Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
Gæst Pal-Buller-Tempo

vi vil også være med :-D her er Buller ( til venstre) og Pal ( til højre) de er 5 år og 7 år og pal er far til Buller som er en pige selv om hun hedder Buller :blink:

DSC_1020.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jeg vil hellere vide hvem, der er gået i schæferhunde-hvalpe-mood ??? Ja-ja, nysgerrig som altid :mrgreen:

 

Jeg smelter altid totalt ved synet af sjaefer hvalp - de er MAX. nuttede.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
jeg har siddet så meget på det sidste og kigget på linjer fra hvilke jeg skal have mine næste hund efter at jeg er begyndt og tænke på og købe den 3 hund sygt:oops::oops::oops::oops: istedet for og vente som planen egentlig er:roll::roll:

 

 

Jeg kunne ikke vente (paa at den aeldste gik bort), saa vi har nu 3:shock: og har ellers altid haft 1 hund af gangen. Det kan man kalde at trappe op hurtigt!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pal-Buller-Tempo
Nårh de er søde! Fleeeere billeder! :klap: Sejt med en kvindelig Buller! :mrgreen:

 

taaaak :-D hun er også en sej pige :lol::lol: har nogle flere i fotoalbummet .. har prøvet oploade flere her inde , men den vil ik....:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

taaaak :-D hun er også en sej pige :lol::lol: har nogle flere i fotoalbummet .. har prøvet oploade flere her inde , men den vil ik....:vedikke:

 

Ih, det fotoalbum må straks tjekkes ud. :5up: Der er vist flere der har problemer med at uploade idag, så det er ikke dig, den er gal med. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nok ikke min hund, men min storebrors, hun bliver 4 år i Nov. :blink:

 

Zica er Gizmo´s allerbedste kæreste/ven/løbemakker/legekammerat/etc.

 

Og mit navn er bandlyst hjemme hos dem, medmindre vi har aftalt at jeg kommer og henter hende, til en gåtur sammen med Gizmo, så sætter hun sig og venter ved døren indtil jeg kommer :hjerte: Og hun kan ikke forstå hvis vi kommer på besøg og hun ikke skal med os når vi kører... Og min storebror og hans kæreste synes bare det er dejligt at jeg "gider", og at de altid får en træt og glad hund hjem igen :blink: Og hun har et helt igennem fantastisk temperament :5up:

 

Zica: (billederne er taget af Buddha ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle fine piger :lun::lun::lun:

 

Her er lidt opdaterede billeder (taget af Trei i søndags - tak for det - super godt fanget). Fuld fart på feltet - man har vel krudt i r..... :blink:

 

Man ved da hvordan man skal få lidt opmærksomhed :blink:

0817.jpg

 

flyvende :blink:

0844.jpg

 

0052.jpg

 

Lige et øjeblik i ro:

1231.jpg

 

1023.jpg

 

På strandtur med en af de gode venner for et par uger siden :lun:

EnzoogNimbus7FljstrupStrandMarts2011.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Sikke nogle fine piger :lun::lun::lun:

 

Her er lidt opdaterede billeder (taget af Trei i søndags - tak for det - super godt fanget). Fuld fart på feltet - man har vel krudt i r..... :blink:

 

Man ved da hvordan man skal få lidt opmærksomhed :blink:

0817.jpg

 

flyvende :blink:

 

 

0052.jpg

 

Lige et øjeblik i ro:

 

 

1023.jpg

 

På strandtur med en af de gode venner for et par uger siden :lun:

 

 

Wawoo en flot basse.

Rigtig gode billeder:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...