Hop til indhold

Små legekammerater i Aalborg søges


Gæst Maria-Teo
 Share

Recommended Posts

Gæst Maria-Teo

Jeg er den lykkelige ejer af en Prazsky Krysarik (Tjekkisk Rottehund) på 8 mdr.. Han mangler virkelig nogle at lege med og da vi ikke kender nogen i Aalborg med hund eller møder nogen på vores ture der er så små som Teo selv, søger jeg nu efter dem her.

 

Teo er en forsigtig hund, især til at starte med, så det skal helst ikke være alt for dominerende hunde vi skal lege med.

 

Mere permanente legekammerater ville være at foretrække, men bare det at han møder hunde på hans egen størrelse ville være rigtig godt for ham, tror jeg.

 

Vi bor i Aalborg SØ og har ikke bil, men bybussen kører ikke langt fra hvor vi bor, så hvis du bor lidt væk er det helt ok. ;-)

 

Godt nytår til jer alle og håber vi kan møde nogle små hunde i det nye år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst livs_bailey

hej, vi bor også i aalborg, ude ved gigantium, jeg ved, at der kommer mange hunde i gistrup hundeskov som er gode til andre hunde, men uden bil er det selvfølgelig svært. Ellers er der signalbakken nede i Vejgaard som også er rigtig god, man skal lige ind i varmen, men det tager kun et par gange:-).

syd øst er vel ude ved skalborg ik?kender desværre ikke nogle hundeskove derude, men der skal nok være et par stykker prøv at søge på aalborg kommune efter hundeskove.

håber det har været lidt til hjælp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria-Teo

Hej Bellas mor,

 

vil gerne mødes for at se om Teo tør hilse på Bella.

Bor du i centrum?

 

Jeg bor lige i nærheden af fodboldklubben B52, det sted kender Teo i hvert fald, så hvis det var, kunne de måske mødes der første gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria-Teo

Tak Livs_bailey,

 

Må lige se om jeg kan finde ud af hvordan jeg finder ud til de steder du nævner. Kan dog umuligt bo langt fra dig, for kan gå hen til Gigantium på kort tid. - Tror jeg bor lige på grænsen af Øst og Sydøst.

 

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst livs_bailey

ja, hvis man går på stien omme ved einsteins boulevard kan man vist gå over til gug på ganske kort tid. vil bare også lige sige, at store hunde også tit er ganske glimrende til andre hunde, jeg har nemlig fundet ud af, at hunde ret så ofte er størrelsesblinde. Vores bette pjevs leger mest med labrador og golden retriever, de små hunde har tit en tendens til ikke at gide og lege, de vil hellere gå rundt og se stolte ud:-)

i vores nabolag går de fleste af hundeejerne tur rundt omkring området ved gigantium eller også ude i hundeskoven ved lundby krat i gistrup. Bare husk altid at lade din hund hilse på andre, når den ikke har snor på, så er det lidt lettere for dem at finde ud af det.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst noi og tayson

der kommer rigtig mange hunde i golfparken (lige bag ved fristedet, der hvor hestene står) der kommer jeg selv nogle gange og det er ikke langt for hvor du bor, ellers ligger der også en god hundeskov i østerådalen, heller ikke så langt derfra. Ellers ligger der også en hundeskov i aalborg øst lige ved siden af kolonihavhusene....:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...