Hop til indhold

Tosafoto - Dolph, Karla, Bitten og Tweety!


Tweesa
 Share

Recommended Posts

De er bare så utroligt gode, de billeder!

Hvis jeg skal vælge min favorit, udover det skønne fællesbillede, må det blive Bitten der ligger og logrer lykkeligt :-D

 

De der meget smukke blå kontaktlinser du har på, hvor køber man dem? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De er bare så utroligt gode, de billeder!

Hvis jeg skal vælge min favorit, udover det skønne fællesbillede, må det blive Bitten der ligger og logrer lykkeligt :-D

 

De der meget smukke blå kontaktlinser du har på, hvor køber man dem? ;-)

 

Det med Bitten var egentlig en fejl i fotografens øjne, men jeg sagde at sådan kender jeg hende bedst - sådan modtager hun mig hver dag.. Og smelter hver evig eneste gang :blink:

 

Kontaktlinserne? Faktisk har jeg linser i - men dog uden farve ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtige gode billeder, så gode at jeg faktisk selv lige har taget kontakt til tosafoto, for nu vil jeg sgu os have billeder af mine dejlige hundebasser... Skal Viby hundene forresten ikke snart mødes igen??

 

Bantus

 

Jeg kan godt forstå du også skal have billeder :-) Måske man skulle få noget foto-tur sammen alle Århus hunde? Måske billigere?

 

Og jo de skal da! Lige nu er de godt nok i Esbjerg fordi jeg skal til eksamen liiiige på den anden side af nytår - men bagefter er vi friske :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal man selv arrangere sådan en fototur, eller laver de nogle, som man kan melde sig til? Og hvor kan man så se, hvornår der er fototur i ens område? Jeg synes ikke, at jeg kan læse mig til det på hjemmesiden?

 

Jeg ved de af og til har fototure på sjælland . :-D nogle herinde fra har ihvertfald været gennem det..

Det plejer at stå på deres kalender

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du også skal have billeder :-) Måske man skulle få noget foto-tur sammen alle Århus hunde? Måske billigere?

 

Og jo de skal da! Lige nu er de godt nok i Esbjerg fordi jeg skal til eksamen liiiige på den anden side af nytår - men bagefter er vi friske :-)

 

Måske der er plads til en sort Randers-hund:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ejj, detder bitten billede hvor hun logrer og sender "elsk mig øjne":hjerte:

Det falder jeg bare totalt for:-)

 

Ja ikke? Årh jeg er også helt vild med det - det er bare så meget Bitten..

 

wauw. du har de smukkeste øjne!

 

Tak! Hvor er du sød :kys:

 

Fantastiske billeder :5up: I er virkelig smukke :-D

 

Vi takker allesammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Bitten ooog mig :-) Fik jo også fotograferet min lillebror og mig selv, og det blev også rigtig godt:-)

 

Alt i alt meget tilfredsstillende!

 

Aj hvor er de gode allesammen, det af Bitten fra siden :lun: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de gode billederne ;-) Kan godt lide dem hvor Dolph og Karla er i kisten, helt vildt kært :blink:

 

Jeg fik også taget billeder af Kimba og Caisar (også Tosafoto), det var så bare on location, og bevægelsesbilleder... Og jeg gav min mor (og mig selv ;-)) en stor ramme med nogle af billederne... Et stort fællesbillede i midten af de to sorte, og så 7 billeder af dem hver rundt om det store... Min mor fik tårer i øjnene da hun fik det til jul :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de gode billederne ;-) Kan godt lide dem hvor Dolph og Karla er i kisten, helt vildt kært :blink:

 

Jeg fik også taget billeder af Kimba og Caisar (også Tosafoto), det var så bare on location, og bevægelsesbilleder... Og jeg gav min mor (og mig selv ;-)) en stor ramme med nogle af billederne... Et stort fællesbillede i midten af de to sorte, og så 7 billeder af dem hver rundt om det store... Min mor fik tårer i øjnene da hun fik det til jul :blink:

 

Jeg havde også rammet dem ind, bare i en kedelig ramme - min mor var også helt rørt!

Nu står de derhjemme på forskellige locations og hun rykker rundt på dem i en evighed ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...