Hop til indhold

17% synes det er ok at slå en hund


Gæst Zarina
 Share

Recommended Posts

Med kæp :shock: Er det ikke noget med indavl i de der kredse :hmm:Klogt er det dælme ikke...

 

Men 17 % danskere synes at det er iorden at slå hunde med en kæp :hmm: det er laaangt ude, men det er så BTs netlæsere ikke?

 

Politikens læsere ville nok vælge anderledes tror jeg!

 

At slå hunde eller bide dem i øret, begge dele ødelægger tilliden og viser hunden at man ikke har greb om tingene, hunde kender en dårlig leder når de oplever en, men desværre siger de ikke skrid stodder ud at min kropszone, tror det skal være mit nytårsønske :-D at hunde smider deres helt urimelige høflighed og begynder ar sætte deres hunde ''ejer'' på plads :mrgreen:

 

Nu er det jo ikke kun BT´s netlæsere der kan stemme, det kan dem der køber avisen også. Jeg synes ikke man kan sige det er en bestemt type mennesker der køber BT. Vi er mange der køber den fordi avisen har nogle rigtig gode sportssider. Jeg holder selv JP, men deres sport er ikke meget værd.

BT købes af mange, lige fra den selvstændige til kontanthjælpsmodtageren.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Nu er det jo ikke kun BT´s netlæsere der kan stemme, det kan dem der køber avisen også. Jeg synes ikke man kan sige det er en bestemt type mennesker der køber BT. Vi er mange der køber den fordi avisen har nogle rigtig gode sportssider. Jeg holder selv JP, men deres sport er ikke meget værd.

BT købes af mange, lige fra den selvstændige til kontanthjælpsmodtageren.

 

En avis eller en avisnetside ses af de der tiltrækkes af det stof avisen eller netsiden bringer. Jeg tror ikke at den sportsinteresserede der køber avisen pga det stof, læser så dybt igen på det øvrige stof, eller giver sig tid til at gå ind på hjemmesiden og stemmer, der er tale om 17%, de resterende stemmer imod.

 

 

Der er for mig ikke tvivl om at man ville se et andet resultat på informations hjemmeside, på politikens eller Berlingerens, dermed siger jeg ikke noget grimt om den enkelte bruger af BTs hjemmeside eller avisen, det er det samlede billede jeg ser på :-D

 

Du forholder dig ikke til resten af indlægget, det er ellers det jeg mente var som kernen i indlægget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er for mig ikke tvivl om at man ville se et andet resultat på informations hjemmeside, på politikens eller Berlingerens, dermed siger jeg ikke noget grimt om den enkelte bruger af BTs hjemmeside eller avisen, det er det samlede billede jeg ser på :-D

 

Jeg tror egentlig ikke resultatet ville blive så meget anderledes uanset hvilken avis der lavede afstemningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror egentlig ikke resultatet ville blive så meget anderledes uanset hvilken avis der lavede afstemningen.

 

Det er måske et spørgsmål om tro eller .. :-D

 

Måske skulle vi prøve at bede dem om at lave en afstemning, så vi ku få det afgjort :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg tror egentlig ikke resultatet ville blive så meget anderledes uanset hvilken avis der lavede afstemningen.

 

Som jeg skrev tidligere så ville formuleringen af oplæget og det efterfølgende spørgsmål kunne få folk til at svare anderledes.

 

Der stod i oplægget :

 

Er det i orden at opdrage hunde med slag?

 

 

Men selve svar formuleringen var:

 

Ja, nogle gange er det nødvendigt at være hård ...............17%

 

 

Jeg syntes der er en væsentlig forskel på at opdrage med slag eller om man finder det kan være nødvendigt nogen gange at være hård.

 

Om man er hård er så igen et definitions spørgsmål.

For nogen vil finde det at være "meget konsekvent" er at være hård overfor hunden medens andre først finder egentlig korporlighedder som at være hård.

 

I bund og grund kan jeg ikke bruge den lille undersøgelse til en pind. Andet end at den er tankevækkende.

 

Og skulle nogen være i tvivl så bruger jeg ikke fysisk vold på min hund.

Han ville sgu da ende i det næste herred hvis jeg klappede til ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er måske et spørgsmål om tro eller .. :-D

 

Måske skulle vi prøve at bede dem om at lave en afstemning, så vi ku få det afgjort :mrgreen:

 

Hvis du kan få dem til det, så glæder jeg mig meget til at se resultatet :-D

 

Men som priceman er inde på, så skal opstillingen (formulering, billeder osv.) værer 100% ens :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg skrev tidligere så ville formuleringen af oplæget og det efterfølgende spørgsmål kunne få folk til at svare anderledes.

 

Der stod i oplægget :

 

Er det i orden at opdrage hunde med slag?

 

 

Men selve svar formuleringen var:

 

Ja, nogle gange er det nødvendigt at være hård ...............17%

 

 

Jeg syntes der er en væsentlig forskel på at opdrage med slag eller om man finder det kan være nødvendigt nogen gange at være hård.

 

Om man er hård er så igen et definitions spørgsmål.

For nogen vil finde det at være "meget konsekvent" er at være hård overfor hunden medens andre først finder egentlig korporlighedder som at være hård.

 

I bund og grund kan jeg ikke bruge den lille undersøgelse til en pind. Andet end at den er tankevækkende.

 

Og skulle nogen være i tvivl så bruger jeg ikke fysisk vold på min hund.

Han ville sgu da ende i det næste herred hvis jeg klappede til ham.

 

Jeg er helt enig her :5up:

 

Både BT og Ekstrabladet er ikke særligt konsekvente i deres opinionsmålinger. Det er også tit, at de formulerer spørgsmålet, så de manipulerer folk til at svare på en måde, der giver avisen ret i dens påstand. Således har Ekstrabladet f.eks. kørt en hetz imod kongehuset, og i deres poll spørger de, om "Frede er pengene værd". Så tænker folk jo, "ih hvor får kongefamilien mange penge - jeg ville da gerne spare de penge i skat". Havde spørgsmålet derimod været "foretrækker du monarki eller republik", så er der vist ingen tvivl om, at monarkiet havde vundet, hvis man skal tro tidligere meningsmålinger.

 

Jeg tror, at der er en overordnet forskel på dem, der køber f.eks. Information og dem, der køber BT. Men forskellen er helt sikkert mindre på webavisernes læsere, for man kan jo som jeg læse dem alle uden at betale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Målinger og statistikker er vist i det hele taget noget man skal se kritisk på.

 

I mange år hørte man fra Danmarks statistik at xx % af dødsulykker var der lastbiler indblandet. Man ville ikke ud med hvor mange gange det så var chaufføren der fik skylden. På den måde fik man sat chauffører i et dårligt lys, det medførte nogle stramninger som var helt ude i skoven. i 2008 fortalte man endelig hvor mange gange det så var chaufførens skyld.

Nå, det var så lige et sidespring.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...