Hop til indhold

Alene hjemme problem - adfærdsterapeut


Lonny
 Share

Recommended Posts

SÅ hun slet ikke Baldur?

 

Nej, og det var også en af de ting der overraskede mig meget :confused:

 

Så jeg har smidt pengene direkte ud af vinduet og fået nogle råd jeg selv kunne have læst i en hvilken som helst bog... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

2000 er dæleme meget for så lidt efter min mening. (selvom dem på istergade tager mindre, har lillefod fortalt mig :mrgreen:)

 

vores hundetræner som kalder sig adfærdsbehandler og har gået hos hende irene der vist nok og som arbejder på en dyreklinik tager 600 pr time. uden transport. Men det er så også i en anden del af landet jo.

 

Det skal så siges at det er med opfølgning, således at jeg kan ringe til hende med spørgsmål så som jeg behøver det.

 

Men jeg tror at dette var det sidste skridt til at jeg skifter dyrlæge...

Jeg har længe overvejet det, fordi at jeg kan se på den ene af de dyrlæger der behandler Baldur, at han (dyrlægen) dybest set er bange for Baldur, han tør ikke rigtig røre ved ham. Så her for 2 måneder siden tog jeg kontakt til en anden dyrlæge og spurgte om de behandlede hunde af Baldurs type, og det gjorde de meget gerne. Så det bliver nok vores nye dyrlæge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det skal så siges at det er med opfølgning, således at jeg kan ringe til hende med spørgsmål så som jeg behøver det.

 

Men jeg tror at dette var det sidste skridt til at jeg skifter dyrlæge...

Jeg har længe overvejet det, fordi at jeg kan se på den ene af de dyrlæger der behandler Baldur, at han (dyrlægen) dybest set er bange for Baldur, han tør ikke rigtig røre ved ham. Så her for 2 måneder siden tog jeg kontakt til en anden dyrlæge og spurgte om de behandlede hunde af Baldurs type, og det gjorde de meget gerne. Så det bliver nok vores nye dyrlæge :-)

 

Surt, men omvendt kom der det gode ud af det at Baldur nu er i behandling for sine "skader" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ hun slet ikke Baldur?

 

Nej, og det var også en af de ting der overraskede mig meget :confused:

 

Så jeg har smidt pengene direkte ud af vinduet og fået nogle råd jeg selv kunne have læst i en hvilken som helst bog... :evil:

 

Jamen helt ærligt!

Man kan da ikke behandle en hund uden at have mødt den :confused:

 

Nu vil jeg give dig et råd som jeg fik af andre i jubii-hunde-forum, da jeg havde oplevet et elendigt træningssted:

 

Ring til dem og sig hvad det er der gør dig utilfreds, så de kan lære af det. Det er ikke sikkert du får andet end dårlige undskyldninger og uenighed. Men i hvert fald hører de hvad du har at sige. Og du kommer af med det du har på hjerte. Og i bedste fald hjælper det de næste hunde m/ ejere der står i lignende situation :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal så siges at det er med opfølgning, således at jeg kan ringe til hende med spørgsmål så som jeg behøver det.

 

Ja, det manglede sgu da bare til den pris!

 

Min adfærdsbehandler tager 1300 kr. for en to timers konsultation - vel at mærke en personlig konsultation, hvor hun ser hunden. På forhånd har hun læst det, man har skrevet til hende om hunden og problemet. Man får to opfølgende telefonkonsultationer og kan derudover spamme hende med opfølgende spørgsmål på mail. Jeg har også flere gange ringet til hende udover de opfølgende konsultationer, enten fordi jeg trængte til støtte, eller fordi jeg skulle have råd eller var i tvivl om noget.

 

Så 2000 kr. for en times konsultation uden at se hunden... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...