Hop til indhold

Hvad skal de have i julegave?


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

Hvor ligger butikken?

 

I Nykøbing Sj.

-Den er ikke så stor, men hun har et kæmpelager, så hvis man kommer ind for at købe noget hun ikke lige har i butikken, kan man som regel hente det et par timer efter.

Du skal måske have bud med til Knebel? :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

 

:lol:

 

Pas nu på, jeg er varm på 2 julekonger, en plysgris, 2 plyspindsvin og en julegris, hvis det skal være skrabet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

 

:lol:

 

Pas nu på, jeg er varm på 2 julekonger, en plysgris, 2 plyspindsvin og en julegris, hvis det skal være skrabet :lol:

 

-Det er måske lige før du kan få det portofrit fordi du bestiller meget :wink:, ej, jeg kender ikke hendes forsendelsesregler.

Men ellers skulle det vel nok kunne lade sig gøre at medbringe det, for jeg har jo kørelejlighed med Susanne denne gang.

Der skal bare være plads til 2 mennesker og 3 hunde i bilen;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

 

:lol:

 

Pas nu på, jeg er varm på 2 julekonger, en plysgris, 2 plyspindsvin og en julegris, hvis det skal være skrabet :lol:

 

-Det er måske lige før du kan få det portofrit fordi du bestiller meget :wink:, ej, jeg kender ikke hendes forsendelsesregler.

Men ellers skulle det vel nok kunne lade sig gøre at medbringe det, for jeg har jo kørelejlighed med Susanne denne gang.

Der skal bare være plads til 2 mennesker og 3 hunde i bilen;)

 

:D

 

Det minder mig om at jeg ikke har svaret på din pm :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

Hvor ligger butikken?

 

I Nykøbing Sj.

-Den er ikke så stor, men hun har et kæmpelager, så hvis man kommer ind for at købe noget hun ikke lige har i butikken, kan man som regel hente det et par timer efter.

Du skal måske have bud med til Knebel? :wink:

Tak for tilbudet.

Vi kommer en del til Sjælland, så mon ikke vi kommer forbi der en dag.

Ligger den inde midt i byen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du beslutter dig for den, kan jeg tage den med på mandag når jeg skal til Gudrun, så sparer du porto. De har vist kun fået den største hjem i IRL-butikken.

Hvor ligger butikken?

 

I Nykøbing Sj.

-Den er ikke så stor, men hun har et kæmpelager, så hvis man kommer ind for at købe noget hun ikke lige har i butikken, kan man som regel hente det et par timer efter.

Du skal måske have bud med til Knebel? :wink:

Tak for tilbudet.

Vi kommer en del til Sjælland, så mon ikke vi kommer forbi der en dag.

Ligger den inde midt i byen?

 

Ja, centralt ved Netto og Fakta. Sig lige til forinden :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette halsbånd "ønsker jeg Pelle" http://kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=6408&varenr=03-1201-190&varegrp=1201&page=2

 

Jeg har forskellige halsbånd og seler til ham og har også bestilt et nomehalsbånd i "hans farver". Det varer dog noget inden det biver færdigt.

 

Og ellers skal han til Gudrun d. 20, og hvis forsikringen beslutter sig for ikke at ville betale, må Pelle muligvis "nøjes" med Gudrun i julegave

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har de fået grise hjem i alttilhundogkat. Men det er nok ikke den samme, for den er kun 26 cm. http://athok.click-a-site.dk/legetj.6?/Generelt/01_Hundeartikler/Legetøj./936001.%20Plys%20gris%2026%20cm./&showitem=4985

2199_plysgrise__1.jpg

 

 

Sådan en har jeg faktisk lige købt til de små i julegave, fandt den ude i kvickly til en 50'er.. og lyden er bare skøn! Viste den til Thomas og hundene stod der med det samme da de hørte den grynte :D

De må dog vente til den 24 med at få den ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har de fået grise hjem i alttilhundogkat. Men det er nok ikke den samme' date=' for den er kun 26 cm. http://athok.click-a-site.dk/legetj.6?/Generelt/01_Hundeartikler/Legetøj./936001.%20Plys%20gris%2026%20cm./&showitem=4985

[img']http://www.hunde-forum.dk/userpix/2199_plysgrise__1.jpg[/img]

 

 

Sådan en har jeg faktisk lige købt til de små i julegave, fandt den ude i kvickly til en 50'er.. og lyden er bare skøn! Viste den til Thomas og hundene stod der med det samme da de hørte den grynte :D

De må dog vente til den 24 med at få den ;)

 

Så har du fået lov at købe udstillingen :D

 

For i min kvickly var de en del af udstillingen :D

 

Vivi havde to med til os i går og julekonger :lol:

 

TAK Vivi a010.gif

 

De ser faktisk ud til at være som den i Kvickly, de skal gemmes, Mika skal have den store til føsda og den lille i julegave :)

 

Jeg er sikker på det bliver en stor succes!

 

Susi skal have tøjpindsvin, simpelthen af den grund at hun ikke vil have andet :D

 

Idag kom Leoerne fra http://www.4hotdogs.com (en i lyseblå og en i lilla) og de er taget i brug, en stooor succes, de er gode, hundene har arbejdet med dem i en ½ time og ligger nu og slapper den, en god oplevelse, de bliver pakket ind til jul med indhold og så kan de lege med dem i mellem juleparpiret :lol:

 

Men de skulle tages i brug med det samme, for de er gode!!!

Og de var rigtigt fin pakket ind :shock: i hundevenligt blåt papir (sådan noget børn også bruger) med brunt hundevenligt bindegarn.

Og der var en lille tyggeting med, med bånd om :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Kan du ikke give et direkte link til de der leoer? De lyder spændende. Det eneste vi har fundet på indtil nu af julegaveideer er kleenexpakker og engangslommetørklæder, hun kan spitte ad :P

 

Jo da, her http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=167810&ProductName=Mini+Leo+%2D+super+aktivitetsleget%F8j&GroupName=Leget%F8j+til+hunden&GroupGuid=20

 

De er goe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...