Hop til indhold

Plejefamilie søges


Gæst livs_bailey
 Share

Recommended Posts

Præciiiiis! Billeder.

 

Og fornærmet er hun nok lidt endnu. Da jeg fik min hvalp hjem, var den gamle straks klar over, at det var noget, der var kommet for at blive. Hun startede med at flytte alt sit legetøj og tyggeting op i sofaen, så minihunden ikke kunne nå det. Og selvom hun stadig gerne vil være for sig selv en gang i mellem her et halvt år senere, ligger de tit i ske. Hvilket de begyndte på ganske hurtigt, ligesom de allerede i anden uge var i gang med at lege.

 

Ja, det der med at gemme ting dyrker Kimmi også lidt - hun er bare ikke så god til det ;o) Men hun formår så heller ikke at forsvare noget som helst... Splint plejer bare at pille tyggeben ud af munden på hende ;o) Så hun gemmer dem helst hos os, så kan man så sidde der med et tyggeben :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh, du lyder småforelsket allerede :blink: Hvis/når hans far bliver udskrevet og kan passe ham igen, så må du aftale en deleordning :mrgreen:

 

Ja, feriefamilie kan vi sagtens agere ;o) Men vi får jo selv en lille lab til sommer, så mon ikke den kan fylde pladsen ud? Simon siger at fire hunde er for meget, men jeg kan nu ikke helt se forskellen på tre og fire....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, feriefamilie kan vi sagtens agere ;o) Men vi får jo selv en lille lab til sommer, så mon ikke den kan fylde pladsen ud? Simon siger at fire hunde er for meget, men jeg kan nu ikke helt se forskellen på tre og fire....

 

Det kan han nok heller ikke selv når først Thor har boet hos jer et stykke tid :blink: Men ellers er sådan et feriebarn jo heller ikke at foragte :5up: Og i hvert fald en dejlig mulighed for Thors "far" at have i baghånden, hvis han skulle blive indlagt igen :-D

 

Det lader til at det er en win-win-situation :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst livs_bailey

Hej Trine, hvor er det dejligt at se han hygger sig, og så endda i dame selskab:-). Jeg må lige få printet billederne ud, så vores far kan se hvor meget han hygger sig. det lød som lidt af et action eventyr med isslag og 68 kilo hund :mrgreen:

Jeg er glad for, han ikke er til alt for meget besvær, det skulle nødig blive en belastning, men Splinten er der jo til at holde styr på ham!

mange hilsner

Mikael

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hov, har helt glemt at opdatere denne tråd, selv om jeg vist har løftet sløret i billedtråden ;o)

 

Thor blev hentet i lørdags, da hans "far" er kommet hjem og er frisk igen - så det er bare rigtig godt!

 

Håber bare ikke, han har lært alt for mange unoder, mens han var her :oops: Tabt sig har han i hvert fald - selv om vi altså ikke har sultet ham ;o) Det kræver bare sin hund at løbe efter de to tøser.... og efter Simon :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...