Hop til indhold

Hvilke hvalpe er sødest at se på.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Her er nogel af vores hvalpe fra vores C-kuld. Skønne hunde....... :hjerte:

 

Fy skam dig :evil:

 

Hvordan kan du poste sådan nogle billeder, når du VED, at jeg er skruk :evil:

 

Nu bliver du snart hevet med ud at kigge på hvalpe, ja du gør så - og det er MIG, der skal have en ikke DIG a020.gifa020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fy skam dig :evil:

 

Hvordan kan du poste sådan nogle billeder, når du VED, at jeg er skruk :evil:

 

Nu bliver du snart hevet med ud at kigge på hvalpe, ja du gør så - og det er MIG, der skal have en ikke DIG a020.gifa020.gif

 

Ja helt ærligt ... de øjne den Caos-hund sender :lun:

 

Nu vil jeg også ha en schæferhvalp ... og jeg har endda brugt de første mange mange mange år af mit liv på at være bange for netop schæfere :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja helt ærligt ... de øjne den Caos-hund sender :lun:

 

Nu vil jeg også ha en schæferhvalp ... og jeg har endda brugt de første mange mange mange år af mit liv på at være bange for netop schæfere :roll:

 

Når jeg - forhåbentlig - snart får schæferhvalp, må du godt for lov til at røre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke til små hunde, så dem har jeg det lidt svært med :oops: Jeg tror jeg er bange for at gøre dem fortræd....

 

Af korthårsracer er det helt sikkert Beagler, der ligger øverst - jeg aner ikke hvorfor *GG*

 

Ellers skal de være vamsede og have det der typiske hvalpelook: lidt kluntede.

Et eksempel kunne være shiba eller schæferen.

 

Min egen race er da også skøn som hvalp (især når de skvatter i deres egne ører som babyer *GG*), men jeg falder mere for de vamsede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fy skam dig :evil:

 

Hvordan kan du poste sådan nogle billeder, når du VED, at jeg er skruk :evil:

 

Nu bliver du snart hevet med ud at kigge på hvalpe, ja du gør så - og det er MIG, der skal have en ikke DIG a020.gifa020.gif

 

 

:stupid: Sorry - dumme mig :damn:

 

Det var bestemt ikke med vilje.............:rolleyes::pift:

 

Jaah - Vil meget gerne med ud og kigge på små nussevenlige vapsere......... :mrgreen:

 

Du siger bare til - og så kommer jeg fluks :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan rigtig godt li de små langhårsracer løverne, lhasa'erne, havaneserne, shit-suerne, malteserne ... de små bamsede hvalpe ... og schæferhvalpe ... og cavalierkingcharleshvalpe ... og golden og labhvalpe .. og mopshvalpe ... og og og ...

 

De har jo allesammen en vældig portion cuteness - så det er da faktisk overhovedet ikke til at sige ...

 

Ej Freudika, du skal bare have 1000 tak for det bedste grin længe :blink: Du kan bare spørge Ascha, jeg havde hende i røret da jeg så det og der gik da liiige lidt tid, før jeg kunne tale igen :lol: Og så satte det ellers gang i fantasien om hvad DET dog var for en slags hund, suer der ski... mere end andre hunde eller??? *GGG*

 

Jeg ææælsker den slags "tyrk-fejl", f.eks. var der en der engang på Jubii skrev, at "nu skal vi jo ikke glemme at hunden er et røvdyr" *GGGG*

Vi burde lave en tråd med den slags!!! :mrgreen: Et godt grin er ikke at foragte. :-D

 

Nå, men mht. hvalpe, så er jeg personligt vild med schæferhvalpe, goldens, bernere og alle de andre langhårede-store hunde-hvalpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Af store hunde kan jeg bedst lide Schæfer hvalpe :hjerte:

 

Men selvfølgelig er der INTET der slår en pinscherhvalp:blink:

Faktisk ikke så meget pga af hvordan de ser ud, men mere på grund af at pinschere jo somregel er meget reseveret. Men som hvalpe er de bare så glade for alle mennesker og hunde og overhovedet ikke reseveret:-)

 

Min Lua 10 uger gammel

 

Most_beautiful_dog.jpg

 

Sweet_Kahla.jpg

 

Kahlua_freja2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst achoj

Hej.

 

Jeg er helt vild med store racer både som hvalp og voksen. Men jeg kan bare ikke stå for pointer, schæfer, grand danois og af mindre hunde er det sheltier og beagle, jeg æææslker de der lidt kluntede hvalpe og deres store poter :klap:

 

Men dette billede gjorde at jeg bare måtte have tino.

 

 

Venligst Jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Puha de fleste dyreunger, specielt hundehvalpe er jo slet ikke til at stå for a044.gif

Mine to favorit-racer, Chinese crested og Hovawart, er ikke i toppen af nuttethedsskalaen som små, men til gengæld vokser de sig til nogle smukke svaner, og det skal man trods alt leve længst med. Så det er da en fordel:-P

 

Her er nogle bud på nuttede hvalperacer:

 

Bulldogpup_jh_111207.jpg

Engelsk bulldogs, jeg forstår godt når folk vælger efter udseende, at de falder for racen når de er hvalpe f025.gif

 

samme med Beagler:

beagle_08a.jpg

 

eller cockere:

 

standard_head_puppyB.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Synes nu alle hvalpe er søde, tror ikke jeg kan vælge hvilken der er sødest.

Faldt lige over disse billeder på google

PandaDog.jpg

 

Mon farven er ægte? i så fald er det godt nok nogle herlige aftegninger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hep Hep for p*kk*r Hep :5up: :5up: :5up:

 

Et godt råd besøg IKKE hendes hjemmeside uden hagesække :ivrig:

 

Åh nej, så kom jeg alligevel til at glemme hagesmækken, da jeg kikkede på hjemmesiden... og ihhhhh, hvor nogle nuttede hvalpebilleder! Især C-kuldet var der super-billeder af.:-D Det er virkelig en hjemmeside med STOR krammeværdi!:-D

 

Og hvor er Cille også skøn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Jeg er jo også helt vild med schæferhvalpe :blink: de er bare alt for skønne :mrgreen:

 

Men Mops, Jack Russell, Border Collie og Rottweiler hvalpe er også alt for skønne :-D

 

de 2 første billeder er af Kimba, og de sidste 3 er af Caisar :lun:

 

Elsker bare Caisars øre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo også helt vild med schæferhvalpe :blink: de er bare alt for skønne :mrgreen:

 

Men Mops, Jack Russell, Border Collie og Rottweiler hvalpe er også alt for skønne :-D

 

de 2 første billeder er af Kimba, og de sidste 3 er af Caisar :lun:

 

Det 4. billede med musen er da bare for sødt. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hankatten

Efter at jeg rejste til Grønland for nu snart 9 år siden, er jeg blevet dybt fascineret af den grønlndske slædehund, den udseende, dens proportioner, dens mentale egenskaber, dens blanding af kærlighed og trofasthed på den ene side og dens ulveagtige farlighed på den anden. Og selvfølgelig er dens hvalpe også de kønneste. Og så er jeg også så privilegeret, at jeg har mine hvalpe lige fra fødslen og kan følge deres opvækst uge for uge og måned for måned.

De to første billeder er Lenes hvalp, taget den 18. maj i år.

Det sidste billede er Ulf fra sidste år, en dejlig hanhund af den langhårede type. Et dejligt nattebillede taget med blitz.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...