Hop til indhold

Pelle, Susi, Mika og Lua


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Gæst nordlys_dk
Det er nu første søndag i advent i dag :D

I morgen om 4 uger er det juleaften.

 

 

ej det kan ikke passe? 1. søndag i advent må være 2. dec, 2. = 9 dec, 3. = 16 dec og 4. = 23 dec

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

EJ HVOR FLOT!!

 

Hun er godt nok dygtig Luapigen.

 

Er næste step så en spisebordsstol?

 

En spisebordsstol kan hun sagtens. Det prøvede jeg nemlig først. Det er der ikke meget udfordring i for hende. Puderne er bedre for der skal hun også balancere fordi de ikke er helt stabile. Stolen står jo stille uanset hvor meget hun bevæger sig. Men måske 3 puder istedet for 2 :wink: Eller noget andet højt som ikke er så bredt som en stol i hvert til fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj hvor ser Lua bare koncentreret ud - man kan virkelig se hvordan hun koncentrerer sig on at fange flyvende godbidder 8)

Hun er da super dygtig og deeeeejlig :)

 

Ja hun var meget koncentreret. Hun kan godt lide den øvelse. Tilsidst blev hun så ivrig at hun kom med små wiiiiuwf hvis de røg ned på gulvet, for man måtte jo ikke bare springe ned og hente dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun god - og hvor ser hun dog superkoncentreret ud ... jeg tror næste skridt kunne være en kontorstol :shock:

 

Faktisk en meget god idé man kunne jo have den i lav højde, men vi har ingen kontor stol, vi har faktisk bare en klapstol ved skrivebordet. Og den tør jeg sgú ik lige bruge :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så er der endnu en lille video af pigerne i haven :D

 

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6118

 

:D jeg har lige hørt det sammen med Mika og Susi, de synes det lyder MEGET interessant!!

 

Der blev lyttet aktivt, på bagben, med forben på min ben for at komme tættere på, og med hoveder på skrå a044.gifa044.gif

 

Det er sjovt at høre sig selv snakke a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der endnu en lille video af pigerne i haven :D

 

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6118

 

:D jeg har lige hørt det sammen med Mika og Susi, de synes det lyder MEGET interessant!!

 

Der blev lyttet aktivt, på bagben, med forben på min ben for at komme tættere på, og med hoveder på skrå a044.gifa044.gif

 

Det er sjovt at høre sig selv snakke a044.gif

 

Hvor sødtr19.gif

 

Jeg elsker bare når de vender hovedet på skrå det ser så sødt udr17.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...