Hop til indhold

Der er noget galt med lexus.. NOOOT!!!:D:D:D


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Absolut ikke, men jeg synes da at de er ved at begynde at lette lidt fra kinderne, at dømme ud fra din avatar. Hvis jeg var dig ville jeg fluks melde mig ind i spanielklubben indtil de er faldet på plads igen.

 

Lexus må da også være en effektiv fugleapportertør. Han kan jo have 4 ænder inde i munden samtidig, uden problemer. :blink: De vil sgu nok glo lidt, de andre på holdet, når han tømmer kindposerne. :lol:

 

d050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut ikke, men jeg synes da at de er ved at begynde at lette lidt fra kinderne, at dømme ud fra din avatar. Hvis jeg var dig ville jeg fluks melde mig ind i spanielklubben indtil de er faldet på plads igen.

 

Lexus må da også være en effektiv fugleapportertør. Han kan jo have 4 ænder inde i munden samtidig, uden problemer. :blink: De vil sgu nok glo lidt, de andre på holdet, når han tømmer kindposerne. :lol:

HAHAHAHAHAHAHAHAHahahahahaha......:lol::lol::lol:

 

Han skal jo starte et sted, så 4 ænder er vel meget passende til en begyndelse:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHAHAHAHAHAHAHahahahahaha......:lol::lol::lol:

 

Han skal jo starte et sted, så 4 ænder er vel meget passende til en begyndelse:mrgreen::lol:

 

Gad vide hvad verdensrekorden er?. Var det ikke noget at få ham i Guiness?.

 

og når han er øvet kan han gemme dumle :engel:

 

Ha ha ha!!!. Det billede kunne jeg tydeligt se for mig. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja, Lexus er mit forbilled eller noget.

 

Dejligt at det bare kører derud af og at Lexus er ved at blive en voksen herrer :blink:

Nja voksen og voksen:rolleyes:, Lexus fik jo bank af Gizmo aka Bisse-mis her til morgen, så nu lister han væk når bisse-mis kommer:lol::lol:

Jeg satte katten ind på gæsteværelset her til morgen inden jeg kørte på arb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...