Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

Så er det derfor, de alle er korthårede:blink: Han er en herlig hvalp tager alting i stiv pote.

Han sover hele natten og er (næsten) renlig:-D.

 

Åhr, hvad han lyder perfekt :lun:

 

Det er et super kuld Poul, der har fået lavet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst milder batmusen
Psssst - der er en hanhund tilbage fra D-kuldet, Drasso :lun: :blink:

 

Kæft, han er en kær bette fyr, perfekt i alle ender og kanter :5up: Jeg forsøger i hærdigt at finde på gode argumenter for at snuppe ham med hjem :hjerte: med hovedet sige nej :shock::confused::megaked: :megaked: Der er stadig alt for meget arbejde tilbage med Jacki, til at det er "fornuftigt" med en hvalp :megaked: :megaked:

 

ååhhh det er så svært normalt er jeg ikke sådan fristet men jeg fristes meget af linjer hvis det er noget som jeg ved lige er noget for mig:oops::oops:

 

 

]Vi er meget tilfredse med Tanja (Cookie på stambogen)' date=' selvom hun har været en stor mundfuld og meget anderledes end de andre schæferhunde, vi har haft.[/b']

Hun er meget dygtig og lærenem og meget glad for andre hunde. Hun mener, Dino er en gave til hende, og hun viser ham alt sit legetøj.[ATTACH]12138[/ATTACH]

 

 

hvordan anderledes:confused::confused::confused:

 

hvem er hun efter :confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan anderledes:confused::confused::confused:

 

hvem er hun efter :confused::confused:

 

Det er svært at forklare, men jeg har haft hunde i 39 år, så jeg har noget at sammenligne med.

Hun stak af med en anden hvalp, da hun gik på hvalpehold. De sprang rundt over hele træningspladsen. Det har jeg ikke oplevet før.

Hun jagtede rådyr i vores hundeskov (hvad skal rådyrene også der?). Hun var på det tidspunkt ca 5 mdr.

 

Jeg har lært at tackle det, og jeg tager mine forholdsregler. Men ellers er hun pragtfuld, lærenem og arbejdsivrig hund.

Hun kan være glad for at hun er kommet til os og ikke skal være alenehund, vi har jo nu 5 hunde foruden hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det er svært at forklare, men jeg har haft hunde i 39 år, så jeg har noget at sammenligne med.

Hun stak af med en anden hvalp, da hun gik på hvalpehold. De sprang rundt over hele træningspladsen. Det har jeg ikke oplevet før.

Hun jagtede rådyr i vores hundeskov (hvad skal rådyrene også der?). Hun var på det tidspunkt ca 5 mdr.

Jeg har lært at tackle det, og jeg tager mine forholdsregler. Men ellers er hun pragtfuld, lærenem og arbejdsivrig hund.

Hun kan være glad for at hun er kommet til os og ikke skal være alenehund, vi har jo nu 5 hunde foruden hende.

 

he he mine jagter alting ikke xaro så meget mere men jubi jager alt hun svømmer gerne til sverige efter svaner og fugle

 

hun opsøger selv byttet så hun har et mega meget jagtdrift og bytte langt over det sædvanlige man normalt ser :5up:

 

ja hvad skal rådyrene i skoven det var da noget dumt noget:roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikken en dejlig schæfer vapper minder om min når han står og graver min dreng er også 11 år :lun:

 

Tak skal du have :-D :5up: Jeg var lige tilbage i tråden og så din smukke dreng. Han er lækker og holder sig godt :lun:

 

Hvor bliver tiden af? Jeg synes ikke det er mange år siden jeg var nede og hente min bamse - husker stadig hvor kær han var på vej hjem i bilen (= puttede hovedet ind mellem min kind og mit hår - så er man da solgt :blink: :lun: ) Så mange gode minder man når at samle sammen gennem årene.

 

Din schæfertæve er også bare dejlig :lun:

 

Har lige kigget tråden godt igennem og sikke dejlige hunde I alle har :lun: :lun: :lun: - og kan endda se at der er en kendt hund imellem :vinken:

Redigeret af Sammy
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Tak skal du have :-D :5up: Jeg var lige tilbage i tråden og så din smukke dreng. Han er lækker og holder sig godt :lun:

 

Hvor bliver tiden af? Jeg synes ikke det er mange år siden jeg var nede og hente min bamse - husker stadig hvor kær han var på vej hjem i bilen (= puttede hovedet ind mellem min kind og mit hår - så er man da solgt :blink: :lun:

) Så mange gode minder man når at samle sammen gennem årene.

Din schæfertæve er også bare dejlig :lun:

 

Har lige kigget tråden godt igennem og sikke dejlige hunde I alle har :lun: :lun: :lun: - og kan endda se at der er en kendt hund imellem :vinken:

 

 

mange tak :5up::5up::blink:

 

ja er helt enig jeg fatter ikke det er 11 år siden jeg hentede min dejlige smukke dreng og han er noget af det bedste som er hændt mig må jeg sige en mere skøn klog findes ikke jeg kan slet ikke forestille mig livet uden ham:megaked:

 

ja som tiden dog flyver afsted :5up: det er helt vildt hvor hurtigt tiden går :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fenrisfrida

hold da op... de er søde... har selv lige fået en hvalp... 3 mdr freja...

der er ingen af dem der har stamtavle... men vi er vel velkommen på tråden alligevel ikk? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

he he mine jagter alting ikke xaro så meget mere men jubi jager alt hun svømmer gerne til sverige efter svaner og fugle

 

hun opsøger selv byttet så hun har et mega meget jagtdrift og bytte langt over det sædvanlige man normalt ser :5up:

 

ja hvad skal rådyrene i skoven det var da noget dumt noget:roll::roll:

 

Der er jo skilt ved indgangen at hunde må være løse i skoven, men det har rådyrene nok ikke læst:blink: De er ikke særligt bange, men står og kigger efter os.

 

Hvordan går det ellers med din hunds leverproblemer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Der er jo skilt ved indgangen at hunde må være løse i skoven, men det har rådyrene nok ikke læst:blink: De er ikke særligt bange, men står og kigger efter os.

 

Hvordan går det ellers med din hunds leverproblemer?

 

 

he he nej det har de sikkert ikke :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

uuhaaa det var det de dårligste nyheder jeg nogensinde har hørt min verden er brudt sammen fra den dag jeg hørte nyheden og stadig det har aldrig været leveren der var noget galt med men en tumor som sidder dernede i leveren ved galdegaldegangene og giver de høje levertal så vi til en scanning :megaked::megaked::megaked::megaked: aldrig har jeg tudet så meget i mit liv :megaked::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må jeg jo hellere præsentere min schæfer Alto :hjerte: (hi hi - mange har nok hørt om ham før :oops:)

 

Alto´s mor hed Mille og Milles mor hed Rubini Palme og hendes far hed Rubini Dino.

 

Alto´s far hedder Pál og hans mor hed Leri Theresia og

hans far hed Eiko vom Haus Hezelda

 

Nok om det for Alto har ikke stamtavle :blink:

 

Alto er den største klumpe-dumpe og dem der siger at alle schæfere er adræte og elegante har ikke set ham :lol:

 

Men jeg syntes han er den smukkeste og flotteste, så pyt med at han er en "stress-hund", har tendens til eksem og forøvrigt også har "tvangs-handlinger". Vi har haft adfærds-dims til ham osv osv. Var begyndt at blive lidt træt af at vi altid skulle undskylde for ham, at han opførte sig lidt mærkeligt eller give forklaring på, hvorfor han var som han var :oops: (godt det var hos os han havnede, for ellers havde han nok ikke levet idag) Vores tålmodighed nu altså båret frugt, for Alto og jeg er begyndt til almindelig træning nu (i en alder af 3½ år) :klap2::klap:og han har bare klaret det i stiv pote og helt uden stress eller andre problemer - jeg kan næsten ikke få armene ned igen :5up: Og så må jeg vel heller smide et par billeder ind af ham :engel: (kan altså ikke huske, om i har set dem før - men her er de)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

uuhaaa det var det de dårligste nyheder jeg nogensinde har hørt min verden er brudt sammen fra den dag jeg hørte nyheden og stadig det har aldrig været leveren der var noget galt med men en tumor som sidder dernede i leveren ved galdegaldegangene og giver de høje levertal så vi til en scanning :megaked::megaked::megaked::megaked: aldrig har jeg tudet så meget i mit liv :megaked::cry:

 

Hvordan går det så med ham nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hvordan går det så med ham nu?

 

jamen lige nu så har han det fint jeg køber en masse kosttilskud for at se om det skulle kunne hjælpe eller forlænge livet hvis det er cancer men får tjekket tumoren om nogle mdr igen

 

vi har været igennem mange undersøgelser men det sidste vi snakkede med dyrehospitalert om at det eneste vi kunne gøre var at åbne op og se om man kunne fjerne tumoren operativt men da den ligger i leveren som er et meget blodigt organ og med større ricici har jeg valgt og lade den sidde da jeg er bange for miste ham endnu tidligere hvis han skulle forbløde på bordet eller lign

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen lige nu så har han det fint jeg køber en masse kosttilskud for at se om det skulle kunne hjælpe eller forlænge livet hvis det er cancer men får tjekket tumoren om nogle mdr igen

 

vi har været igennem mange undersøgelser men det sidste vi snakkede med dyrehospitalert om at det eneste vi kunne gøre var at åbne op og se om man kunne fjerne tumoren operativt men da den ligger i leveren som er et meget blodigt organ og med større ricici har jeg valgt og lade den sidde da jeg er bange for miste ham endnu tidligere hvis han skulle forbløde på bordet eller lign

 

Vi krydser fingre for, at han får mange gode år endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores tålmodighed nu altså båret frugt, for Alto og jeg er begyndt til almindelig træning nu (i en alder af 3½ år) :klap2::klap:og han har bare klaret det i stiv pote og helt uden stress eller andre problemer - jeg kan næsten ikke få armene ned igen :5up:

 

Jamen altså da.. Det er da kanon:-D

 

Jeg har da oss et par billeder af smuksakken :lun: :lun: :-D

 

2105_3579.jpg

 

2105_3582.jpg

 

2105_3710.jpg

 

2105_3705.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Håber det kommer til at gå godt med ham og i får mange gode år sammen i nu, ved selv hvordan det er at miste sin hund til kræft. så jeg krydser fingre for jer.

'

 

tak for det:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...