Hop til indhold

nytårs aften


Gæst bettesmor
 Share

Recommended Posts

Gæst bettesmor

hvordan tager jeres hunde fyrværkeriet?

 

Jeg er ikke hjemme i aften, da jeg tager på arbejde, så det bliver min mand der må tage sig af hunden. Lige nu fyrer de af uden for, og den sover sødt og dejligt. Så håber at når det går rigtig løs i aften, er den ligeglad.

 

er dog lige bange for om den kan blive ramt at fyrværkeri, når den skal ud at tisse i aften. men det er nok bare overdrevet bekymring. Har dog givet strenge ordrer om, at den kun må komme ud i haven i snor, så den ikke bliver bange og løber ud på vejen,

 

bare så synd for de hunde, der er helt vildt bange:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

hehe han har endnu ikke fundet ud af hvad det er - forstår heller ikke hvorfor jeg farer sammen når det knalder og brager når vi går aftenstur (ja, jeg er hundeangst for fyrværkeri :megaked::shock::shock:) men han forbinder det heldigvis ikke med hverken lyd eller lys. Hvis han sovver når de går amk udenfor (bor i et boligkompleks og de fyrer tit a lige nedenfor vinduet) så løfter han ikke engang hovedet - sover igennem det hele:5up:

 

Vi var i hundeskov i lørdags hvor jason legede med en schæfer, men pludselig lyder der knald og schæeren går amok: løber frem og tilbage og gør og piver. Jason stod bare og kiggede - forstod slet ikke hvorfor han reagerede sådan (jeg har på fornemmelsen jason bare sorterer lyden fra som "noget han ikke skal bekymre sig om" så han hører overhovedet ikke braget :engel:) - 2. gang de skød af og scæferen gik amok igen kom jason hen til mig, duttede mig, gik hen mod schæferen og kiggede tilbage på mig, forstod slet ikke hvad der skete med hunden...

 

I aften kommer vi ud til mine forældre - jason bliver hjemme hos dem og vi tager ud at spise (mine forældre og hele amilien) hos nogle andre der bor lidt længere nede af vejen og lidt i 24 går jeg hjem til jason og bliver der så der er nogen når det hele går løs...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...