Hop til indhold

fiskehoveder/hvid fisk


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

hvad giver du for det og hvor meget får du med hjem :?::?::?:

 

mine fik kogt sejfilet for første gang i sidste med ris det var virkelig guf

 

Kan ikke huske hvad jeg gav sidst, købte en 4 kilo og frøs ned.

Nu kan jeg ikke lige huske hvor du bor, men fiskehandleren på Bønnerup havn er både god og billig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Kan ikke huske hvad jeg gav sidst, købte en 4 kilo og frøs ned.

Nu kan jeg ikke lige huske hvor du bor, men fiskehandleren på Bønnerup havn er både god og billig.

 

 

lyder langt væk bor i kbh

Link til indlæg
Del på andre sites

tak det må jeg da prøve så :blink:

 

Vi vil også selv prøve, det er jo nemt når man får det lige til døren. Der er også opskrifter med, vi har fået mange gode fiskeretter hos nogle af vores venner der får fisk fra det sted.

Vi vil gerne spise mere fisk, men får bare aldrig købt noget med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har aldrig prøvet fiskehoveder, men det kunne være jeg skulle, når I siger der er godt med kød på ... også må jeg se om dyrene vil spise dem, sild vil de absolut ikke rører - men laksen fra RHM er bare mums :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

sådan nogle laksehoveder, er der ikke ben i dem? koger i dem, eller serverer i dem rå / frosne?

 

Karla holder meget af når jeg laver hendes hundemad med fisk... men helst rødspætter eller sej evt. skrubber. sild og torsk spiser damen helst ikke...

hvis du selv er fiske spiser og køber røget laks, kan du smide skindet til hende, tror at hun ville syntes om det, Emma er meget lydig når vi spiser røget laks, der falder jo noget nam nam af til sidst:5up::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Vi vil også selv prøve, det er jo nemt når man får det lige til døren. Der er også opskrifter med, vi har fået mange gode fiskeretter hos nogle af vores venner der får fisk fra det sted.

Vi vil gerne spise mere fisk, men får bare aldrig købt noget med hjem.

 

 

kender det godt vi får heller ikke nok fisk herhjemm er ikke selv meget for fisk kan lige spise en fiskefilet eller lidt sild og det er så det:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har aldrig prøvet fiskehoveder, men det kunne være jeg skulle, når I siger der er godt med kød på ... også må jeg se om dyrene vil spise dem, sild vil de absolut ikke rører - men laksen fra RHM er bare mums :mums:

 

 

de er ihvertfald store og gode der hvor vi har hentet dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
sådan nogle laksehoveder, er der ikke ben i dem? koger i dem, eller serverer i dem rå / frosne?

 

Karla holder meget af når jeg laver hendes hundemad med fisk... men helst rødspætter eller sej evt. skrubber. sild og torsk spiser damen helst ikke...

 

 

mine får dem rå de store laksehoveder

 

når de får sejfilet som vi er begyndt på så koger jeg dem men det er mere grundet jeg vil kombinere råt med hjemmelavet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
sådan nogle laksehoveder, er der ikke ben i dem? koger i dem, eller serverer i dem rå / frosne?

 

Karla holder meget af når jeg laver hendes hundemad med fisk... men helst rødspætter eller sej evt. skrubber. sild og torsk spiser damen helst ikke...

 

Mine får fisk frosne og rå - og jo der er ben i og dem spiser de også med velbehag :-)

 

*EDIT* Frisk fisk, bør fryses ned inden udfodring (rå)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
karla har indtil videre kun fået udbenet fisk kogt i sin hundemad - men elsker fisk, så måske skulle man prøve at give hende sådan en råt frossent fiskehoved :mums:

 

 

det er da et forsøg værd:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...