

 

Jeg er spændt på om det sammen med massagen og kiropraktoren hjælper *smiley der krydser fingre*

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kørte i dag ned til Hundens Helse, der forhandler Back On Track og fik prøvet dækkener på Zacho - han fik et str. 57-59 og det ser ud til at passe perfekt - dog skal han ikke blive mindre 'rundt om livet' for det er spændt helt ind.

 

Jeg er spændt på om det sammen med massagen og kiropraktoren hjælper *smiley der krydser fingre*

 

Det er hende, jeg har købt det hos..

 

Luna har godt af massage og kiropraktik.. Pt er det jo så kun massage vi går til. Men massøren og kiropraktoren arbejder begge på Kbh Dyrehospital og snakker sammen om Luna..

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm men jeg synes bare det ser ret stort ud på hende..

 

Her er et billede, så du ikke behøver bladre tilbage i tråden *S* :

 

060109_0145.jpg

 

Her er et billede af Hailey med det tykke dækken

[ATTACH]6528[/ATTACH]

og et af Huckie med det tynde

[ATTACH]6529[/ATTACH]

 

Som du måske kan se, så falder det tynde mere til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et billede af Hailey med det tykke dækken

[ATTACH]6528[/ATTACH]

og et af Huckie med det tynde

[ATTACH]6529[/ATTACH]

 

Som du måske kan se, så falder det tynde mere til.

 

Årh manner, mit er jo heeeelt forkert:rolleyes:

 

Ja det kan jeg godt se.. mmm så må jeg vist have den størrelse der hedder 64-67 i det tætte, tror jeg..

 

Tak for billeder:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst T_Martinsen
Nå nu har jeg bestilt det rigtige dækken:-)

 

Jeg har valgt at beholde det andet. Vi skal i gang med waterwalk i næste uge, og da vi ikke kan låne min fars bil på de dage, skal vi med toget, og så er det rart at hun kan få dækkenet på.. Ihvertfald i den næste måneds tid, tror jeg

Det bliver da spændene at se, om hun bedre kan have det på indedøre, men det tror jeg nu nok, for det er et meget tyndt dækken. :5up:

 

Jeg tror du vil blive glad for at have begge dækkener, selvom det er en dyr fornøjelse, at anskaffe sig dem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver da spændene at se, om hun bedre kan have det på indedøre, men det tror jeg nu nok, for det er et meget tyndt dækken. :5up:

 

Jeg tror du vil blive glad for at have begge dækkener, selvom det er en dyr fornøjelse, at anskaffe sig dem. :-)

 

Ja det bliver spændende, men mon ikke det går.. Hun er jo rimelig "nem" at have med at gøre:-D

 

Ja billigt er det dælme ikke hehe.. men jeg har mindet hende om, at hun lovede mig 25% rabat på nr 2, så jeg sparer da lidt:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Iih hvor er hun fin :lun:

 

Det ser da ud til at den passer fint til hende. :5up:

 

Hvordan har hun det så med den indedøre. Er den bedre at ligge med?

 

Taaark:-D

 

Jamen jeg har ikke turde lade hende have det på, hvis nu det skulle byttes til en større størrelse:oops: Men du synes det sidder fint?

 

Ja, det dækker jo vel oss der, hvor det skal:-)

 

Der er en på HG, hvor jeg synes det sidder løsere.. altså på hendes hund:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Taaark:-D

 

Jamen jeg har ikke turde lade hende have det på, hvis nu det skulle byttes til en større størrelse:oops: Men du synes det sidder fint?

 

Ja, det dækker jo vel oss der, hvor det skal:-)

Ja jeg synes det ser ud, som om den sidder som den skal.

 

Der er en på HG, hvor jeg synes det sidder løsere.. altså på hendes hund:mrgreen:
Hihi nå det er ikke hende, der har den på? :blink:

 

Jeg tror du skal tage lidt efter, hvordan du har det med det. Synes du den sidder godt, og har Luna det godt med den, det er vidst det vigtigste. Uden at vide så meget om dækkenet, så vil jeg regne med, at man også skal passe på, at det ikke bliver for stort, men vil ikke lægge hoved på blokken. :oops:

 

Jeg lægger lige et billed ind af min venindes hund med dækkenet på. Nummeret større end den han har blev for stort, og kurede rundt om ham, og det er ikke så hensigtsmæssigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes det ser ud, som om den sidder som den skal.

 

Hihi nå det er ikke hende, der har den på? :blink:

 

Jeg tror du skal tage lidt efter, hvordan du har det med det. Synes du den sidder godt, og har Luna det godt med den, det er vidst det vigtigste. Uden at vide så meget om dækkenet, så vil jeg regne med, at man også skal passe på, at det ikke bliver for stort, men vil ikke lægge hoved på blokken. :oops:

 

Jeg lægger lige et billed ind af min venindes hund med dækkenet på. Nummeret større end den han har blev for stort, og kurede rundt om ham, og det er ikke så hensigtsmæssigt.

 

Hmm jamen så er det da nok den rette størrelse.. For som du siger, skal det jo heller ikke være for stort.. Hun får det på, når hun har gnavet ben færdigt:-)

 

Hun finder sig i alt (indtil nu ihvertfald), så tror ikke vi får problemer der:-)

 

Hvor er din veninde's hund fiiin:-) Tak for billede:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hmm jamen så er det da nok den rette størrelse.. For som du siger, skal det jo heller ikke være for stort.. Hun får det på, når hun har gnavet ben færdigt:-)

Nåååhh hun ligger rigtig og hygger. :-)

Hun finder sig i alt (indtil nu ihvertfald), så tror ikke vi får problemer der:-)

Jeg havde også fornemmelsen af, at hun er en nem hund, der bare finder sig i det hele. Hun virker så rolig og godmodig. I hvert fald når man læser om hende, og ser billeder. :blink:

Hvor er din veninde's hund fiiin:-) Tak for billede:-)

Tak det skal jeg sige videre. :-D

 

Glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå med det nye dækken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååhh hun ligger rigtig og hygger. :-)

 

Ja hun er en heldig rad:-)

Jeg havde også fornemmelsen af, at hun er en nem hund, der bare finder sig i det hele. Hun virker så rolig og godmodig. I hvert fald når man læser om hende, og ser billeder. :blink:

 

DET er hun også:-) Jeg har været rigtig heldig med min 1. hund, må jeg sige:-)

 

Tak det skal jeg sige videre. :-D

 

Glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå med det nye dækken.

 

Jeg skal nok skrive.. Jeg glæder mig også selv til at se om der er en reaktion:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja hun er en heldig rad:-)
Ja man skulle have været hund. :-)

 

 

DET er hun også:-) Jeg har været rigtig heldig med min 1. hund, må jeg sige:-)

Så må vi håbe, at det varer ved med de efterfølgende, hvis du skal have flere efter hende engang. :-D

 

 

 

Jeg skal nok skrive.. Jeg glæder mig også selv til at se om der er en reaktion:-)
Det tror jeg der er, og selvfølgelig en positiv en af slagsen. :5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
DET skal jeg helt klart. Og pt leder jeg efter et sted at bo, hvor jeg måske på sigt kan have 2 hunde:-) Men Luna er bestemt ikke den sidste hund, jeg har..

Nej hvor spændene. Skal det så også være en lille ladebrun labrador? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...