Hop til indhold

En gåtur i gråvejr


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er hjemme idag, så vi tog lige en dejlig gåtur i gråvejret Karla og jeg...

 

Forsøgte mig med lidt billeder (selvom jeg ikke turde tage det gode spejlreflekskamera med) og vil da lige vise min smukke langbenede tøs frem :lun:

 

Karla og hendes elskede bold

Redigeret af Amocca
glemte billederne
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er hjemme idag, så vi tog lige en dejlig gåtur i gråvejret Karla og jeg...

 

Forsøgte mig med lidt billeder (selvom jeg ikke turde tage det gode spejlreflekskamera med) og vil da lige vise min smukke langbenede tøs frem :lun:

 

Karla og hendes elskede bold

 

Hvor er hun da blevet en rigtig fin dame :-D Det sidste billed er bare :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

som undskyldning for at glemme billederne :lol: får i lige lidt flere...

 

Man skal jo lige geare ned igen efter sådan noget boldleg, så her er Karla igang med fodersøg og et billede af en opmærksom Karla, der får øje på en beagle henne på stien...

 

Damen ville desværre ikke snakke med os, så vi gik ikke derhen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hoooooold da ferie, hvor er hun bare blevet stor!

 

Hvor høj er hun ca.?

 

Og så kan jeg lige tilføje, at hun lille i vægtklasse med en 8 ugers bernerhvaps nu :engel:

 

Men småk, det er hun altså :lun:

 

en skræmmende 41 cm plus det løse :shock: så hun skal helst ikke blive højere hvis vi skal holde os i mellemklasse i ag

Link til indlæg
Del på andre sites

*prøver at tage mål af 41 centimeter mellem fingrene*

 

Over skulderen, ikk'?

 

Synes nu hun er en bette én - bare tænk på, hvor stor hendes far må være :mrgreen:

 

jep 41 cm over skulderen - hendes var/er omkring de 45 og hendes mor omkring de 35, så vi havde regnet med hun ville ende på omkring de 40 (sådan et gennemsnitligt gæt, man ved det jo ikke med en blandingshund :mrgreen:)

 

Der er et billede i påklædningstråden, hvor du kan se hende ved siden af mig, hvis du ikke kan måle 41 cm mellem fingrene ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

 

Jeg tror, at hun har ca. samme størrelse som min barndomshund. Det er en god størrelse, synes jeg. ikke for stor, ikke for lille. :-)

 

vi kan kun være enige om at hun er helt perfekt :mrgreen: hun er stadig lille nok til at jeg kan tage hende med steder hen uden at folk synes jeg kommer slæbende med et ordentlig skrummel... men stor nok til at manden ikke er bange for at komme til at træde på hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...