Hop til indhold

Mails fra abonnerede tråde :(


Tonks
 Share

Recommended Posts

Kan man ikke slå det fra??

 

Har været ved at blive sindsyg de sidste par dage, fordi jeg får en sms HVER gang der kommer en ny email :roll: (kan ik finde ud af at slå det fra :oops: )

 

Så hver morgen kl. 5-6 stykker så går min mobil AMOK :scared: :gab:

 

HJÆLP MIIIGG!!! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
Har lige kigget bagved og alt er som det skal være hos dig, så du skal ind manuelt, som lillefod beskriver:mrgreen:

 

Men man modtager jo stadig mails på de tråde man abbonnerede på før man slog det fra... Jeg har 2-3 sejlivede tråde som jeg jævnligt får mails på. Ikke noget større problem men de første dage efter man slår det fra kan man måske ikke mærke den store forskel

Link til indlæg
Del på andre sites

Men man modtager jo stadig mails på de tråde man abbonnerede på før man slog det fra... Jeg har 2-3 sejlivede tråde som jeg jævnligt får mails på. Ikke noget større problem men de første dage efter man slår det fra kan man måske ikke mærke den store forskel

 

kigger lige på det senere idag - er lige på vej ud af døren. Tak for info:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Under Besked & Påmindelse -> Default Tråd Abonnement Mode skal du vælge Ingen email besked i dropdown boksen

 

Husk at gemme ændringerne nederst på siden :-)

 

 

Det var jeg inde og gøre for et par uger diden, og har faktisk været inde og tjekke efter om jeg har gjort det rigtigt adskillige gange siden, da jeg stadig modtager mails om opdateringer i diverse tråde.

 

Det er virkelig irriterende at min mailboks skal fyldes med det skidt, eftersom jeg alligevel er herinde dagligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jeg inde og gøre for et par uger diden, og har faktisk været inde og tjekke efter om jeg har gjort det rigtigt adskillige gange siden, da jeg stadig modtager mails om opdateringer i diverse tråde.

 

Det er virkelig irriterende at min mailboks skal fyldes med det skidt, eftersom jeg alligevel er herinde dagligt.

 

Men er det så ikke som jeg skriver at det er gamle tråde? Fx odense sø tråden den kører jo stadig... Får du også på de nye tråde du skriver i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Det var jeg inde og gøre for et par uger diden, og har faktisk været inde og tjekke efter om jeg har gjort det rigtigt adskillige gange siden, da jeg stadig modtager mails om opdateringer i diverse tråde.

 

Det er virkelig irriterende at min mailboks skal fyldes med det skidt, eftersom jeg alligevel er herinde dagligt.

 

Skal ikke kunne sige om indstillingen kun gælder for fremtidige "abonneringer".

I så fald kan du jo evt. prøve at afmelde alle abonnementer fra før du ændrede indstillingerne via kontrolpanelet. Du kan jo til enhver tid tilmelde dem igen, såfremt du ønsker at følge nye indlæg i de gamle tråde :blink:

 

Men ellers... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal lige forstå- er det fordi I ikke længere ønsker at abonnere på de tråde, eller er det fordi I ikke vil have e-mail, men gerne vil beholde abonnementet?

 

Altså det er som sagt ikke noget større problem for mig, men jeg bruger ikke det med at abonnere på tråde. Jeg kigger som regel dagens indlæg igennem og ser om der er noget jeg gider læse videre på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Under Besked & Påmindelse -> Default Tråd Abonnement Mode skal du vælge Ingen email besked i dropdown boksen

 

Husk at gemme ændringerne nederst på siden :-)

 

Tak for hjælpen! Men det er dog det jeg allerede har gjort for nogle dage siden og alligevel kommer der mails fra alle tråde jeg deltager i, også nye tråde? Hmm, måske skal jeg bare ændre min emailadresse herinde og oprette en til junk-mail herfra?

Det er ikke fordi jeg ikke vil modtage herfra overhovedet, men det er lidt ligegyldigt med 30 + mails pr dag fordi der er en ny der har svaret, når jeg alligevel kigger herind.

 

Men jeg skal måske lade være med at abonnere på tråde overhovedet? Er det der fejlen ligger?

Synes jo det er rart at kunne se en oversigt over de tråde jeg deltager i, især fordi jeg stadig ikke helt kan finde rundt herinde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Tak for hjælpen! Men det er dog det jeg allerede har gjort for nogle dage siden og alligevel kommer der mails fra alle tråde jeg deltager i, også nye tråde? Hmm, måske skal jeg bare ændre min emailadresse herinde og oprette en til junk-mail herfra?

Det er ikke fordi jeg ikke vil modtage herfra overhovedet, men det er lidt ligegyldigt med 30 + mails pr dag fordi der er en ny der har svaret, når jeg alligevel kigger herind.

 

Men jeg skal måske lade være med at abonnere på tråde overhovedet? Er det der fejlen ligger?

Synes jo det er rart at kunne se en oversigt over de tråde jeg deltager i, især fordi jeg stadig ikke helt kan finde rundt herinde :slem:

 

Altså.. Det burde jo ikke være nødvendigt at skifte mail og den slags foranstaltninger :lol:

 

Jeg abonnerer på masser af tråde, men får jo ikke mails herom. Det er praktisk nok for mig bare at kunne følge med via kontrolpanelet :blink:

 

Jeg foreslår at du skriver til Admin med problemet. Det er jo også i hans interesse at få kigget på det, hvis det skyldes en fejl eller uhensigtsmæssig indstilling i systemet.

 

Beklager i øvrigt at jeg vurderede det "bare" var en fejl40 :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...