Hop til indhold

kiropraktor


Lonny
 Share

Recommended Posts

- Det var billigt :!: Jeg har lige haft kontaktet Marianne Bendixen og hun skulle have omkring 1400,- for en konsultation :shock: Jeg vil gøre rigtig meget for min hund, men det havde jeg desværre ikke råd til. Jeg tror jeg vil prøve hende Charlotte istedet hvis I mener hun er god

 

tror du har fået noget galt i halsen der. Marianna koster 900,00 kr/konsultation.

 

Eller det giver jeg for 1 hund. Hvor mange hunde skulle du have tjekket?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
tror du har fået noget galt i halsen der. Marianna koster 900,00 kr/konsultation.

 

Eller det giver jeg for 1 hund. Hvor mange hunde skulle du have tjekket?

 

Det er sørme steget gevaldigt de sidste par år så. Jeg vidste ikke det lå i det lag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
- Det var billigt :!: Jeg har lige haft kontaktet Marianne Bendixen og hun skulle have omkring 1400,- for en konsultation :shock: Jeg vil gøre rigtig meget for min hund, men det havde jeg desværre ikke råd til. Jeg tror jeg vil prøve hende Charlotte istedet hvis I mener hun er god

 

Jeg har faktsik lige selv bestilt tid til Pelle hos hende for pt ligger det meget skidt med at tage til Gudrun.

 

Jeg har haft henvist flere klienter til CF og de har alle været tilfredse, hvad det så siger ved jeg ikke.

 

Jeg fik uden besvær bestilt en dobbelttid til Pelle, så jeg er spændt på at møde CF.

 

Min datter brugte hende - og havde også haft brugt Marianna Bendixen nogle år og hun syntes rigtigt godt om begge.

 

Jeg er holdt op med at henvise til MB fordi hun er så svær at få fat i, at folk opgiver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så bliver det godt nok en dyr "fornøjelse", da vi skal afsted en gang om ugen :shock:

 

Men jeg syntes såmænd ikke at det er dyrt, det bliver bare dyrt for os :blink:

 

Det smarte ved Charlotte er at hun er dyrlæge og derfor æder din sygeforsikring regningen, hvis du har sådan en.

 

Jeg har selv været hos hende (dog på Kbh`s Dyrehospital) og kan kun sige, at havde hun været almindelig praktiserende dyrlæge, så havde jeg valgt hende som dyrlæge. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det smarte ved Charlotte er at hun er dyrlæge og derfor æder din sygeforsikring regningen, hvis du har sådan en.

Er det ikke kun, hvis man bliver henvist til en kiropraktor, og det er vidst heller ikke et ubegrænset antal gange man kan... mener jeg. Men der kan jo være forskel på forsikringerne. :-)

 

Jeg giver selv 750,- for en behandling (Maja Guldborg). Aller første behandling er dog lige en tak dyrere, da hun bruger ekstra tid på at forklare hvad, hvordan og hvorledes hun arbejder.

For en kat giver jeg 625,- hvis nogle skulle være interesseret i at vide det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke kun, hvis man bliver henvist til en kiropraktor, og det er vidst heller ikke et ubegrænset antal gange man kan... mener jeg. Men der kan jo være forskel på forsikringerne. :-)

 

Jeg giver selv 750,- for en behandling (Maja Guldborg). Aller første behandling er dog lige en tak dyrere, da hun bruger ekstra tid på at forklare hvad, hvordan og hvorledes hun arbejder.

For en kat giver jeg 625,- hvis nogle skulle være interesseret i at vide det :-D

 

Det er kun, hvis man siger, at man har en sygeforsikring.. Så kan hun omskrive fakturaen lidt.

 

Og ja, havde hun været praktiserende dyrlæge, havde jeg også valgt hende straks:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det er kun, hvis man siger, at man har en sygeforsikring.. Så kan hun omskrive fakturaen lidt.

 

Og ja, havde hun været praktiserende dyrlæge, havde jeg også valgt hende straks:-)

Okay jeg troede, at man skulle henvises, før man kunne få noget dækket.

Det er snyd, nu har jeg gået her og betalt fuld pris... Øv altså :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktsik lige selv bestilt tid til Pelle hos hende for pt ligger det meget skidt med at tage til Gudrun.

 

Jeg har haft henvist flere klienter til CF og de har alle været tilfredse, hvad det så siger ved jeg ikke.

 

Jeg fik uden besvær bestilt en dobbelttid til Pelle, så jeg er spændt på at møde CF.

 

Min datter brugte hende - og havde også haft brugt Marianna Bendixen nogle år og hun syntes rigtigt godt om begge.

 

Jeg er holdt op med at henvise til MB fordi hun er så svær at få fat i, at folk opgiver.

 

Der var en stigning fra 720 til 900 her i sommers mener jeg det var (25%) og desuden er det heller ikke gratis mere hvis man "hurtigt lige skal have tjekket med termografi efter ca 1 måned - Jeg mener det koster ca 100,00 kr. nu.

 

Jeg har det sidste lange stykke tid ingen problem haft med at komme igennem til hende.

 

Nu er det hende der har "pillet" ved min hund de sidste par, så hun kender den og jeg er ganske godt tilfreds - også selvom jeg ved hun nok er en del dyrer end mange andre - Men den der Termografidims, den kan altså noget der ikke er meget andet der kan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nu er det hende der har "pillet" ved min hund de sidste par, så hun kender den og jeg er ganske godt tilfreds - også selvom jeg ved hun nok er en del dyrer end mange andre - Men den der Termografidims, den kan altså noget der ikke er meget andet der kan :-D

Hun er også rigtig dygtig, så jeg kan godt forstå, at du gerne betaler det ekstra :-)

 

Det er lidt vildt at se sådan et thermografi, det sætter tingene lidt i perspektiv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Der var en stigning fra 720 til 900 her i sommers mener jeg det var (25%) og desuden er det heller ikke gratis mere hvis man "hurtigt lige skal have tjekket med termografi efter ca 1 måned - Jeg mener det koster ca 100,00 kr. nu.

 

Jeg har det sidste lange stykke tid ingen problem haft med at komme igennem til hende.

 

Nu er det hende der har "pillet" ved min hund de sidste par, så hun kender den og jeg er ganske godt tilfreds - også selvom jeg ved hun nok er en del dyrer end mange andre - Men den der Termografidims, den kan altså noget der ikke er meget andet der kan :-D

 

Jeg var bare forundret over så stor en prisstigning på så kort tid, for det er da til at mærke.

 

25%, det er voldsomt synes jeg, man skulle måske prøve om den gik :lol:

 

Thermografen er også rigtig god til at bevise, at det hun finder er korrekt, for man kan jo selv se det på billedet.

 

Dejligt du kan komme igennem til hende. Jeg har opgivet, men hun har måske ikke så travlt mere, der er jo efterhjånden kommet en del kiropraktorer til rundt omkring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er også rigtig dygtig, så jeg kan godt forstå, at du gerne betaler det ekstra :-)

 

Det er lidt vildt at se sådan et thermografi, det sætter tingene lidt i perspektiv.

 

Sidst kostede det ud over de 900,00 kr., ca 700,00 kr. til en tankfuld diesel og Storebæltsbroen til lidt over 300,00 kr. :blink: Det er noget billigere for mig når Marianna tager til Kolding :-D Men der er jo heller ingen der har lovet mig at det er billigt at have hund :engel:

 

Termografien er faktisk ret spændende at se på, men indrømme gerne at den første gang jeg var ved hende vidste jeg intet til dimsen og da hun så står der og glor i et minifjernsyn tænkte jeg godt nok at nu blev det squ lige en tand for hippiagtigt til mig :mrgreen:

Men hun har da fanget en mega fibersprængning, som jeg ikke tror andre ville kunne opdage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay jeg troede, at man skulle henvises, før man kunne få noget dækket.

Det er snyd, nu har jeg gået her og betalt fuld pris... Øv altså :evil:

 

Jeg ved ikke, hvordan det foregår, jeg fik ikke selv vores besøg i 2007 dækket. Vi var kun afsted en gang i 2008, hvorefter vi blev henvist til Lea (massør), som vi går hos en gang om ugen. Og det er slet ikke dækket:(

 

350 kr giver jeg for en time.. Det er penge givet godt ud, men for pokker det er dyrt:( Så kommer der også liiiige svømning oveni...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var en stigning fra 720 til 900 her i sommers mener jeg det var (25%) og desuden er det heller ikke gratis mere hvis man "hurtigt lige skal have tjekket med termografi efter ca 1 måned - Jeg mener det koster ca 100,00 kr. nu.

 

Jeg har det sidste lange stykke tid ingen problem haft med at komme igennem til hende.

 

Nu er det hende der har "pillet" ved min hund de sidste par, så hun kender den og jeg er ganske godt tilfreds - også selvom jeg ved hun nok er en del dyrer end mange andre - Men den der Termografidims, den kan altså noget der ikke er meget andet der kan :-D

 

Altså i flg. Kolding Hundeadfærdscenters hjemmeside (gud et lang navn :shock:) koster 1. behandling 900,- inkl. termografi, efterfølgende behandlinger koster 720,- ekskl. termografi og 80,- for termografien :blink:

 

Synes også termografidimsen er fed, så vil gerne betale de ekstra kroner for, at hun hiver den frem, når Jacki skal til kontrol, denne gang kan det endda være at Jacki kan stå stille så Marianna kan få et ordentlig billede :shock::engel: eller man har da lov at håbe, ikk :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså i flg. Kolding Hundeadfærdscenters hjemmeside (gud et lang navn :shock:) koster 1. behandling 900,- inkl. termografi, efterfølgende behandlinger koster 720,- ekskl. termografi og 80,- for termografien :blink:

 

Synes også termografidimsen er fed, så vil gerne betale de ekstra kroner for, at hun hiver den frem, når Jacki skal til kontrol, denne gang kan det endda være at Jacki kan stå stille så Marianna kan få et ordentlig billede :shock::engel: eller man har da lov at håbe, ikk :genert:

 

Ellers hjælper jeg gerne med at lege idiot så hun måske kan stå måbende og glo på mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke kun, hvis man bliver henvist til en kiropraktor, og det er vidst heller ikke et ubegrænset antal gange man kan... mener jeg. Men der kan jo være forskel på forsikringerne. :-)

 

Det aner jeg ikke en dyt om men jeg blev ikke henvist og det var Charlotte selv der sagde, at jeg bare kunne sende regningen ind. Var der 2 gange men fik kun 1 regning. Det var der ihvertfald ikke nogen problemer med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig lige engang, hvem har bedt om din mening??? a020.gif Havde du ikke noget arbejde du skulle have lavet eller en hund der skal trænes eller andet der kan holde dig væk herinde fra??? a075.gif

 

Altså når du tager sådan på vej :shock: vil jeg slet ikke ulejlige mig med at "korrigere" nogens opfattelse af min tidl. post e025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...