Hop til indhold

Hundetræning i Lyngby


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Måske jeg har misforstået det så.. Troede det 1. hold var overbooket og det næste ikke derfor havde du fået sådan en besked. Jeg synes det lyder mærkeligt, da jeg meldte mig til var der 4 tilmeldte på det hold kl. 12.20

 

Altså jeg VILLE ha tilmeldt mig hold 1, men det var overbooket, så jeg meldte os til hold 2, hvor der var plads og fik blev om, at vi var optaget. Vi betaler og får pludselig brev om at hold 2 var overbooket , og at jeg så kan komme på hold 1, men det kan jeg jo så ikke nu, da jeg har lavet anden aftale pån det tidspunkt.:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det det der hundetræning der er arrangeret af AOF?

For ellers kunne du jo maile til Irene...

 

Men hvis det er træningen hos AOF har hun desværre intet med det arrangør-mæssige at gøre.

 

Så er det i stedet de der travle AOF-folk du skal have fat i på mandag på deres kontor, jeg krydser fingre for at det bare er en fejl i deres bogholderi, og at det er til at rette :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg prøvede også at ringe, men de har lukket om fredagen:mad:

 

Øv, det lyder som om, at de har rod i tingene. :???: Jeg håber, at det alligevel løser sig, hvis du får fat i dem på mandag. Hvis du har fået besked om, at du er optaget på holdet, kan de da ikke bare pludselig skrive til dig, at det er overbooket. :confused: Måske kan du få lov at komme med som "ekstra" kursist eller sådan noget, når det nu er dem, der har nosset rundt i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik fat i den igår og nu var så mit nytilbudte hold overbooket:shock: og kunne komme tilbage til dét hold, som jeg kunne:5up:

5 min efter ringede hun igen og sagde at det så var en fejl, og at jeg alligevel ikke kunne komme på holdet - så var det jeg sagde: Drop det:evil:

 

Hvad var deres "begrundelse" for at sætte dig af holdet, når du har været tilmeldt SÅ længe ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad var deres "begrundelse" for at sætte dig af holdet, når du har været tilmeldt SÅ længe ?

 

en fejl, da der havde været så mange, der var flyttet frem og tilbage, hvilket så gik ud over mig, som havde stået på det samme hold hele tiden:evil:, men når de så efterfølgende laver fejl med min tilmelding 3 gange, så kan det være det samme. Jeg finder et andet sted, hvor der er mere styr på det, men hvor er det irriterende. De sender mine penge tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

en fejl, da der havde været så mange, der var flyttet frem og tilbage, hvilket så gik ud over mig, som havde stået på det samme hold hele tiden:evil:, men når de så efterfølgende laver fejl med min tilmelding 3 gange, så kan det være det samme. Jeg finder et andet sted, hvor der er mere styr på det, men hvor er det irriterende. De sender mine penge tilbage.

 

Arj det er bare ikke en holdbar undskyldning. Man skulle tro AOF kunne finde ud af at placere folk på hold, når det er deres hovedopgave :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik fat i den igår og nu var så mit nytilbudte hold overbooket:shock: og kunne komme tilbage til dét hold, som jeg kunne:5up:

5 min efter ringede hun igen og sagde at det så var en fejl, og at jeg alligevel ikke kunne komme på holdet - så var det jeg sagde: Drop det:evil:

 

en fejl, da der havde været så mange, der var flyttet frem og tilbage, hvilket så gik ud over mig, som havde stået på det samme hold hele tiden:evil:, men når de så efterfølgende laver fejl med min tilmelding 3 gange, så kan det være det samme. Jeg finder et andet sted, hvor der er mere styr på det, men hvor er det irriterende. De sender mine penge tilbage.

 

Det er da for meget! :evil: Jeg kan virkelig ikke se, at det skal gå ud over dig, der ikke har bedt om at skifte hold. IMO burde de tilbyde dig en plads på "dit" hold uanset hvad. Det ville jeg nok have fortalt dem med meget store bogstaver, men jeg kan godt forstå, at du blev træt af dem og smuttede.

 

Rigtig ærgerligt når det nu var Ninjamors hold, for hun er altså bare fantastisk -det vil jeg godt skrive under på efter at have været på intensivt gå-pænt-kursus hos hende de sidste to weekender. Desværre kan hun jo ikke gøre noget ved, at AOF har nogle klaphatte siddende i kursustilmeldingen. :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er bare surt.Men der kan jo ske fejl, når andre sidder med det. Havde ellers glædet mig til at møde dig og Cleo.:-D

 

Ja, selvfølgelig er det en fejl og jeg finder jo bare et andet sted. Ville jo bare så gerne ha været med Ninjamor, men det kommer bare en anden gang.

Min tålmodighed løb bare ud, da hun til sidst næsten ikke kunne finde ud af, hvad hun selv hed:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...