Hop til indhold

Rigtig mange billeder af Indy


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jubii - jeg synes simpelthen bare hun ser så dejlig ud. Men jeg har selvfølgelig også en lille svaghed for hvide hunde med masser af pels:mrgreen:

 

Jeg er også helt vild med Lexi. Men jeg har altså haft en stor svaghed for Akita siden den billedhistorie, hvor hun lokkede hanhunden til at snuse til sig for derefter at give ham et hak i snuden. Så kunne han lære det! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke fordi Indy ikke er en flot hund - men kan vi ikke også få en tråd med Lexus:mrgreen:

 

Hov! Så vil vi altså også meget gerne have en tråd med Akita. :mrgreen:

 

 

HOV!!! :shock:

 

a045.gif I må sørge for at det bliver seperate tråde, denne her er Indys (og min :mrgreen:), at I bare ved det!!! Nå! :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

Men jeg er klart støtter af Lexus og Akita-tråde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kigget billederne igennem mange gange og det er svært at vælge de bedste ud, for der er rigtig mange gode, hun er en super skøn hund :hjerte: Men jeg tror nu nok at sofa-billederne "vinder" :mrgreen: Altså det hvor hun ligger i sofaen sammen med dig og det hvor hun ligger sammen med Lexus :lun: Det ser simpelthen så hyggeligt ud :hjerte:

 

Tusind tak igen fordi du oprettede tråden :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV!!! :shock:

 

a045.gif I må sørge for at det bliver seperate tråde, denne her er Indys (og min :mrgreen:), at I bare ved det!!! Nå! :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

Men jeg er klart støtter af Lexus og Akita-tråde :5up:

Andre tråde er oprettet.... det næste må blive legebilleder, og "alle 3" billeder :mrgreen:

Håber du en dag kan m¢de Indy, måske til sommer når vi kommer hjem på ferie?

Link til indlæg
Del på andre sites

ca juni.... det bliver mest Jylland(århus)/Fyn... har du familie et af stederne du kan bes¢ge, eller skal vi til Gentofte og holde hundetræf? :lol:

 

Nix, ingen familie andre steder end på Sjælland :cry: Så hvis I kommer til Sjælland så vil det klart være det nemmeste, ellers kan jeg måske snige mig til en overnatning i Vejle-området :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil gerne arrangere et hundeforum træf i århus området, en hyggelig gå tur og savlen over hinandens hunde osv... Hvorfor hopper du og Noomi ikke på toget og går med? :blink: Vejle eller århus g¢r vist ikke den store forskel! :mrgreen:

 

Jeg kan nok ikke så godt have Noomi med til overnatning i Vejle. Meen det gør heller ikke noget, for så har jeg begge hænder til rådighed til at nuldre med dine hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

To hænder er også kun liiiiiiiiiige nok, hvis du sp¢rger Indy :engel:. Du kunne jo også tage med Fox en weekend til London, var der ikke tale om det på et tidsspunkt? :mrgreen:

 

Du er da sprængfyldt med gode idéer :5up: :mrgreen:

 

Du kan sige til Indy at jeg skal gøre ALT hvad jeg kan for at gro nogle ekstra hænder inden vi ses :blink: Det var heller ikke helt nok til Futte :lun:

Noomi har dog den holdning at en enkelt er nok, den skal jo bare holde guffen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin vil hele landet rundt, så hvorfor ikke? :mrgreen: Vi skal nok tage monsterets mundkurv med, så hun ikke tygger i de små kr¢llede :blink:

Med mindre du kommer ned til århus?

 

(det er lige gået op for mig at jeg troede Kronjylland var oppe nordpå, men nu er jeg helt i tvivl? :confused::lol:)

 

Hvis I kommer hele landet rundt, så havner I jo også på Sjælland... :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså vi stiller gerne have til :mrgreen: det er bare lidt syd på men skidt pyt så kan i også komme lidt rundt og er sikker på at flere herover på den anden side af den lange bro gerne vil have besøg af jer alle 5 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin vil hele landet rundt, så hvorfor ikke? :mrgreen: Vi skal nok tage monsterets mundkurv med, så hun ikke tygger i de små kr¢llede :blink:

Med mindre du kommer ned til århus?

 

(det er lige gået op for mig at jeg troede Kronjylland var oppe nordpå, men nu er jeg helt i tvivl? :confused::lol:)

 

Kronjylland er en del af den gamle Randers Amt, altså mellem Århus og Himmerland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...