Hop til indhold

Tilvænning til killinger?


vinhou
 Share

Recommended Posts

Endnu et indlæg fra mig. :roll:

 

Vi har jo de her 2 vovser, og så har vi 2 katte, hvoraf den ene fik 2 killinger 4. november. De er jo nu 10 uger, og de har indtil videre boet inde på mit værelse sammen med deres mor for at undgå bøvl mellem dem og hundene.

 

Men nu er de jo blevet nogle friske små krabater, og jeg vil egentlig gerne have dem vænnet til at gå i hele huset. Men så er der jo det med hundene. Sascha ER meget voldsom, og hun har ikke helt styr på, hvor stor hun egentlig er. Hun elsker katte og deres duft, og vil såmænd ikke skade dem, men hun er jo ret stor, cirka 30 kg.

 

Hundene og killingerne har mødt hinanden en del gange, hvor jeg har observeret - Sascha har snuset og snuset til dem (hun eeeelsker katteduft), og hvis killingerne har været på gulvet, er de blevet lidt nervøse og er løbet ind under tv-møblet.

 

Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal tage det næste skridt. Det er utopi at tro, at jeg kan få Sascha til at være afslappet, når de kommer herud. Linus, min anden kat, er hun stadig helt tovlig med, selvom de ser hinanden hver dag, og når han er på gulvet, så skal han altså gennemsnuses.

 

Hvorfor er de også så små, de killinger. Sascha vil jo ikke være ond, hun kan bare ikke styre sin krop - hun tror, hun er en chihuahua, tror jeg... :roll:

 

Anyway, gode råd efterlyses. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...