Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst milder batmusen
Freja er ikke heeelt min:oops: Hun er min mors!

Men jeg ser hende ugentligt og hun er en dejlig stor og klodset madame :lun:

 

Freja er 4 år gammel :blink:

 

freja_godt0net.jpg

 

freja_godt3net.jpg

 

sikken en skønhed:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man se et billede af de her sort/brune schæfere?? Jeg har set på hundeweb, at nogle hvalpe på hvalpelisten blev solgt som sort/brune, men jeg synes bare de lignede almindelige gule schæfere.. De var bare mere gyldenbrune i farven. Er de brugshunde eller er det helt forkert? :lol:

 

Linket til en af dem er her: http://www.thomsebo-janzo.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man se et billede af de her sort/brune schæfere?? Jeg har set på hundeweb, at nogle hvalpe på hvalpelisten blev solgt som sort/brune, men jeg synes bare de lignede almindelige gule schæfere.. De var bare mere gyldenbrune i farven. Er de brugshunde eller er det helt forkert? :lol:

 

Linket til en af dem er her: http://www.thomsebo-janzo.dk/

 

Mit bud er det er høj-avl :-D

 

Men det korrekte svar må du hellere afvente fra en af Fjæser-freaksne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Ozzie (som er afbilledet et eller andet sted her i tråden) er sort-brun. Jeg ved at mange høj-alvshunde beskrives som sort-brune. (ved ikke lige med sportslinierne, men det kan en af de andre herinde sikkert svare på)

 

Forskellen på sort/gul og sort/brun er bare at istedet for den gule farve så er hunden brun/rød.

 

Ham du linker til er høj-avl. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Ozzie (som er afbilledet et eller andet sted her i tråden) er sort-brun. Jeg ved at mange høj-alvshunde beskrives som sort-brune. (ved ikke lige med sportslinierne, men det kan en af de andre herinde sikkert svare på)

 

Forskellen på sort/gul og sort/brun er bare at istedet for den gule farve så er hunden brun/rød.

 

Ham du linker til er høj-avl. :-D

Jamen så har jeg jo ret :lol: Men det var nu rart at få afklaret, jeg synes det er en utrolig smuk hund, men det ville jo være lidt trist at forelske sig fuldstændig i nogle hunde for senere at finde ud af at de er brugshunde og jeg derfor ikke skal have den alligevel :-)

 

Men billeder af sort/brune brugshunde er stadig meget velkomne, bare lige for sammenligningens skyld :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man se et billede af de her sort/brune schæfere?? Jeg har set på hundeweb, at nogle hvalpe på hvalpelisten blev solgt som sort/brune, men jeg synes bare de lignede almindelige gule schæfere.. De var bare mere gyldenbrune i farven. Er de brugshunde eller er det helt forkert? :lol:

 

Linket til en af dem er her: http://www.thomsebo-janzo.dk/

 

Janzo er en højavlshund... Kender både dem der har ham samt opdrætterne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Matika

Monty 4 måneder og han er bare dejlig.

 

Desværre er han ikke helt min - jeg er "plejemor" for ham når han´s far ikke kan have ham med på arbejde.

 

Men han har godtnok stjålet mit :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Min lille nye uldtot - El Blans Ninja Power aka Ninja :blink:

født d. 8. Jan. 2009

 

:lun:

 

 

nåååå så blev det hende alligevel

super nuttet er hun:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Matika
Min lille nye uldtot - El Blans Ninja Power aka Ninja :blink:

født d. 8. Jan. 2009

 

:lun:

 

Hun er dælme dejlig - er sikker på at Monty godt kunne tænke sig hende som kæreste når hun bliver stor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille nye uldtot - El Blans Ninja Power aka Ninja :blink:

født d. 8. Jan. 2009

 

:lun:

 

Ihh hvor er hun bare nusser. Jeg er meget sikker på, at hun er hunden for dig :blink:

 

Vi ser frem til at følge "barnebarnet" og vi ved at hun er i gode hænder hos jer :mrgreen:

 

- og så glæder vi os selvfølgelig til maj, når vi ses igen i Jydeland :cool::mrgreen:

 

Og igen til Juni når vi får besøg af en AVSIP (A Very Special Important People) :cool::engel: - You know who :pift: :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...