Hop til indhold

Idéer til hjemmet


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Har I nogle gode idéer til et hundevenligt hjem?

 

Her er en, vi er meget glad for. Min mand har snedkereret en trappe til Toffi, så hun selv kan komme op og ned ad vores høje seng. Før kunne hun kun ligge i min datters gulvseng, men nu nyder hun at kunne vælge.

2199_RIMG0112JPG_2.jpg

2199_RIMG0113JPG_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

årh ja det var da genialt.. sådan en må jeg også eje til tøserne.. Har kun en kæmpe pude Jinnie kan kravle op på for at komme videre op :?

 

Ja, og du kan tro man kunne se stoltheden lyse ud af Toffi, den dag hun blev selvhjulpen ved hjælp af trappen. Hun voksede nærmest 10 cm, og hoppede op og ned ad sengen hele dagen!

 

Man kan jo også give den trappen farve, jeg tror at vores skal have noget mørkebrun bejdse, så den falder i med gulvet.

Jeg tror det er vigtigt at materialet er tungt, så det ikke flytter sig under brug.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst truntemor

hmm ku være at det ville hjælpe.. Jinnie er så snedig at kravle op i sengen og sofaen når den store er der.. :?

kniber tilgengæld med at få bagdelen ned igen ... sætter i et ordentlig hyl som om at nu kan vi godt slip alt hvad vi har i hænderne så hun kan komme ned og drille Manda :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaiii hvor er Toffi bare søøød r16.gif

 

Nu kan Lua springe meget højt så vi har ikke brug for en trappe herhjemme :wink: Men da hun var hvalp havde vi også en kasse stående så hun kunne komme op i sofaen selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Har I nogle gode idéer til et hundevenligt hjem?

 

Her er en, vi er meget glad for. Min mand har snedkereret en trappe til Toffi, så hun selv kan komme op og ned ad vores høje seng. Før kunne hun kun ligge i min datters gulvseng, men nu nyder hun at kunne vælge.

2199_RIMG0112JPG_2.jpg

2199_RIMG0113JPG_1.jpg

 

Hvor er den fin til Toffi a044.gif

 

Jeg kan godt forestille mig den med at bruge den rigtigt meget første dag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...