Hop til indhold

vad vis. (dyrlæge)


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig behøver man ikke at have en bil for at have Grand Danois.

Men man skal selvfølgelig acceptere at der så er visse begrænsninger for hvor man kan tage sin hund med hen.

 

Nødstilfælde kan alle komme ud for, og det går ikke nødvendigvis bedre fordi man er forsikret i begge ender.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg står stadig som nummer 6 på vente listen og det går meget langsomt

hvalpen kommer atterrede i denne måned.

 

(CITAT) Hvad mener du??????????? Det er der da ingen der har sagt at du har?? :roll:

 

for af sige af jeg tar det meget ceriøst det var bare det jeg ville fram til.

 

 

Hvornår regner du med at få din lejlighed? Har du hørt noget? :???:

 

--Og kan du have en tissende-skidende hvalp, der ikke må gå på trapper, dèr hvor du bor nu? :lol:

 

Der er vist ikke en eneste sjæl på hele hunde-forum, der tvivler på om du er seriøs..:lol::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

nej kære grand det er ikke for din stavning, at vi kender dig det er for din seriøsitet og alle de ting du tænker over at vi kender dig :-D og det at du er god til at udtrykke dig og blande dig på en god og spændende måde:5up:

 

Med hensyn til dyrlæge har de fleste dyrlæger en ordning med at kører ud... de har jo nogle patienter der ikke så nemt kan komme til dem... heste, køer osv. men er det i byen vil de oftes forvente, at du selv kommer ind til dem, når det "kun er en hund" selv om den er på pony størrelse :lol:

Jeg har jo hest stående opstaldet, og når det er tid til vac. så samler jeg hundene og tager dem med ud til hesten så møder dyrlægen mig der og hesten og hundene bliver vac og hesten får ordnet tænder på engang det er billigst.... men sker der noget ud over det så skal jeg altså selv kunne komme små 30 km op til min dyrlæge... ja jeg er kræsen og kører forbi 2 på vejen som jeg ikke kan sammen med.

Men vi har både sygeforsikring og dyre trans for står jeg med en meget syg hund lidt lige som at stå med et meget sygt barn vil jeg kunne være der for den syge og ikke skulle koncentrere mig om at kører bil eller besnakke naboer...

så hvis du kunne have 2200 til hest så se om ikke du på et helt år ville kunne finde 1035 eller hvad det nu ville koste dig det er jo ikke ret meget om mdr. for at sikre dig muligheden for at komme hurtigt og sikkert frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...