Hop til indhold

stres ved gæster (kong boldens død)


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

og igen står følgende ved den kong som vi har købt og er ødelagt.

 

Kong er lavet så selv den mest tyggende hund, ikke vil kunne ødelægge legetøjet, der er da nog forbeholdt, at man vælger den rigtige størrelse, og at man som hundens kæber bliver stærkere udskifter til en stærkere Kong

 

Men mailer dem engang, evt. med billed.

Link til indlæg
Del på andre sites

og igen står følgende ved den kong som vi har købt og er ødelagt.

 

Kong er lavet så selv den mest tyggende hund, ikke vil kunne ødelægge legetøjet, der er da nog forbeholdt, at man vælger den rigtige størrelse, og at man som hundens kæber bliver stærkere udskifter til en stærkere Kong

 

Men mailer dem engang, evt. med billed.

 

Jeg synes du skal maile dem med billede. Du kan allerhøjest få et "det var vel nok ærgerligt", men hvis nu de giver dig en ny istedet, så er det da bare at tage imod den :)

Link til indlæg
Del på andre sites

og igen står følgende ved den kong som vi har købt og er ødelagt.

 

Kong er lavet så selv den mest tyggende hund, ikke vil kunne ødelægge legetøjet, der er da nog forbeholdt, at man vælger den rigtige størrelse, og at man som hundens kæber bliver stærkere udskifter til en stærkere Kong

 

Men mailer dem engang, evt. med billed.

 

 

Det kan ihvertilfalde ikke skade at bruge 5 minuter på en mail :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

så er der svar og et svar jeg havde forventet

 

Hej Kenneth

 

min leverandør skriver at du måske nok skal op i en størrer størrelse Kong, da din hund nok har vænnet sig til den kraftigheden som den kong har. Efterhånden som din hunds kæber bliver stærkere skal man øge størrelsen på kongen for at den ikke kan ødelægge produktet.

Sollys kan godt ødelægge gummiet- men du skriver ikke noget om at den har været udsat for dette.

Du skriver du har brugt den sjællent, men at den har været i opvaskemaskinenen 1-2 gange om ugen, men et brug på et par gange om ugen det er forholdsvis tit brug af en Kong.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

1-2 gange om ugen, men et brug på et par gange om ugen det er forholdsvis tit brug af en Kong

 

 

 

Årh ja, så overtit bruger vi vores :engel:

 

Håber ikke Aslan ender med at blive kongisholiker

 

Han får den med guffere i hver morgen, 5 dage om ugen!

 

 

 

****edit**********

 

Var xxl ikke den største der var?

Og var det ikke den i havde?

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

 

Mon ikke den nye nok skal holde? Den er jo næsten lige så stor som hans hoved. :mrgreen:

nu må vi se, vi får fødselsdags gæster i morgen så skal nok få tygget i den for at stresse af..

 

Det kommer an på Cujos kæbe muskler!

Kongen her hjemme, som er den som Cujo har fået.....den bliver tygget flad, sådan bare for sjov :rolleyes:

Nu har aslan også en mund som en flodhest, ben som bambi og er på højde med en giraf :lol::lol::lol::lol::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Cujo stresser rimeligt meget ved gæster, har svært ved at finde ro og tygger i næsten alt, en politi stav af de store (ingen kommentar tantefnis) tager maks. 10 minutter og er der papkasser inden for rækkevidde skal hjørnerne gnaskes, sidste gang gik det ud over kong bolden :roll:

 

Men tænkte hvad kan man ellers gøre?

Da kærestens forældre kom gik jeg tur lige inden, de kom faktisk før jeg var hjemme, så de havde hilst på kæresten og knægten.

Jeg valgte så at beholde snoren på ham, så han ikke kunne springe hen i hovedet på ham, men de gik hen og hilste på ham og blev han for ivrig/hoppede op, gik de baglæns og ventede til han sætte sig ned igen.

 

På søndag får vi føds gæster, burde jeg praktisere det igen? evt. giv gæsterne godbidder som ekstra forstærkning fra deres side af?

 

Altså stå med ham i den anden ende af stuen indtil de har hilst på de andre og så hilse på cujo til sidst?

 

 

 

Det lyder som om... Eller.. Jeg opfatter det ihvert fald som om, at han både æder alt, men også - og først - håber op og ned af gæsterne.

Har jeg ret, eller skal jeg læse det et par gange til??:D

Hvis jeg har ret, så spørger jeg så, om han også hopper sådan op af jer, når i kommer hjem ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som om... Eller.. Jeg opfatter det ihvert fald som om, at han både æder alt, men også - og først - håber op og ned af gæsterne.

Har jeg ret, eller skal jeg læse det et par gange til??:D

Hvis jeg har ret, så spørger jeg så, om han også hopper sådan op af jer, når i kommer hjem ??

nej han hopper ikek op af os, han gjorde det de første få uger vi havde ham.

Det er forskelligt hvem der kommer hvordan han reagere plus at nogle få fremmed forstår han hurtig han ikke må hoppe op af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ok, så det er bare det, at han æder alt i stress??

han er meget ivrig for at hilse på folk og er ikke god til at slappe af når der er gæster, så han får altid nogle ekstra ting at tygge i, ellers tygger han i ting der ikke må tygges i :-)

 

en kong med fyld, og enten en politistav eller et stort kalkben og er han rigtig heldig får han et fersk ben med kød på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Jeg er lidt forvirret og forstår egentlig ikke problemet. :D

Men alligevel.. Prøv, at ignorere ham, når han bliver for ivrig. Også gæster og andre.. Alle skal bare ignorere ham, når de kommer, de første 5-10 min, til han er helt roligt. Det skulle gerne virke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt forvirret og forstår egentlig ikke problemet. :D

Men alligevel.. Prøv, at ignorere ham, når han bliver for ivrig. Også gæster og andre.. Alle skal bare ignorere ham, når de kommer, de første 5-10 min, til han er helt roligt. Det skulle gerne virke.

også det de gør.

 

problemet er, han hopper op for det første, det MÅ han bare ikke, han for stærk og voldsom til det. og fremmed folk på gaden synes ikke det er sjovt at en fremmed hund hopper umotiveret op på dem.

 

Han er i snor det første kvarter, folk kommer hen og hilser på ham og når han vil hoppe op går de væk og kommer igen når han sidder stille.

 

men selvom de er der flere timer kan forsøge at hoppe op igen, han skal hele tiden gøre opmærksom på sig selv, fare hen i hovedet på dem ect.

 

jeg kender ingen der synes det er sjovt at en voksen american bulldog hopper op af en.

 

Han ivrighed for at hilse er stor uanset om det er ude eller hjemme.

 

Hjemme kan han bare ikke finde ro, han går rundt og prøver at finde et sted at ligge eller slappe af. vil nusses MEGET af gæster osv.

 

Har også overvejet at optage det for at illustrere hvor "slemt" det egentligt er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...