Hop til indhold

Altædende hund....what to do?


Hailey
 Share

Recommended Posts

Huckie har aldrig været kræsen, men nu er det ved at være gået over gevind :evil:

 

Han æder alt...og jeg mener ALT hvad han snuser til. Afføring, småsten osv. Hvad kan jeg gøre ved det, udover at sige at han ikke må sætte næsen i jorden? Afledning HAR jeg prøvet, uden succes. Han sluger bare hvad han end snuser til, før han reagerer :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh min venindes genbrugs-labrador gjorde nøjagtigt det samme. Jeg råede hende til foderskift med flere fibre i, fordi min logik sagde mig, at hunden ikke var mæt :blink: Efter de har skiftet til Olivers har hunden både tabt sig og er holdt op med at æde alt. :5up:

 

Jeg kan ikke tillade mig den luxus at skifte foder igen, da jeg endelig kan holde hans vægt oppe med det nuværende foder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke tillade mig den luxus at skifte foder igen, da jeg endelig kan holde hans vægt oppe med det nuværende foder ;-)

 

 

Herr flick har også en tendens til at vil spise ulækre sager, jeg giver ham lidt revet gulerod sammen med foderet og det ser ud til at virke :blink:

Han får Kingsmoorog det er han rigtig glad for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Herr flick har også en tendens til at vil spise ulækre sager, jeg giver ham lidt revet gulerod sammen med foderet og det ser ud til at virke :blink:

Huckie får jævnligt rå grøntsager, og har fået det i flere år :-)

Han får Kingsmoorog det er han rigtig glad for...
Som sagt vil jeg IKKE skifte foder, da det foder han får har positiv effekt på hans vægt :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Huckie får jævnligt rå grøntsager, og har fået det i flere år :-)

Som sagt vil jeg IKKE skifte foder, da det foder han får har positiv effekt på hans vægt :-)

 

 

Herr Flick får revet gulerod dagligt for at jeg er sikker på at han får fiber nok..

så det er noget af en ventetid der er på maden hos os :mrgreen:

- og skal lige sige fra Her Flick at det er utrolig hårdt at stå og se på at maden bliver klar :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...