Hop til indhold

Hvilke hvalpe er sødest at se på.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Alle hvalpe er jo søde men der er alligevel nogle der er sødere end andre og det følger, i mit tilfælde, ikke altid det jeg synes om dem når de bliver voksne.

 

Personligt synes jeg at de racer, hvor hvalpene er mest nuttede er: rottweiler, labrador, golden, berner sennen, spaniels ( eng. cocker, welsh og eng. springer).

 

Min favorit race er jo flatten men desværre er den kun nuttet i et par uger. Så bliver den ikke andet end lange ben og mister det der tykke, bamsede look. Det samme gælder for dobermann, som jeg synes er en utrolig smuk hund.

 

Er det kun mig der har det sådan, og hvad er jeres favorithvalpe?.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, jeg har også "favorit-hvalpe"... 1. pladsen er klart podengoen!!

Ellers er jeg vild med især Dogue de Bordeaux hvalpe, Berner hvalpe (faktisk alle sennen hundehvalpe :) ), cocker hvalpe, Coton-hvalpe (og havanias, malteser -de små hvide pelsbolde :) )...

 

Hmm... Der er nu mange favorit-hvalpe! Alle hvalpe er jo også bare fantastiske! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

ALLE hvalpe er dejlige.

 

Jeg kan rigtigt godt lide shæfer hvalpeb233.gif De er så skøøønne.

 

Men men men pinscher babyer er det bedste jeg ved, mødte en igår på 15 ugerr14.gif Hvade lyst til at tage ham med hjemr14.gifr14.gif

 

Se selv hvor skønne pinscher babyer er (især min, hihi)

 

Most_beautiful_dog.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Schæfer, cairn og lhasa som jeg har haft er utroligt søde som hvalpe a044.gif

 

Jeg har haft kuld af både cairn og schæfer, og det er jo heeelt vildt så lækre de er a044.gif

 

Andre hvalpe er også lækre, det synes jeg alle er, som den lille Pero som ligenu er meget aktuel her, også de meget pelsede såsom new foundlænderen a044.gif

 

2145_024_na_1.jpg

 

Her kurven ved at fuld :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan rigtig godt li de små langhårsracer løverne, lhasa'erne, havaneserne, shit-suerne, malteserne ... de små bamsede hvalpe ... og schæferhvalpe ... og cavalierkingcharleshvalpe ... og golden og labhvalpe .. og mopshvalpe ... og og og ...

 

De har jo allesammen en vældig portion cuteness - så det er da faktisk overhovedet ikke til at sige ...

Link til indlæg
Del på andre sites

De store racer har den ekstra charme at de som hvalpe har kæmpepoter. det kan jeg ikke stå for. Min newfoundlandshund var "lige til at spise" som hvalp :D

 

Men den dejligste hvalp jeg har set på billede må være denne pomeranian. Jeg har tyvstjålet billedet fra http://www.pompom.dk s hjemmeside, men jeg tror jeg er tilgivet når jeg skriver hans link her:)

2199_pomeranian_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha jeg synes jo, at alle hvalpe er søde, men jeg synes nu nok, at de vamsede er de sødeste b218.gif

 

Jeg kan godt give dig ret i at "vamsede" hunde er ret så søde som hvalpea1094.gif

 

Jeg går udfra at du mener sådan længere en glathåret når du siger vamsede :? :lol:

 

F.eks er bishon havanais bare SÅÅÅ søde som babyera1094.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
De store racer har den ekstra charme at de som hvalpe har kæmpepoter. det kan jeg ikke stå for.

 

Den er jeg med på, bare den måde de går på pga de store poter... helt stive forben og så ser det ud som om de hvert øjeblik det kan være tulter rundt og lander på siden eller slår en koldbøtte....som det ofte ender med.

 

Lige til at spise :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Jeg er også mest til de "store" hunde, når de er hvalpe. F.eks. synes jeg en golden er noget af det lækreste som hvalp.

 

Men nu hvor jeg har mødt Jack Russell hvalpe, så er jeg altså også ret vild med den race. Godt at jeg får sådan en i overmorgen så ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Alle hvalpe er nuttede, men intet slår en Pudel:hjerte::hjerte::hjerte:

 

Schæferhvalpe er nuttede med de der knæk-ører. Men igen, elle hvalpe er skønne

 

Jeg har et billede af min egen schæfer Tøsen fra 1981, hvor hun kun er et par uger gammel :lun:

 

Hun var så skøn :lun:

 

 

Desværre er det ikke digitaliseret..

 

Ja, alle er skønne

 

Bla cairnhvalpe, de er altså ret skønne vil jeg mene :lun:

 

Desværre er ingen af mine billeder af Susihvalpen digitaliseret, hun var dælme også en charmeklud der ville noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...