Hop til indhold

Hvor uheldig har man snart lov at være.


Gæst Natascha21
 Share

Recommended Posts

Gæst Natascha21

Hejsa.

 

I starten af December, fik min nu aflivet hund konstateret HD, E.

D. 23 December fik han smerter, og vi måtte til dyrlægen og få ham aflivet.

 

D. 30 December, valgte vi så at købe en ny hund. Nogen vil måske tænke at det var sgu hurtigt. Men, hvis i selv har mistet en hund, så ved i hvor tomt der bliver når ens hund går bort.

 

Efter vi fik Joey, med stamtavle..Ja så regnede vi vist ikke lige med at ryge ind i alverdens ting. Han har reddet sig engang kennelhoste, plus min ene kat idag synes hun skulle gå amok. Joey sad og kiggede lidt på hende, ville evt lege (Jeg så det ikke). Og pludselig hører jeg et kæmpe skrig fra Joey. Og han løber hen imod mig med lukket øje. FUCK tænker jeg bare. Det er virkelig min værste frygt at der skal ske noget med øjnene.

 

Nårh, men jeg får kigget på det, og det viser sig at der er en trevl fra øjet der er blevet revet op. Så måtte vi en tur til dyrlægen med ham. Hun kunne ikke sige 100% om det var selve øjet eller blinkhinden der var beskadiget, så jeg fik nogle øjendråber med hjem for en sikkerhedsskyld.

 

Jeg synes jeg har haft nok dyrelægebesøg i december og nu her.

 

Men som man siger, en ulykke kommer sjældent alene.. desværre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

D. 30 December, valgte vi så at købe en ny hund. Nogen vil måske tænke at det var sgu hurtigt. Men, hvis i selv har mistet en hund, så ved i hvor tomt der bliver når ens hund går bort.

 

 

 

Uuuuuuuuuuh, min mor der aldrig skulle have hund IGEN, flåede avisen ud af min hånd da jeg 3 dage efter Ajas død kom hjem med den. Dagen efter hentede vi Bella i holstebro :mrgreen:

 

 

Det har ikke været en sjov december, og så starter I ud i det nye år med endnu et uheld. Vi hå håbe det ændre sig fra nu af.

 

Velkommen herind :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Velkommen herind :-D

 

Sikke en december hva'? :ae:

 

Hvad er Joey for en størrelse?

 

God bedring til ham

 

Tak skal du have. Jamen Joey er en Samojede hvalp på snart 10 uger :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Uuuuuuuuuuh, min mor der aldrig skulle have hund IGEN, flåede avisen ud af min hånd da jeg 3 dage efter Ajas død kom hjem med den. Dagen efter hentede vi Bella i holstebro :mrgreen:

 

 

Det har ikke været en sjov december, og så starter I ud i det nye år med endnu et uheld. Vi hå håbe det ændre sig fra nu af.

 

Velkommen herind :vinken:

 

Haha.. Jeg har efterhånden fået en del kommentarer fra folk der ikke har hund, at de synes det er tidligt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...