Hop til indhold

Månedens hund januar 2009 "Hunde i sneen"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst gadekryds

øv tror kun jeg har en optagelse på min tlf med tyson og hans bold i sneen men hvis det nu gav sig til at sne på søndag så kunne vi være med tror det er første gang jeg vil have sne men først søndag jeg skal lige på job i weekenden og jeg hader at køre i sne men jeg har jule ferie i næste uge så er det helt okay så sonja kan vi ikke blive enige om at det skal vente til søndag over middag ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

øv tror kun jeg har en optagelse på min tlf med tyson og hans bold i sneen men hvis det nu gav sig til at sne på søndag så kunne vi være med tror det er første gang jeg vil have sne men først søndag jeg skal lige på job i weekenden og jeg hader at køre i sne men jeg har jule ferie i næste uge så er det helt okay så sonja kan vi ikke blive enige om at det skal vente til søndag over middag ;-)

 

Mja, jeg vil nu gerne have sne allerede lørdag. :hmm: :blink:

 

Faktisk er der jo sne i dag, men jeg har ikke taget kamera med på arbejde, så jeg får ikke taget billeder på middagsturen i dag. :neutral: Jeg håber, at der kommer mere i weekenden.

Link til indlæg
Del på andre sites

ej, altså findes der noget skønnere end hunde i sne <3 <3

 

Deres udtryk er jo fantastisk :lol:

 

og så første gang de prøver en snedrive.........som de ikke havde set, jeg havde nær tisset i buskerne igår på vores aftentur da aslan trådte ned i en snedrive............og selvfølgelig skulle det lige prøves igen og igen og igen og lidt flere gange :roll:

Men jeg tror jeg kan leve højt på hans hvalpe hop blanded med What the Fååk, uha jeg er bange, helt vildt sjovt udtryk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ret hyggeligt ud :)

 

Han nyder det også... :-D

Normalt går han jo med dækken når det er koldt... men han skal bare grave sig ind under sneen, og det resulterer i, at der kommer sne ind og op under dækkenet - og så varmer det jo ikke rigtigt mere på samme måde...

 

Men Ling han er sq en sær lille en... han vil helst ikke lave for meget udenfor når det er koldt - men han vil gerne lege i sne ovre i skoven :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

nå det ser ikke ud til at vi får nyt sne men jeg har fundet et par billeder med gammel sne og der var meget af det vi var sneet inde i 3 dage pyha desværer før jeg fandt ud af at mit lille kamara kan zoome men tyson og peter havde det sjovt det var tysons første rigtige møde med sne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Du må kun deltage med ét billede, så huske at skrive, hvilket et der skal med i konkurrencen, så du ikke bliver disket. :-)

 

 

nå for søren det havde jeg ikke lige set :oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...