Hop til indhold

Løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hvor skægt - jeg var inde på hjemmesiden tidligere på dagen for at se, om dog ikke O-kuldet havde meldt sin ankomst ... det havde det ikke, da jeg kiggede ;D

 

Men tillykke med dem - og ja - jeg er stadig helt solgt over dine N-drenge :love:

Jo det var de nok.. men jeg skulle jo lige have smidt hele julefamilien ud før jeg kunne komme på internettet...

Du må da bare have dig endnu en Löwchen :blink: bare ikke lige N-kuldet.. Sammen med Bella giver det en indavlsprocent på 10.. Så det er no go

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo det var de nok.. men jeg skulle jo lige have smidt hele julefamilien ud før jeg kunne komme på internettet...

Du må da bare have dig endnu en Löwchen :blink: bare ikke lige N-kuldet.. Sammen med Bella giver det en indavlsprocent på 10.. Så det er no go

 

Så må du skynde dig at lave nogle nye black/tan hanner i en sådan sammensætning at de kan lave en baby på Bimsen uden det giver indavlsproblemer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry:

 

.

Det er kun så længe de er så små her at man kan se hanhundens hvide ben.. Tæven som er helt sort nu (hende der ligger som den sidste sorte på billederne) og den med de hvide ben bliver ens. De kommer begge til at ligne deres far. Ham kan du se her : http://lions-of-denmark.dk/O-kuldet.htm (No Name)

Den meget sorte han kommer som den eneste til at ligne deres mor..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun så længe de er så små her at man kan se hanhundens hvide ben.. Tæven som er helt sort nu (hende der ligger som den sidste sorte på billederne) og den med de hvide ben bliver ens. De kommer begge til at ligne deres far. Ham kan du se her : http://lions-of-denmark.dk/O-kuldet.htm (No Name)

Den meget sorte han kommer som den eneste til at ligne deres mor..

 

Hjælper ikke at klikke på billedet :( Jan er ved at være mør:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, kan bare ikke lade være. Har prøvet at overtale Jan til en af dine, men han vil have en med krøller.:cry: Måske du har et krøllejern :-D

 

Så skal du da have hvalp efter Camilla- hun krøller rimeligt (indenfor standarden), og har givet det videre til Milo. I hvert fald bølget pels :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Stinnemus

nårh - janni jeg skal i hvert fald IKKE på besg hos jer før foxy lady er solgt for hun er da bare overlækker-nuser-skøn-at-se-på og kunne liiiige passe i min lomme :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

amocca: nej, det var også det første jeg så - de ser ret så mopsede ud med dem:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

nårh - janni jeg skal i hvert fald IKKE på besg hos jer før foxy lady er solgt for hun er da bare overlækker-nuser-skøn-at-se-på og kunne liiiige passe i min lomme :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

amocca: nej, det var også det første jeg så - de ser ret så mopsede ud med dem:engel:

 

Hun er solgt host host :roll:

Du må da se at komme og besøge alle løverne. Jeg tror JAson ville elske dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hun er solgt host host :roll:

Du må da se at komme og besøge alle løverne. Jeg tror JAson ville elske dem

jeg ved godt hun er solgt, men du har hende jo stadig hos dig :mrgreen:

 

Jeg er siker på jason ville eeeelske at hilse på løver - jeg ved jeg ville :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...