Hop til indhold

Hundetræning i København


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Det er sør'me DYRT !

 

Ja. Mange penge, men dyrt? Det synes jeg ikke.

Kvalitet koster som regel :lol:

 

I min lokale DcH tog de sidste år 800 kr for 10 gange 1 times kursus med 25 hunde på holdet :-D

En træner på. DET synes JEG er dyrt.

 

Til forskel er vi to uddannede instruktører til max. 8 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en fin pris, jeg gav selv 600 for 6 x 1 time træning på et hold med maks. 6 hunde, træneren/adfærds behandleren har så fast arbejde ved siden af på en dyreklinik/internat.

 

Det synes jeg var billigt.

 

(og så slipper man for at skulle være medlem af alt muligt andet end have en gyldig hundeforsikring)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. Mange penge, men dyrt? Det synes jeg ikke.

Kvalitet koster som regel :lol:

 

I min lokale DcH tog de sidste år 800 kr for 10 gange 1 times kursus med 25 hunde på holdet :-D

En træner på. DET synes JEG er dyrt.

 

Til forskel er vi to uddannede instruktører til max. 8 hunde.

 

Hvilken afd. er det?

 

Jeg gav sidste år 900 kr. for 7 mdrs. træning med to trænere på hvert hold. Et hold er på max. 12. Det var også incl. medlemsskab.

 

Kan du så ikke samtidig fortælle mig, hvad en kredsinstruktør er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvilken afd. er det?

 

Jeg gav sidste år 900 kr. for 7 mdrs. træning med to trænere på hvert hold. Et hold er på max. 12. Det var også incl. medlemsskab.

 

Kan du så ikke samtidig fortælle mig, hvad en kredsinstruktør er?

 

 

Faxe. Der var ikke tale om et års medlemskab men om kursushold.

 

En kredsinstruktør er (var dengang) en træner som havde fået yderligere to års uddannelse og hvis funktion det er (var) at komme på eksterne kurser og komme hjem og undervise i stoffet til de øvrige instruktører i foreningerne.

Jeg drog land og rige rundt sammen med Vivi Gilsager og Flemming Christensen, hvis de navne siger dig noget, dengang, og afholdt rigtigt mange kurser. Sjovt og lærerigt :-D

 

Siden kom begrebet "klubinstruktører" til og selvom jeg stadig er medlem af DcH kender jeg ikke uddannelsesstrukturen mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor jeg træner koster det 400,- for 12 ganges undervisning, med 10-12 hunde på holdet og 1-2 trænere, alt efter hvilket hold der er tale om.

 

Dejligt for dig, at du har fundet et sted at gå du er glad for.

 

Er det i en forening?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Der er et eller andet galt - når jeg klikker på "Træning for små racer" kommer jeg ind på "hvalpelegestue" :forvirret:

 

Det skal jeg sige til webmaster - som gudskelov ikke er mig!

 

Der er endnu ikke fastsat dato for træning af små hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jeg sige til webmaster - som gudskelov ikke er mig!

 

Der er endnu ikke fastsat dato for træning af små hunde

 

Ok, men du kan godt regne med mig, hvis det er på et godt tidspunkt :-D

 

Jeg synes ikke, det er dyrt. Det er billigere end et par sko!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop
Dejligt for dig, at du har fundet et sted at gå du er glad for.

 

Er det i en forening?

 

Ja det er en klub, så man skal selvfølgelig osse betale 150,- om året i kontingent. Til gengæld får man så et blad 5 gange om året, gratis gløggaften med hundeforedrag, og mulighed for at deltage i klubkonkurrencer og andre klubaktiviteter se link :www.danskbrugshundeklub.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad rigtig godt det der indkaldskursus, men kassen er lidt tom i øjeblikket, så jeg må vente og se om der sker noget uforudset i positiv retning så jeg får mulighed for at komme med alligevel :-D

 

Bliver de intensive kurser oprettet flere gange? Sådan at forstå, at hvis jeg misser første omgang, så får jeg en ny chance? g020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en fin pris, jeg gav selv 600 for 6 x 1 time træning på et hold med maks. 6 hunde, træneren/adfærds behandleren har så fast arbejde ved siden af på en dyreklinik/internat.

 

Det synes jeg var billigt.

 

(og så slipper man for at skulle være medlem af alt muligt andet end have en gyldig hundeforsikring)

 

:5up: man får meget mere for pengene på et lille hold. På mange store hold skal alle træne ens, på de små er det ofte efter hvad hver enkelt kan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

DCH- priser i Brønderslev er følgende

 

- Helårskontingent i 2009 koster 475,- kr.

- Træningsgebyr 275,- kr

- 3 måneders kursus koster 625,- kr. og 150,- kr. for resten af året

 

Og så er der gratis sommer og vintertræning

hvor trænere står til rådighed for fællestræning

 

Link til indlæg
Del på andre sites

DCH- priser i Brønderslev er følgende

 

- Helårskontingent i 2009 koster 475,- kr.

- Træningsgebyr 275,- kr

- 3 måneders kursus koster 625,- kr. og 150,- kr. for resten af året

 

Og så er der gratis sommer og vintertræning

hvor trænere står til rådighed for fællestræning

 

 

Så er i mange på holdet ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg træner koster det 400,- for 12 ganges undervisning, med 10-12 hunde på holdet og 1-2 trænere, alt efter hvilket hold der er tale om.

 

Jeg tænker at det er lidt som at handle i Irma kontra Netto :blink: Mælken er den samme, den koster bare lidt mere i Irma end i Netto. Tilgengæld får man hurtigere betjening, bedre service og mulighed for at få andre varer i en lidt bedre kvalitet i Irma end man gør i Netto :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: man får meget mere for pengene på et lille hold. På mange store hold skal alle træne ens, på de små er det ofte efter hvad hver enkelt kan.

plus en ting som VI sætter pris på , mange klubber tillader ikke specielle racer eller blandinger heraf, så Cujo er f.eks. ikke velkommen i flere racer, der i blandt dansk brugshundeklub som er nævnt her i tråden.

Han har jo en mor der er ½ amstaff, så den går ikke jo.

 

Ja en træning hvor der er plads til individuelle ting er super, specielt når man tænker på time pris hos en adfærds behandler hvis det er nødvendigt, minimum 600 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja det er en klub, så man skal selvfølgelig osse betale 150,- om året i kontingent. Til gengæld får man så et blad 5 gange om året, gratis gløggaften med hundeforedrag, og mulighed for at deltage i klubkonkurrencer og andre klubaktiviteter se link :www.danskbrugshundeklub.dk

 

Det kan være rigtig hyggeligt at være med i en klub :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvorfor skal man kunne kravle?

 

Det er vist noget Dennis har inde i sit hoved og nu har han jo set Nolliken stå med r.... i vejret til træning så han er muligvis bliver inspireret af det.

 

Og JEG, jeg har pisken med ala Victoria, så derfor..

 

Nej, det er egentlig bare for at tydeliggøre at hundeejerne ikke må være bange for at blive lidt nussede, Muligvis skal man ned på knæ til sin hund og så er det meget hæmmende hvis man har ruskindsantrækket på og derfor ikke vil snavses til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg gad rigtig godt det der indkaldskursus, men kassen er lidt tom i øjeblikket, så jeg må vente og se om der sker noget uforudset i positiv retning så jeg får mulighed for at komme med alligevel :-D

 

Bliver de intensive kurser oprettet flere gange? Sådan at forstå, at hvis jeg misser første omgang, så får jeg en ny chance? g020.gif

 

Det kan kun tiden vise. Hvis behovet er der vil det blive udbudt igen og igen og igen og....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg træner koster det 400,- for 12 ganges undervisning, med 10-12 hunde på holdet og 1-2 trænere, alt efter hvilket hold der er tale om.

 

DCH- priser i Brønderslev er følgende

 

- Helårskontingent i 2009 koster 475,- kr.

- Træningsgebyr 275,- kr

- 3 måneders kursus koster 625,- kr. og 150,- kr. for resten af året

 

Og så er der gratis sommer og vintertræning

hvor trænere står til rådighed for fællestræning

 

 

Jeg synes lige I skal tænke over at foreninger får div. tilskud + muligheden for at leje pladser til næsten ingen penge, og at trænerne jo ikke har brugt måske 100.000 kr på at tilegne sig viden, som kursusdeltagerne får ret god gavn af.

 

Håber snart at folk åbner øjnene for at der er forskel på at træne hos professionelt uddannede der ikke vil arbejde gratis, da de jo har brugt mange penge på uddannelse, og så frivillige der ser det som en hobby.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...