Hop til indhold

Stem på Svea :)


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Nu kører konkurrencen igen og Svea er med, med billedet fra Fakse kalkbrud :)

 

STEM HER: http://hundogtræning.dk/foto/favorit.htm

 

Der vanker grønt til alle der stemmer på hende :-P hehe :blink: Eihj I skal selvfølgelig stemme på den hund I synes fortjener det :)

 

Billedet der kan stemmes på er dette :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Der vanker grønt til alle der stemmer på hende :-P hehe :blink:

- Hvaaa er det for noget ... udlover du bestikkelse. Fyha altså :mrgreen:

 

Det er Svea er nu en af mine favoriter - der er simpelthen intet som de skønne øjne på en beagle ... suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg været inde og se billeder, og har aflagt min stemme, ved Svea, hvor er hun sød, og et rigtig godt billed:-D

 

Hun ligger da ihvertfald i skrivende stund også med flest stemmer..

 

Held og lykke med afstemningen...

 

:vinken: Tilde´s mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu` er hun dejlig din lille Svea :lun: men jeg må indrømme at min stemme er gået til en anden beagle, Julius. Det er bare sådan et kanon godt billede der kræver en hel del held at få i kassen. :lol: Forøvrigt synes jeg alle billederne er sk... gode, så uanset hvem der vinder, synes jeg det er okay.

 

Men det ser vist heller ikke ud til at du behøver min stemme for at vinde konkurrencen. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu` er hun dejlig din lille Svea :lun: men jeg må indrømme at min stemme er gået til en anden beagle, Julius. Det er bare sådan et kanon godt billede der kræver en hel del held at få i kassen. :lol: Forøvrigt synes jeg alle billederne er sk... gode, så uanset hvem der vinder, synes jeg det er okay.

 

Men det ser vist heller ikke ud til at du behøver min stemme for at vinde konkurrencen. :5up:

 

Billedet af Julius er så godt! De har også et af ham hvor han springer over et agility spring. Så det er fuldt forståeligt at du har stemt på ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

jeg må indtømme jeg faldt for tumle men du gav selv lov til at stemme på den hund vi bedst kunne lide og så fik jeg et kæmpe problem jeg kunne lide dem alle men jeg er vild med rotw... derfor tumle og så dens blik er jeg tilgivet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...