Hop til indhold

Hej med jer:)


Gæst fairlady
 Share

Recommended Posts

Var ved det engang - men så blev jeg bombarderet med reklamer, og droppede det igen..

Er det noget ved? :-)

 

Det var da mystisk - de har aldrig sendt én eneste reklame til mig :hmm:

Jeg synes, det er ret sjovt derinde. Det er jo internationalt, og det er skægt at se, hvad de går i på den anden side af kloden. Det er mit indtryk, at de fleste derinde er meget seriøse omkring deres modeinteresse, og det ikke bare drejer sig om at tømme den første og bedste strøgbutik og dulle sig op, men om interessante snit og specielle ting. Jeg sender dig gerne en invitation, hvis du vil have det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da mystisk - de har aldrig sendt én eneste reklame til mig :hmm:

Jeg synes, det er ret sjovt derinde. Det er jo internationalt, og det er skægt at se, hvad de går i på den anden side af kloden. Det er mit indtryk, at de fleste derinde er meget seriøse omkring deres modeinteresse, og det ikke bare drejer sig om at tømme den første og bedste strøgbutik og dulle sig op, men om interessante snit og specielle ting. Jeg sender dig gerne en invitation, hvis du vil have det.

 

Også læææænge siden jeg var forbi den - men det lyder godt det andet, mode ER andet end en LV pochette.. ;-)

 

Invitation taaaak! :-D Sender PM..

Link til indlæg
Del på andre sites

Også læææænge siden jeg var forbi den - men det lyder godt det andet, mode ER andet end en LV pochette.. ;-)

 

Invitation taaaak! :-D Sender PM..

 

Nemlig! :5up: Og andet end D&G t-shirts :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...