Hop til indhold

Navne på hunde foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Gæst Beaglepack
Hvad med Uniq foder???

 

Jeg kender ikke Uniq foderet - men et hurtig kig på det fortæller mig at på overfladen ser foderet udmærket ud - dog kunne jeg tænke mig at vide hvilke fisk der er i og hvor de kommer fra ? - ligesom kyllingen hvor kommer den fra?

Så allerede her er jeg skeptisk - og ville nok ikke vælge dette foder til mine beagler.

 

Når man skal vælge foder - som er rigtig svært - så skal man kigge på hvor de forskellige ting kommer fra, hvor er de produceret og hvilken proces gennemgår forarbejdningen til man står med det færdige produkt.

 

Kød delen skal være størst - derefter fedt - grønt og frugt som skal stå nævnt ved navn

 

Om man vil have korn i er et holdnings spørgsmål (majs og ris er ikke korn - men en græsart) - Korn er hvede, havre og byg f.eks.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst PrimaPet

Jeg kan selv anbefale Applaws, som er 100% kornfrit og indeholder 75% kød og 25% grønsager.

Det fås i flere varianter.

 

Min egen hund fungerer rigtig fint på det.

 

Venlig hilsen

Suzan Schmidt

 

PrimaPet.dk - kvalitetsprodukter til kæledyr

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...

Jeg vil gerne tilføje hundefoder mærker som: 

Vom og hundemat - Er norsk råfoder som er nemt at give sin hund, fås i flere varianter.  

Sams Field - Er et kvalitets foder som mange hundeejer samt hunde er glade for. 

Profine - Er også et godt foder mærke, og kommer med mange forskellige varianter. 

Country Dog - Er et "billig" løsning til hundeejere med eksempel mange hunde.  
 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...