Hop til indhold

2 gode venner


guanomo
 Share

Recommended Posts

Skønt.. "Motoren går i stykker hele tiden" (på den der lidt-vanskelige-at-forstå børnemåde (når man ikke selv har børn:-)) "Går motoren hele tiden i stykker (pause) nå.." :-D

ja jeg virker rigtig interesseret :oops: er måske lige kold nok :oops: fandt ud af det var fordi den havde bidemærker efter Cujo havde angrebet den..

 

Det bringer bare smil på læben - hvor er de kanon-søde begge to :mrgreen:

 

 

Men jeg kan se, at jeres græsplæne ligner vores - har du fået nogle gode råd ??

:hmm: den er da pæn? den er bare lidt brun efter vinteren, der er da mere græs der end oppe foran huset hvor han får/fik fodersøgning. Vi er begyndt på at bruge alle 100-150 kvm græs til fodersøgning og specielt hvor der er mos :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjalte ville gerne slå græs, men Cujo er vist ikke enig i at det er en god ide :-D

 

[media]

[/media]

 

 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvem af dem der er værst...........

 

For svingede hjalte ikke med klipperen, ville Cujo ikke nappe den, og nappede Cujo ikke i klipperen, ville hjalte nok ikke svinge med den :mrgreen:

 

2 Drenge-børn klipper græs :mrgreen:

 

 

De er nu søde de 2 :lun: Dem er i sluppet godt fra :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

d050.gif Jeg håber ikke at Cujo opfører sig ligesådan over for den rigtige plæneklipper :shock:d050.gif

 

Tak for et godt grin, de er skønne de to og jeg må give Aslan ret i at det er svært at vurdere om vi her taler om hønen eller ægget :blink: I bund og grund er der nok bare tale om at de passer rigtig godt sammen, jeg kunne ikke forestille mig Cujo sammen med en lille prinsessepige med barbiedukker og heller ikke Hjalte med en mynde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

d050.gif Jeg håber ikke at Cujo opfører sig ligesådan over for den rigtige plæneklipper :shock:d050.gif

 

Tak for et godt grin, de er skønne de to og jeg må give Aslan ret i at det er svært at vurdere om vi her taler om hønen eller ægget :blink: I bund og grund er der nok bare tale om at de passer rigtig godt sammen, jeg kunne ikke forestille mig Cujo sammen med en lille prinsessepige med barbiedukker og heller ikke Hjalte med en mynde :mrgreen:

jo sådan jagter han også den rigtige, så er han inde når der skal slås græs :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...