Hop til indhold

Nye på linjen..


Gæst BrianIQ
 Share

Recommended Posts

Gæst BrianIQ

Hej

 

Ja vi må nok heller præsentere os ordentligt. :vinken:

 

Jeg hedder Brian, som mit brugernavn nok har afsløret, og den nye lille krudtugle i kærestens og mit liv, hedder Mikko og er en Finsk Lapphund.

Han er 8 uger gammel, så det hele er meget nyt endnu, men han er rigtig kvik og lærer utroligt hurtigt.

 

Vi har ikke den store hunde erfaring selv, og man vil jo helst gøre tingene rigtigt fra start.

Derfor har vi allieret os med nogle gode bøger, og kommer nok også til hente gode råd og hjælp her inde fra. :5up:

 

Så pænt goddag fra Brian og Mikko..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Ja vi må nok heller præsentere os ordentligt. :vinken:

 

Jeg hedder Brian, som mit brugernavn nok har afsløret, og den nye lille krudtugle i kærestens og mit liv, hedder Mikko og er en Finsk Lapphund.

Han er 8 uger gammel, så det hele er meget nyt endnu, men han er rigtig kvik og lærer utroligt hurtigt.

 

Vi har ikke den store hunde erfaring selv, og man vil jo helst gøre tingene rigtigt fra start.

Derfor har vi allieret os med nogle gode bøger, og kommer nok også til hente gode råd og hjælp her inde fra. :5up:

 

Så pænt goddag fra Brian og Mikko..:-D

Hej Brian Velkommen til:vinken:

Tillykke med fin-lappen, han er godt nok kær, en lille kramme-bamse :lun:

Der er rigtig mange kompetente folk her inde så det er bare at spørge løs;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :vinken: jeg har jo også allerede beundret din lille uldtot :lun: herinde er rigtigt mange mennesker som ved utroligt meget om alting og som man kan lære rigtigt meget af...

 

derudover er der også en hel masse mennesker, som fx mig, som også er førstegangsejere, men som netop har været igennem hvalpetiden (min er nu 7 mdr) og vi deler gerne erfaringer ud...

 

og som det er nævnt tidligere, så behøver man slet ikke altid at have et spørgsmål for at lave et indlæg, det kan også sagtens bare være for at fortælle en sød lille historie om ens hund, for at prale af hvor dygtig den :mrgreen: eller for at fremvise billeder i læssevis...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...