Aslan Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 HVIS grunden til at Aslan pludselig ødelægger igen, er at hans homoner er meget aktive og han er urolig i kroppen, hvad kan man så gøre for ham? Er der andet at prøve end DAP? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Altså jeg kommer gerne og henter ham, så I kan have fred for ham i et par måneder... :blink: Så slipper I for alt det bøvl med at han gnaver i dørkarme og sådan... Og jeg skal nok passe godt på ham Var det ikke en meget god løsning :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Var det ikke en meget god løsning :blink: Pas på, jeg overvejer det kraftigt, så låner vi lille hvalp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Pas på, jeg overvejer det kraftigt, så låner vi lille hvalp? Hvad tror du lige selv :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Nogle siger at tyggeri udløser endorphiner (stave), som deraf virker beroligende. Puberteten er en svær fase for hunden - og ikke mindst dens ejer og nogle hunde for alene hjemmeproblemer, selv om de aldrig før har haft tendens til det. Muligvis er det udløst af usikkerhed. Jeg har løst "problemet" ved at have hunden i stort bur når den er alene - og uanset hvad nogle folk synes, så elsker hundene det. De er vænnet til det på en positiv måde og opfatter buret som en trygt sted at være, faktisk går de selv ind i buret når de skal være alene. De er selvfølgelig luftet godt og grundigt af, aktiveret med søg i haven - også for de en masse aktiveringslegetøj med guffere (leo, triple crown treat ball mv), fuldte marvpiber mv med ind i buret - og når de har spist det, så lægger de sig til at sove trætte, mætte og trygge til lyden af en radio Soft. Buret er kun lukket for en kort periode - men aktivering fortsætter hele hundens liv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts