Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

:genert:her er så en af dem jeg skal hente i Frankrig om 3-4 uger en af disse her små vapper på 4 uger .

 

der er 4 tæver og 4 hanner jeg har bestilt en han som jeg skal hente snart :genert:

 

 

Spændende! :cool: De ser rigtig kære :lun::lun::lun: ud - har du flere billeder??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst milder batmusen
Spændende! :cool: De ser rigtig kære :lun::lun::lun: ud - har du flere billeder??

 

nej han har ikke lagt flere ind endnu men jeg håber at en af dem som er eller ser fuldsorte ud er den som passer den beskrivelse jeg har givet opdrætter i hvad jeg søger :genert: de bliver 5 uger idag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej han har ikke lagt flere ind endnu men jeg håber at en af dem som er eller ser fuldsorte ud er den som passer den beskrivelse jeg har givet opdrætter i hvad jeg søger :genert: de bliver 5 uger idag :genert:

 

Ihh spændende :banan: Håber på mange billeder når du får din lille nye guldklump hjem :5up: :-) Har du fundet på et navn?

 

Og har du billeder af den stolte far og mor? (er lidt billedegal :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ihh spændende :banan: Håber på mange billeder når du får din lille nye guldklump hjem :5up: :-) Har du fundet på et navn?

 

Og har du billeder af den stolte far og mor? (er lidt billedegal :oops:)

 

nej kan simpelthen ikke finde et navn jeg går i tænkebox hver eneste dag og hver gang jeg finder på et navn siger folk det passer ikke til en schæfer:cry::genert: jeg mangler simpelthen en navn

 

ja her er billede af faren og moren :genert:af de gode gammeldag uden de forfærdelige overdrevne vinkler man ser herhjemme :cry:

og den helsorte er et barn til hvalpens morfar.

bart.jpg

cika.jpg

eros.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ihh hvor får man lyst til at kramme ham lækre Alto :lun::lun::lun: Sikke et hoved han har :hjerte::hjerte::hjerte: Dejligt billede af en skøn unge og en dejlig vamset hundebasse :hjerte::hjerte::hjerte:

 

ja han minder lidt om min smukke bamse dreng :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej kan simpelthen ikke finde et navn jeg går i tænkebox hver eneste dag og hver gang jeg finder på et navn siger folk det passer ikke til en schæfer:cry::genert: jeg mangler simpelthen en navn

 

ja her er billede af faren og moren :genert:af de gode gammeldag uden de forfærdelige overdrevne vinkler man ser herhjemme :cry:

og den helsorte er et barn til hvalpens morfar.

 

Nuiii, farmand er for lækker :hjerte: Kan du ikke lige nuppe ham med hjem til mig :engel:

 

Hvilken kennel er han fra og hvilket kuld bogstav :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nuiii, farmand er for lækker :hjerte: Kan du ikke lige nuppe ham med hjem til mig :engel:

 

Hvilken kennel er han fra og hvilket kuld bogstav :genert:

 

opdrætter hedder de la coquellerie i Frankrig.

 

Ja han er lækker virkelig flot det er hun også men på en anden måde tæve måde :lun:

 

tror ikke ejeren bliver glad hvis jeg lige sniger ham ind i bilen på vej hjem:slem:

 

nej ved faktisk ikke hvad bogstav de er nået til i kuldet så aner det ikke men det bliver formentlig ikke det navn som den får på stamtavlen men mere noget lign i retning af Nuser, Jobbe, Snoopy, Joop,Plysdyr,:slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv en skøn tråd, som jeg faldt over ved et tilfælde. Måtte knibe en tåre for Caisar, som jeg mindes så tydeligt (på billeder fra dengang)

 

nej kan simpelthen ikke finde et navn jeg går i tænkebox hver eneste dag og hver gang jeg finder på et navn siger folk det passer ikke til en schæfer:cry::genert: jeg mangler simpelthen en navn

 

ja her er billede af faren og moren :genert:af de gode gammeldag uden de forfærdelige overdrevne vinkler man ser herhjemme :cry:

og den helsorte er et barn til hvalpens morfar.

 

Tillykke med beslutningen om hvalp :kys: Meget lækre forældre. Jeg er lidt skudt i moderen :lun:

 

Hvilke navne tænker du på?

 

opdrætter hedder de la coquellerie i Frankrig.

 

Ja han er lækker virkelig flot det er hun også men på en anden måde tæve måde :lun:

 

tror ikke ejeren bliver glad hvis jeg lige sniger ham ind i bilen på vej hjem:slem:

 

nej ved faktisk ikke hvad bogstav de er nået til i kuldet så aner det ikke men det bliver formentlig ikke det navn som den får på stamtavlen men mere noget lign i retning af Nuser, Jobbe, Snoopy, Joop,Plysdyr,:slem::slem:

 

Åååårh plysdyr :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Orv en skøn tråd, som jeg faldt over ved et tilfælde. Måtte knibe en tåre for Caisar, som jeg mindes så tydeligt (på billeder fra dengang)

 

 

 

Tillykke med beslutningen om hvalp :kys: Meget lækre forældre. Jeg er lidt skudt i moderen :lun:

 

Hvilke navne tænker du på?

 

he he he tak for det. hun er også en smuk hund :lun:

 

hi hi looool ´jeg tænker rigtig på navne ingen vil forbinde med en schæfer:slem: plysdyr ,jobbe ja lige præcis den lille svenske muldvarp:slem:, nuser, snoopy , daffy,

 

 

 

Åååårh plysdyr :hjerte:

 

plysdyr er også sødt men min veninde siger at de navne jeg har i tankerne kan en schæfer ikke hedde :hmm:

 

Eller Jobbe :hjerte: Det er da for godt. Reda Jobbe, Död eller levanda (sp?) :lol:

 

ja synes også det var et godt valg men aner intet om hvad han skal hedde endnu og jeg kører til Frankrig i næste mdr:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

plysdyr er også sødt men min veninde siger at de navne jeg har i tankerne kan en schæfer ikke hedde :hmm:

 

 

 

ja synes også det var et godt valg men aner intet om hvad han skal hedde endnu og jeg kører til Frankrig i næste mdr:???:

 

 

Selvfølgelig kan en schæfer hedde det. Han kan hedde lige det du ønsker :hjerte: :kys:

 

Det er rigtig spændende. Måske finder du navnet, når du har ham i hænderne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Selvfølgelig kan en schæfer hedde det. Han kan hedde lige det du ønsker :hjerte: :kys:

 

Det er rigtig spændende. Måske finder du navnet, når du har ham i hænderne

 

hvis du finder nogle lidt sjove søde navne så skriv det endelig :engel:

 

joo måske dukker der et navn op når jeg ser ham rigtigt i næste mdr :-D en lille jobbe eller en lille plysdyr :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du finder nogle lidt sjove søde navne så skriv det endelig :engel:

 

joo måske dukker der et navn op når jeg ser ham rigtigt i næste mdr :-D en lille jobbe eller en lille plysdyr :slem:

 

Faktisk er jeg ret forelsket i navnet Jobbe. Jubii og Jobbe :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Faktisk er jeg ret forelsket i navnet Jobbe. Jubii og Jobbe :hjerte:

 

 

looool synes også jobbe er er sjovt og har faktisk aldrig hørt en anden hund hedde jobbe :engel:

 

spørgsmålet er lidt om hundene kan blive forvirrede da Jubii og Jobbe er meget lig hinanden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

looool synes også jobbe er er sjovt og har faktisk aldrig hørt en anden hund hedde jobbe :engel:

 

spørgsmålet er lidt om hundene kan blive forvirrede da Jubii og Jobbe er meget lig hinanden :genert:

 

Jeg synes ikke, de er meget ens. De kan se sådan ud på skrift, men vokallydene er meget forskellige UI OÅØ ikke at jeg kan skrive fonetisk :lol. Men du forstår måske hvad jeg mener alligevel

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg synes ikke, de er meget ens. De kan se sådan ud på skrift, men vokallydene er meget forskellige UI OÅØ ikke at jeg kan skrive fonetisk :lol. Men du forstår måske hvad jeg mener alligevel

 

 

loool synes også det er lidt anderledes og jobbe det er lidt anderledes :blink:

 

Jobbe er skønt, jeg vil gerne en dag have en hund der hedder Hodder :mrgreen: Eller at en anden kalder deres hund Hodder, synes det lyder så godt.

 

 

synes også jobbe er sødt men spørgsmålet er om hundene bliver forvirrede:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

loool synes også det er lidt anderledes og jobbe det er lidt anderledes :blink:

 

 

 

 

synes også jobbe er sødt men spørgsmålet er om hundene bliver forvirrede:vedikke:

 

 

Det tror jeg bestemt ikke. De kan jo ikke læse og se, at det ser ens ud. Lydene er imo helt forskellige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det tror jeg bestemt ikke. De kan jo ikke læse og se, at det ser ens ud. Lydene er imo helt forskellige :blink:

 

He he he nej måske kommer navnet når jeg ser hvad han kommer til og hedde på stamtavlen og når jeg ser ham i levende live :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jobbe er skønt, jeg vil gerne en dag have en hund der hedder Hodder :mrgreen: Eller at en anden kalder deres hund Hodder, synes det lyder så godt.

 

 

det navn har jeg aldrig hørt før lyder som om det muligvis kan være besværligt og udtale :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...