Hop til indhold

Navne på hunde foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever
De fleste produkter kan købes flere steder, men der er bare linket til steder, så man bl.a kan læse om produktet, som man anbefaler. Det er ikke noget om hvem der sælger hvad, det må man vidst selv finde ud af, ellers skulle der henvises til rigtig mange hjemmesider. :-)

Jeg er ikke enig med dig.

 

BARF er et koncept, ikke et fodermærke. Det betyder at der findes flere produkter inden for BARF verden - ganske som der gør i tørkostverden.

 

Hvis der kun kan/må linkes til en producent, så bør der også kun linkes til en tørkostproducent.

 

Hvis det skal være fair, bør der da laves en opdeling:

 

Tørkost

AAA

BBB

CCC

(der er så mange så dem gider jeg ikke liste her)

 

Råt/BARF

Dansk BARF center

Rigtig Hundemad

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var lige inde og tjekket linket på BARF.

 

Det linker til dansk barf center.

 

Jeg vil godt lige have lov at sige at det ikke kun er DBC som forhandler BARF produkter i Danmark.

 

Rigtighundemad bør deraf stå listet på lige fod under BARF!

 

 

Du må skam gerne lave et link, og linkene bliver sat tilfældigt ind, jeg er ikke ordens menneske :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

dog vil jeg lige tilføje at jeg skylder importøren af sportsmans en lammer...hehe...han lovede mig at han ville bruge Pablo som model på sin hjemmeside, under billeder med tilfredse kunder...hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Hvad med "Real Nature".

 

Vi er lige skiftet over til det, på anbefaling fra vores hundetræner.

 

Vi har ikke brugt det længe nok til at kunne se at det har påvirket vovse, men hun guffer det i sig og hendes afføring er da også blevet mere "sund" at se på. Ja undskyld... :rolleyes:

 

 

I kan læse om det på maxi zoo's hjemmeside.

- Er stadig så grøn herinde at jeg ikke kan poste links :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Bailey spiser Skinner's den orange, og er rigtig glad for den :mums:

http://www.skinnerspetfoods.co.uk/

http://www.skinnerspetfoods.co.uk/products/field-and-trial/field-and-trial-maintenance.html

 

Vi køber den hos vores frisør (han er hundemand, og har bl.a. Pan, der har den bestående verdensrekord i spor), der selv importerer den, men den fås også her:

http://www.skinnersjylland.dk/

 

En kollega der har to hunde (bassets), er også gået over til den.

Den kraftige har tabt sig, og den anden er holdt op med at prutte så meget, det er HAN i hvert fald glad for :-D

Redigeret af Bailey_f1
Link til indlæg
Del på andre sites

:-) Vi fodrer med Arion.

Det synes vi er godt, og heldigvis er hundene enige :mrgreen:

 

Jeps.. også her fungerer det fint. :5up: Personligt har jeg noget imod ordet: æggeprodukter.. men Bassil kan ikke læse :slem:

 

www.arion-premium.dk

 

Sammensætning

 

14% fedt

8,0% aske

2,0% fibre

9,0% fugtighed

41% kulhydrater

26% protein

Ingredienser: Kylling 30% - ris - majs - hydrolyseret kylling protein - roemasse - olie og fedt - æg og æggeprodukter - fisk - vitaminer og mineraler - lectin - tørgær - F.O.S. - chondroïtin - glucosamin - yucca extrakt - Ikke tilsat farvestoffer.

Ingen E-numre

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Ah, en der har prøvet :klap:

 

Kan du forklare mig hvordan jeg skal betale på den forb*ndede side??? :oops:

Jeg kan prøve :mrgreen: du skal lave en bankoverførsel inde i din netbank, der skal du bruge de oplysninger som står på den kvitering som du får når du bestiller 2 nr som stå sammen med deres bankinfo kan ikke lige huske hvad de hedder men kan jeg ser derhjemme i aften, og de tastes ind og beløb og dit kundenr+bestillings nr og så køre det :klap:jeg har købt 2 gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Der er en dansk hjemmeside for dette:

Yes-Si.................................................-your pet would agree!

Hvor der både er chicopee og genesis som er lidt bedere ;-)

Redigeret af Lshrc
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan prøve :mrgreen: du skal lave en bankoverførsel inde i din netbank, der skal du bruge de oplysninger som står på den kvitering som du får når du bestiller 2 nr som stå sammen med deres bankinfo kan ikke lige huske hvad de hedder men kan jeg ser derhjemme i aften, og de tastes ind og beløb og dit kundenr+bestillings nr og så køre det :klap:jeg har købt 2 gange.

Det hedder Swift (BIC) nr og IBAN nr så er du klar :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...