Gæst GyldenNala Skrevet December 29, 2008 Rapporter Share Skrevet December 29, 2008 Nala har fået noget mad galt i halsen. Hun trækker vejret normalt, men laver en del synkebevægelser og indimellem sådan nogle opkast-lyde.. Hvad gør jeg lige? Har fået hende til at drikke en del, og hun har været ude og spise græs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Nala har fået noget mad galt i halsen. Hun trækker vejret normalt, men laver en del synkebevægelser og indimellem sådan nogle opkast-lyde.. Hvad gør jeg lige? Har fået hende til at drikke en del, og hun har været ude og spise græs. Ring til dyrlægen og forhør dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Ring til dyrlægen og forhør dig. det ville jeg også gøre - det koster jo ikke noget lige at ringe:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Det lyder ikke som om hun har fået noget galt i halsen, som jo er luftrøret, men som om noget har sat sig fast i halsen. Det kan f.eks. være noget burre eller andet som ikke vil glide ned, Du kan starte med at se efter om du kan se noget og ellers give hende nget at spise så det forhåbenligt glider ned. Ellers er der mulighed for at det opløses efter nogen tid. Men ring og tal med dyrægen for at være på den sikre side Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GyldenNala Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Tak alle sammen.. Det er vist gået over igen. Hun kastede op for en times tid siden, og der var en ret stor græs"bold" i (den fjernede jeg, mens hun spiste resten - adr).. Hun har nu fået en luftetur, hvor hun spiste noget mere græs, og der har ikke været noget siden.. Man bliver jo helt bekymret for det lille pus - er ude at tjekke engang imellem om hun stadig trækker vejret eller om der stadig sidder noget på tværs.. Er det btw. normalt at hunden spiser sit eget opkast? Mine forældres gamle hund gjorde det også, men det virker jo ret klamt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Tak alle sammen.. Det er vist gået over igen. Hun kastede op for en times tid siden, og der var en ret stor græs"bold" i (den fjernede jeg, mens hun spiste resten - adr).. Hun har nu fået en luftetur, hvor hun spiste noget mere græs, og der har ikke været noget siden.. Man bliver jo helt bekymret for det lille pus - er ude at tjekke engang imellem om hun stadig trækker vejret eller om der stadig sidder noget på tværs.. Er det btw. normalt at hunden spiser sit eget opkast? Mine forældres gamle hund gjorde det også, men det virker jo ret klamt.. Godt det løste sig. Jeps det er helt normalt at spise eget - eller andres - opkast når man er hund når det opkastede er mad. Det ville være dumt at lade et måltid gå til spilde og det naturlige hvalpefoder er jo også netop opkast. Velbekomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GyldenNala Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Godt det løste sig.Jeps det er helt normalt at spise eget - eller andres - opkast når man er hund når det opkastede er mad. Det ville være dumt at lade et måltid gå til spilde og det naturlige hvalpefoder er jo også netop opkast. Velbekomme Tak.. Og tak for hjælpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts