Hop til indhold

Rigtig mange billeder af Indy


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Vi har ikke rigtig nogle venner derovre, så måske ikke lige en grund til at k¢re over den laaaaaaaaaaaange bro :lol:

Men vi skal helt sikkert til Fyn, da der skal camperes i familiens baghave :mrgreen: (og en lille terrier der skal have "bank" af tante skrap :cool: )

Hvad mener du dog med det :?::evil::?::evil:

 

Hvad med alle dine HF-venner!!!! :mrgreen: Det kunne jo gå hen og udvikle til "live-venner" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Heldige kartoffel.... må vi svinge ind forbi, hvis vi lover ikke at slippe vilddyrene l¢s? (dine eller mine :lol: )

 

ABSOLUT IKKE :evil::evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis vi kan lave en mega playdate med alle 7.........så ja :lol:

Bare rolig! Jeg har en indhegnet have på 1000m2, og et stadion lige udenfor byen :mrgreen: Løkken strand ligger kun et stenkast herfra :mrgreen:

 

Sidst men ikke mindst: Jeg skal nok fodre hundene inden i evt dukker op :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er det jo bare at finde kameraerne frem, og lade helvede bryde l¢s i Nordjylland :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

p.s. Bor du langt fra Vivi? Hun har ikke set Indy siden hvalp.. det kunne da godt være hun gad klappe hende en tur på vej til eller fra dig lol...

 

Vivi og jeg er næsten naboer.......

Der er "kun" 220,7 km imellem os ifølge krak :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Super :5up: Giv mig et praj så snart du ved hvornår I er på Sjælland så skal jeg gøre alt hvad jeg kan for at have fri den dag!!! :banan:

det skal jeg g¢re!:mrgreen:

 

Skønne billeder - især agility billederne, dem kan jeg godt lide.

 

Må dog indrømme at jeg er vild med Akita :lun: Kan du ikke klone hende og sende en af kopierne til mig :mrgreen:

Jeg er bange for at der kun vil være EN ægte "T¢s", ingen klon ville nogensinde kunne måle sig med hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...