Hop til indhold

Hundetræning i København


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Hvad mener du med proffessionel ? Er det en der tjener penge på at tilbyde træning ?

 

Jeg ved ikke hvem du spørger, så jeg tillader mig at svare for mit eget vedkommende.

 

Det er efterhånden lang tid siden at jeg har haft træningshold og lang tid siden at jeg har taget penge fra nogen, men jeg har gennemgået længerevarende betalte uddannelsesforløb og anser derfor mig selv, for at være proffesionelt uddannet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst Ninjamor
Nu har jeg lige meldt os til sportræning på de lørdage - kunne du ikke lige tjekke med mig, inden du fastsætter datoerne? :megaked::evil::mrgreen:

 

UNDSLYkD, det skal ikke gentage sig!!!

 

Spor - hvor? Det bliver da fedt manner...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Utroligt

 

Mindre end 24 timer efter vi har tilbudt hundetræning for minihunde er der kun en plads ledig!!

 

Ich bin målløs!!

 

Og hvor bliver det sjovt med et hold af bitte små hunde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt

 

Mindre end 24 timer efter vi har tilbudt hundetræning for minihunde er der kun en plads ledig!!

 

Ich bin målløs!!

 

Og hvor bliver det sjovt med et hold af bitte små hunde :klap:

 

Jeg så godt Vivi skrive på hundegalleri.dk - du er en populær dame! Eller egentlig vidste de ikke dit navn, og alligevel var de alle sammen klar :mrgreen: Dejligt med dedikerede småhundeejere

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg så godt Vivi skrive på hundegalleri.dk - du er en populær dame! Eller egentlig vidste de ikke dit navn, og alligevel var de alle sammen klar :mrgreen: Dejligt med dedikerede småhundeejere

 

Ja, det må man sige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

UNDSLYkD, det skal ikke gentage sig!!!

 

Spor - hvor? Det bliver da fedt manner...

 

Det er ude i vestskoven hos wsg. Jeg håber, det er det, Stasia har drømt om. For mig ser det i hvert fald ud til, at hun finder næsearbejde langt mere interessant end hundekunster. :-)

 

Godt at der er god tilmelding til dit kursus - så er der vel chance for, at du gentager succesen? (Vel at mærke efter at have konfirmeret datoerne med mig!!!) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De københavnske chihuahuaejere, der bare har været SÅ hurtige oppe af starthullerne og meldt sig til træning, skal have sådan en klapsalve :klap2:

For de gør fordomme om chihuahuaejere til skamme.

 

For der findes jo chihuahuaejere som mener at deres hunde skal have et ordentligt hundeliv med hundemøder, træning og det hele :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jahhh, Tyson er også tilmeldt sporholdet, det bliver bare så godt! :klap:

 

Tak til dig for tippet :kys: Vi glæder os vildt meget - jeg har faktisk ledt efter et sporkursus længe.

Vil også meget gerne på ninjamors kursus for små hunde, så jeg håber, at det bliver gentaget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til dig for tippet :kys: Vi glæder os vildt meget - jeg har faktisk ledt efter et sporkursus længe.

Vil også meget gerne på ninjamors kursus for små hunde, så jeg håber, at det bliver gentaget!

 

Jeg må hellere give takken videre til Ridiger, for det var hende, der tippede mig. :-D Jeg har også længe ledt efter et sporkursus tæt på Kbh, så det er bare perfekt (selvom det er lige lovlig tidligt sådan en lørdag morgen, når man skal hele vejen fra Frederiksberg til Vestskoven :blink:).

 

Vi vil også gerne på et ninja-kursus for små hunde, men så skal det nok være et "videregående" kursus i forhold til det, der kommer nu her, for ellers bliver det for kedeligt for Tyson, da han allerede kan de ting.

 

Til gengæld skal vi til ninjaens gå-pænt-kursus her i februar. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg må hellere give takken videre til Ridiger, for det var hende, der tippede mig. :-D Jeg har også længe ledt efter et sporkursus tæt på Kbh, så det er bare perfekt (selvom det er lige lovlig tidligt sådan en lørdag morgen, når man skal hele vejen fra Frederiksberg til Vestskoven :blink:).

 

Vi vil også gerne på et ninja-kursus for små hunde, men så skal det nok være et "videregående" kursus i forhold til det, der kommer nu her, for ellers bliver det for kedeligt for Tyson, da han allerede kan de ting.

 

Til gengæld skal vi til ninjaens gå-pænt-kursus her i februar. :-)

 

De ting en hund møder op med bliver der bygget videre på, således er niveauet ingen hindring :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så godt Vivi skrive på hundegalleri.dk - du er en populær dame! Eller egentlig vidste de ikke dit navn, og alligevel var de alle sammen klar :mrgreen: Dejligt med dedikerede småhundeejere

 

Jeg er blevet bekendt med at der faktisk er hele 4 der var klar over hvem Irene er, viser det sig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg er blevet bekendt med at der faktisk er hele 4 der var klar over hvem Irene er, viser det sig :5up:

 

Wauww! Det føles underligt.

 

Nå, holdet er nu overtegnet kan jeg fortælle, der er åbenbart mere gang i hundeejere af små racer end de øvrige - eller mangelen på træning til disse hunde en mangelvare

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...